bijdehand, pak slaag verdien jijquote:Op donderdag 21 september 2017 16:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Op de Maliebaan staat veel vrij.
quote:Op donderdag 21 september 2017 16:50 schreef rarevugel het volgende:
[..]
bijdehand, pak slaag verdien jij
ruim? Op funda vind ik slechts 5 woningen met een kale huurprijs onder de 700 euro per maand. Duurdere woningen zijn er ook niet veel meer van.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Funda.nl laat een ruimt aanbod in zowel koop als huur zien in Utrecht. Aangezien je verder geen enkel vereiste meegeeft behalve knus appartement/studio kan je daar vinden wat je zoekt.
Ik heb info toegevoegdquote:Op donderdag 21 september 2017 16:23 schreef Jinkx het volgende:
Waar kijk je al? En ben je student? Wil je huren, kopen?
Even duidelijker zijn TS
Omdat dat sociale huurwoningen zijn.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:54 schreef rarevugel het volgende:
[..]
ruim? Op funda vind ik slechts 5 woningen met een kale huurprijs onder de 700 euro per maand. Duurdere woningen zijn er ook niet veel meer van.
Dat is ook gewoon te laag voor Utrecht. Ik zie een aanbod van tientallen woningen in Utrecht.quote:Op donderdag 21 september 2017 16:54 schreef rarevugel het volgende:
[..]
ruim? Op funda vind ik slechts 5 woningen met een kale huurprijs onder de 700 euro per maand. Duurdere woningen zijn er ook niet veel meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |