abonnement Unibet Coolblue
pi_174290629
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:34 schreef aeque het volgende:

[..]

En dan noem je jezelf hardcore? :')
Tja, waar moet ik voor grinden dan?
pi_174290796
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:43 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Tja, waar moet ik voor grinden dan?
Volgende week IB en de prestige raid. Daarnaast 3 characters levelen, je wekelijkse milestones doen, alle exotics verzamelen, raid/trials armor op 3 chars verzamelen, alle raid/trials wapens verzamelen. Om een paar voorbeelden te noemen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het met je eens dat er een hoop uit is gesloopt wat D1 zijn replay value gaf. Maar dat hele 'ik ben hardcore en ik heb niks meer te doen' geneuzel waar ook reddit vol me staat wordt ik zo moe van. Als je echt hardcore bent, dan ben je het spel eigenlijk tegen beter weten in nog steeds aan het spelen.
pi_174290846
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
Deze nightfall is toch helemaal niet zo'n ramp als veel mensen zeggen? anomalys zijn makkelijk te vinden. Er zijn even 2 minder prettige stukken met ogres en dat rennen met die bal maar verder vond ik het best makkelijk.
Hij is te doen, op prestige wat minder maar oke. Alleen ik vind het zelf gewoon een van de saaiere strikes. Zeker in vergelijking met vorige week. :P
  maandag 9 oktober 2017 @ 00:39:49 #124
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_174292719
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:49 schreef aeque het volgende:

[..]

Volgende week IB en de prestige raid. Daarnaast 3 characters levelen, je wekelijkse milestones doen, alle exotics verzamelen, raid/trials armor op 3 chars verzamelen, alle raid/trials wapens verzamelen. Om een paar voorbeelden te noemen.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het met je eens dat er een hoop uit is gesloopt wat D1 zijn replay value gaf. Maar dat hele 'ik ben hardcore en ik heb niks meer te doen' geneuzel waar ook reddit vol me staat wordt ik zo moe van. Als je echt hardcore bent, dan ben je het spel eigenlijk tegen beter weten in nog steeds aan het spelen.
Hoe grind je daarvoor?

Lijkt mij als je al die milestones hebt gedaan je voor die week gewoon klaar bent?
Irene is bae <3
  maandag 9 oktober 2017 @ 00:41:03 #125
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174292725
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:49 schreef aeque het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben het met je eens dat er een hoop uit is gesloopt wat D1 zijn replay value gaf. Maar dat hele 'ik ben hardcore en ik heb niks meer te doen' geneuzel waar ook reddit vol me staat wordt ik zo moe van. Als je echt hardcore bent, dan ben je het spel eigenlijk tegen beter weten in nog steeds aan het spelen.
In D1 had je altijd wat te doen.. Nieuwe gear of wapens lvlen enzo... Nu als je alle exotics hebt hoef je niets meer te doen
pi_174304299
quote:
5s.gif Op maandag 9 oktober 2017 00:39 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Hoe grind je daarvoor?

Lijkt mij als je al die milestones hebt gedaan je voor die week gewoon klaar bent?
Voor IB? Wat dacht je van voldoende tokens verzamelen voor de gear?

quote:
6s.gif Op maandag 9 oktober 2017 00:41 schreef Friday12 het volgende:

[..]

In D1 had je altijd wat te doen.. Nieuwe gear of wapens lvlen enzo... Nu als je alle exotics hebt hoef je niets meer te doen
Het gaat mij er niet om dat mensen terecht zeggen dat er minder 'te doen' is dan in D1. Ook al ben ik van mening dat er genoeg te doen is, alleen er is te weinig af te ronden en daar gaat het mis. Er is namelijk genoeg te doen, je kunt gewoon strikes doen, public events, raids, de crucible. Alleen je krijgt er geen voldoening meer van omdat we gewend zijn geraakt dat er een goede afronding tegen overstaat in de vorm van een goede weapon roll of strike specifiek item of etc.

Maar het gaat mij om dat 'ik ben hardcore en ik heb niks meer te doen' geneuzel.
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:12:46 #127
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_174306856
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef aeque het volgende:

[..]

Voor IB? Wat dacht je van voldoende tokens verzamelen voor de gear?

[..]

Het gaat mij er niet om dat mensen terecht zeggen dat er minder 'te doen' is dan in D1. Ook al ben ik van mening dat er genoeg te doen is, alleen er is te weinig af te ronden en daar gaat het mis. Er is namelijk genoeg te doen, je kunt gewoon strikes doen, public events, raids, de crucible. Alleen je krijgt er geen voldoening meer van omdat we gewend zijn geraakt dat er een goede afronding tegen overstaat in de vorm van een goede weapon roll of strike specifiek item of etc.

Maar het gaat mij om dat 'ik ben hardcore en ik heb niks meer te doen' geneuzel.
Oh ja geen idee deed nooit IB.
Irene is bae <3
pi_174321105
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef aeque het volgende:

[..]

Voor IB? Wat dacht je van voldoende tokens verzamelen voor de gear?

[..]

Het gaat mij er niet om dat mensen terecht zeggen dat er minder 'te doen' is dan in D1. Ook al ben ik van mening dat er genoeg te doen is, alleen er is te weinig af te ronden en daar gaat het mis. Er is namelijk genoeg te doen, je kunt gewoon strikes doen, public events, raids, de crucible. Alleen je krijgt er geen voldoening meer van omdat we gewend zijn geraakt dat er een goede afronding tegen overstaat in de vorm van een goede weapon roll of strike specifiek item of etc.

Maar het gaat mij om dat 'ik ben hardcore en ik heb niks meer te doen' geneuzel.
Er is in principe toch ook niks te doen als je geen beloning krijgt?

Als ik in The Witcher alles heb gehaald, dan is het toch ook klaar? Of is er dan genoeg te doen omdat ik alle missies weer opnieuw kan spelen?

Ik ben hardcore en er is niks meer te doen.
pi_174322435
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:04 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Er is in principe toch ook niks te doen als je geen beloning krijgt?

Als ik in The Witcher alles heb gehaald, dan is het toch ook klaar? Of is er dan genoeg te doen omdat ik alle missies weer opnieuw kan spelen?

Ik ben hardcore en er is niks meer te doen.
:') Oke dan jochie.
pi_174341378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:22 schreef aeque het volgende:

[..]

:') Oke dan jochie.
En wat vind je van de Iron Banner, voornamelijk de wapens?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174374725
Geruchten dat de random rolls weer terug komen. In het begin was ik wel blij met de vaste stats, maar ik kan nu bij elk wapen blind op delete knopje duwen.
pi_174390372
Hoeland duurt het ongeveer totdat je de 10 hebt behaald met iron banner?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:24:36 #133
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_174393647
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 06:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoeland duurt het ongeveer totdat je de 10 hebt behaald met iron banner?
Ik heb 3 avonden (steeds ongeveer 2,5 uur) gespeeld en heb 7 pakketjes in kunnen leveren.

Nog steeds geen Iron banner armor gekregen :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_174426919
Iron bammer inmiddels gehaald maar niks moois gekregen
pi_174428960
Oh. Heb mazzel gehad met de complete armorset?
pi_174547483
Eindelijk door hoe de raid werkt.
Alles gedaan, behalve de baas.

Die moeten we nog even flink oefenen :D
pi_174551561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk door hoe de raid werkt.
Alles gedaan, behalve de baas.

Die moeten we nog even flink oefenen :D
D1 gespeeld?

Vind deze raid prima maar daar is alles mee gezegd.

Laatst even een raid guide van the Vault of Glass terug gekeken. Wat een raid was dat. Echt klasse.
pi_174559188
Zo de kritiek op de bungie community is niet mals. Ze roepen zelfs op tot een boycot op 7 november. Ook zijn het aantal spelers echt ontzettend onderuit gegaan.

Ik snap de kritiek heel goed en ik denk dat ze het succes van Destiny 1 bij lange na niet zullen evenaren. Ik heb er een maand leuk mee kunnen spelen, maar ik mis de uitdaging en de waardevolle loot en nieuwe modes etc Destiny 1 speelde ik uiteindelijk enkel nog maar wekelijk, maar dat zie ik met Destiny 2 niet meer gebeuren.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:14:55 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174559994
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:14 schreef Odaiba het volgende:
Zo de kritiek op de bungie community is niet mals. Ze roepen zelfs op tot een boycot op 7 november. Ook zijn het aantal spelers echt ontzettend onderuit gegaan.

Ik snap de kritiek heel goed en ik denk dat ze het succes van Destiny 1 bij lange na niet zullen evenaren. Ik heb er een maand leuk mee kunnen spelen, maar ik mis de uitdaging en de waardevolle loot en nieuwe modes etc Destiny 1 speelde ik uiteindelijk enkel nog maar wekelijk, maar dat zie ik met Destiny 2 niet meer gebeuren.
Yup.. het heeft niet het gevoel van D1. Story enzo was verder wel beter gedaan dan in het begin van D1.

En de raid maar 1 baas echt jammer :') zeker als je kijkt naar bv Vault of Glass en Oryx raid.
pi_174560469
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 17:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Yup.. het heeft niet het gevoel van D1. Story enzo was verder wel beter gedaan dan in het begin van D1.

En de raid maar 1 baas echt jammer :') zeker als je kijkt naar bv Vault of Glass en Oryx raid.
Ik snap niet dat ze het zo kunnen verkloten, ze zeggen zelf altijd dat ze het meest kritisch zijn over hun game. Nou dan weet ik niet waar ze mee bezig zijn daar bij Bungie.

Dan maar kijken of Anthem een beetje vet wordt.
pi_174560874
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 01:07 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

D1 gespeeld?

Vind deze raid prima maar daar is alles mee gezegd.

Laatst even een raid guide van the Vault of Glass terug gekeken. Wat een raid was dat. Echt klasse.
ja de raid in destiny 1 was beter, leuker!
Deze is maar saai.

Ik hou van meer actie :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2017 18:06:45 ]
pi_174566525
Merk toch ook wel dat ikzelf redelijk uitgekeken ben. Alles is goed te doen behalve de raid. Hier moet je echt bekende voor nodig hebben. Via de app kom je vaak met Amerikaanse koters in een team.
pi_174568825
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:14 schreef Odaiba het volgende:
Zo de kritiek op de bungie community is niet mals. Ze roepen zelfs op tot een boycot op 7 november. Ook zijn het aantal spelers echt ontzettend onderuit gegaan.

Ik snap de kritiek heel goed en ik denk dat ze het succes van Destiny 1 bij lange na niet zullen evenaren. Ik heb er een maand leuk mee kunnen spelen, maar ik mis de uitdaging en de waardevolle loot en nieuwe modes etc Destiny 1 speelde ik uiteindelijk enkel nog maar wekelijk, maar dat zie ik met Destiny 2 niet meer gebeuren.
Deze post op reddit is misschien wel de allerbeste uitleg waarom het nu 'fout' gaat.
https://www.reddit.com/r/(...)y_there_was_never_a/

[ Bericht 9% gewijzigd door aeque op 22-10-2017 09:25:38 ]
pi_174570214
Dit blijft toch echt wel een vet nummer hoor in Rise of Iron uit Destiny 1


Heb even een pauze van Destiny 2 en speel nu weer even Destiny 1.
pi_174570849
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:45 schreef aeque het volgende:

[..]

Deze post op reddit is misschien wel de allerbeste uitleg waarom het nu 'fout' gaat.
welke post?
pi_174571643
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 03:34 schreef Odaiba het volgende:

[..]

welke post?
Godsamme ik vergat het linkje. :P Ik heb mijn post aangepast, hij staat er nu bij. :D
pi_174575824
Heb zin om destiny 2 alweer te verkopen man, zelfde probleem als bij deel 1. Als je 305 bent, is het geen klap meer aan. Geen uitdaging.
pi_174584313
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 13:37 schreef F__Societyyy het volgende:
Heb zin om destiny 2 alweer te verkopen man, zelfde probleem als bij deel 1. Als je 305 bent, is het geen klap meer aan. Geen uitdaging.
Nope, dus mogen we weer een karige expansion kopen met minimale verbeteringen en toevoegingen...Ga ik dus niet meer aan beginnen.

Ik had nu al op veel mee gratis content verwacht omdat ze toch wel wat zaken goed te maken hebben ten opzicht van D1. Stellen me weer teleur.
pi_174585744
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:01 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nope, dus mogen we weer een karige expansion kopen met minimale verbeteringen en toevoegingen...Ga ik dus niet meer aan beginnen.

Ik had nu al op veel mee gratis content verwacht omdat ze toch wel wat zaken goed te maken hebben ten opzicht van D1. Stellen me weer teleur.
Dat weet ik zo net nog niet. Het live-team heeft nu de touwtjes in handen en zij hebben uiteindelijk ook Destiny 1 gemaakt tot wat het is. Want ook dat was niet vanaf het begin koek en ei. Wel een stuk beter dan D2 maar alsnog niet zoals we het nu kennen.

Die content komt overigens ook met de seasons waar ze nu mee werken. En daarbij hebben ze in de livestream van 2/3 dagen geleden geloof ik, ook al een paar wijzigingen aangekondigd om in te spelen op de wens van de communnity.
pi_174586817
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:59 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet. Het live-team heeft nu de touwtjes in handen en zij hebben uiteindelijk ook Destiny 1 gemaakt tot wat het is. Want ook dat was niet vanaf het begin koek en ei. Wel een stuk beter dan D2 maar alsnog niet zoals we het nu kennen.

Die content komt overigens ook met de seasons waar ze nu mee werken. En daarbij hebben ze in de livestream van 2/3 dagen geleden geloof ik, ook al een paar wijzigingen aangekondigd om in te spelen op de wens van de communnity.
Het is zo demotiverend dat ze nu weer opnieuw beginnen en dus niet hebben geleerd van D1... Zal ongetwijfeld net als D1 wel beter worden met de tijd, maar ze verliezen echt mega veel spelers deze maand. Dat is echt funest voor een MMO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')