Er zit bij Rabo Internetbankieren ook altijd een aanvinkmogelijkheid "spoed". Wat scheelt het om deze aan te vinken? Wat kost het om dat te gebruiken?
quote:behalve zaterdagavond
Op dinsdag 17 december 2002 13:44 schreef Mister_E het volgende:
Ik zit bij de Postbank, maar daar is het vaak de volgende dag al afgeschreven, mits ik voor 23.00 uur de opdracht plaats.
[Dit bericht is gewijzigd door El_Diablo op 17-12-2002 13:47]
quote:Bij ABN kost dit 10 ¤ en is het de volgende dag op de andere rekening bijgeschreven...
Er zit bij Rabo Internetbankieren ook altijd een aanvinkmogelijkheid "spoed". Wat scheelt het om deze aan te vinken? Wat kost het om dat te gebruiken
quote:Ja, klopt. In het weekend gebeurd er niks... De nacht van zondag op maandag worden de opdrachten verwerkt.
Op dinsdag 17 december 2002 13:45 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
behalve zaterdagavond
quote:Het kost wel wat met spoed, hoeveel weet ik eigenlijk niet
Op dinsdag 17 december 2002 13:43 schreef Coelho het volgende:
Hoe lang duurt het voordat geld dat ik naar een rekening van een andere persoon overmaak via internetbankieren? Ik heb rabobank, maakt het nog iets uit waar de tegenrekening loopt?Er zit bij Rabo Internetbankieren ook altijd een aanvinkmogelijkheid "spoed". Wat scheelt het om deze aan te vinken? Wat kost het om dat te gebruiken?
Edit: Spoed is volgens mij 4.50
[Dit bericht is gewijzigd door Hou-m-Nat op 17-12-2002 13:49]
Enige probleem wat ik met ABNAMRO heb is dat als er geld is overgemaakt (en dat zie ik via internetbankieren) dat het niet direct beschikbaar is.
quote:Afgeschreven ja... Bijgeschreven duurt vaak nog een dag of 2 a 3 extra.
Op dinsdag 17 december 2002 13:44 schreef Mister_E het volgende:
Ik zit bij de Postbank, maar daar is het vaak de volgende dag al afgeschreven, mits ik voor 23.00 uur de opdracht plaats.
Bij de ABN AMRO krijg je tegenwoordig op je afschriften zowel de rente-datum als de daadwerkelijke bij- of afschrijvingsdatum te zien, en daar zit meestal een dag of zo verschil tussen, en bij de ontvanger ook weer.
Als je bijvoorbeeld vandaag iets pint, wordt er bij de rente gewoon van uitgegaan dat het gisteren al van je rekening is afgehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |