abonnement Unibet Coolblue
pi_173915907
huhuhuhu over een spelfout van sjemal

ufoiaan vh jaar
oooooooh heel verhaal huhuhu

johan :{ hey toiletrolhouders
pi_173915912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:15 schreef mijntjexx het volgende:
Bas slaat een arm om beau's heup en samen zitten ze gezellig op de bank tegen elkaar aan. Bas typte iets in het scherm van telefoon, hij keek daarna naar beau's lichaam en samen lachen ze om iets.
Hij typte wrs dat ie zin in haar had, allemaal toneel vandaag

Dit zag je op de achtergrond gebeuren toen romy op stream was
Kan zomaar, doet me denken aan toen hij het eens uitmaakte met Do, waarop ze droog reageerde, daags erna was het alweer dikke mik.
pi_173915916
Troll en Hannes int kakhok
Cemal en de Uviaan grap
de wens lantaarns
..
.. Gespuis voor de Borrel komt de laan door
pi_173915917
quote:
Ik zat even te kijken wat die linker 2 voor een groots aan het tillen waren, maar da's die boot. _O-
pi_173915930
Denk sowieso dat het meer uit Beau kwam deze pitstop, ze kon niet anders. Bas wil nog wel sex maar zonder relatie. ze heeft wrs gezegd dan krijg je ook geen sex. Eens kijken hoe lang ze het vol houdt, ze zat net in ieder geval weer bijna op zijn schoot. En bas vindt dat prima
pi_173915944
bil:ik zit in de marktcommissie, kun je misbruik van maken huhuhu
johan: ik zal jou eens misbruiken
huhuhu is al zo lang geleden dat ik gebruikt ben
huhu

duurt geen week meer

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 19:22:35 ]
pi_173915957
denk ook niet dat Beu opgeeft, denkt dat zij denkt, daag kumt hij wel aaggtteg, kunne me niet misse, ik ook gouden kut
Make trouble not war
pi_173915960
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:21 schreef mijntjexx het volgende:
Denk sowieso dat het meer uit Beau kwam deze pitstop, ze kon niet anders. Bas wil nog wel sex maar zonder relatie. ze heeft wrs gezegd dan krijg je ook geen sex. Eens kijken hoe lang ze het vol houdt, ze zat net in ieder geval weer bijna op zijn schoot. En bas vindt dat prima
En dat wat Bas heeft gezegd vergeet je maar.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173915973
Batsie heeft een opdracht
mensons die 25jt getrouwd zijn kado
wrd op de markt gehaald door andere mensen
.
pi_173915993
johan valt niet op blond _O-
pi_173916002
hoelang duurt t voordat ze rood haar heeft :X
pi_173916011
Karlijn melden NU!
beloofd is beloofd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173916047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
hoelang duurt t voordat ze rood haar heeft :X
Denk eerder zwart, net als Maddie.
pi_173916077
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:22 schreef sjampoeh het volgende:
bil:ik zit in de marktcommissie, kun je misbruik van maken huhuhu
johan: ik zal jou eens misbruiken
huhuhu is al zo lang geleden dat ik gebruikt ben
huhu

duurt geen week meer
Zal ze zichzelf nu echt als gebruiksmiddel zien. Triest eigenlijk sws wel, zo verknipt ookal speelt ze mss de rol van dr leven maar dan nog.
pi_173916083
Johan: "Je ziet er beter uit met een maskertje van mijn zaad op je gezicht" Wat een lol broek
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173916122
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:29 schreef Soury het volgende:
Johan: "Je ziet er beter uit met een maskertje van mijn zaad op je gezicht" Wat een lol broek
Ieder ander had hem al een slag voor zijn harses gegeven. Billy niet. Die laat zich gewoon gebruiken.
pi_173916126
oh Bats weet de naam van haar nieuwe schoonmoeder
Make trouble not war
pi_173916130
Als Johan Boe zegt ligt Billie in de slappe nep lach
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173916154
quote:
Nog meer stompzinnigheid? Oh, tis bezoekuur zeker voor de idioten.
pi_173916162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:31 schreef Bramenstruik het volgende:
oh Bats weet de naam van haar nieuwe schoonmoeder
*O* *O*
pi_173916169
En toch was ook Boyd in het begin net zo lomp over en tegen Billy en dat kwam ook goed, hoewel mss omwille van Jessie ofzo.
pi_173916182
Noah gaat de voorgesneden frieten bakken
verse kans Luiffie's
pi_173916214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:33 schreef Urb het volgende:
En toch was ook Boyd in het begin net zo lomp over en tegen Billy en dat kwam ook goed, hoewel mss omwille van Jessie ofzo.
ja want later was dat weer omgedraaid, maar idd, trapte er ook in, echt snuggere mannen zijn het ook niet, was een keer aan het kijken toen mn ex onverwachts langskwam, die vroeg wat kijk jij nu, wat voor een crackhoer is dat??
Make trouble not war
pi_173916224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:33 schreef Urb het volgende:
En toch was ook Boyd in het begin net zo lomp over en tegen Billy en dat kwam ook goed, hoewel mss omwille van Jessie ofzo.
Die had echt wel een hekel aan haar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173916226
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')