abonnement Unibet Coolblue
pi_173916356
Nu wil die milf zeker ook een mega schadevergoeding want Amerika
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:52:19 #52
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_173926715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

haha, echt grappig. Wat een lolbroek ben jij
Bedankt!!
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2017 @ 15:52:14 #53
88815 The_Emotion
98.3
pi_173931559
Haal de disneyfilms er ook maar vanaf, daar zitten ook vieze plaatjes in verstopt
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_173931986
Fun fact: de ejaculatie van een mannetjesbij is zo heftig dat ie niet alleen hoorbaar is voor menselijke oren ("PLOP!") en dat hun penis hierbij explodeert, en de bij legt hierna ook het loodje.
pi_173933765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:35 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Geweldige TV was dit. Zo had VPRO nog wel meer van dit soort programma's.
Purno de Purno
Rambo & Rambo (met prof. paardekuth)
Mag dat? (weet niet of dit ook de naam van het programma was)

Niet voor te stellen dat dit anno 2017 op zondag ochtend nog op de beeldbuis is te zien. Oh wat zouden er veel tere zieltjes zijn :)
Dat zegt vooral iets over deze generatie ouders. Ben wel benieuwd waarom zij hun kinderen zo bescherm willen opvoeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morrigan op 22-09-2017 18:20:29 ]
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:05:56 #56
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_174283174
Nou nou, Netflix verwijdert een aflevering. Who Cares?

Daarnaast zag ik een opmerking over dat elke serie nu ook negerkopppenm erin heeft om het policor te maken. Als ik diegene zou vragen of huidskleur in programma's uitmaakt, zal die 'nee' zeggen. Maar als er een paar meer negerkoppen in zitten dan gaat meneer ineens huilen. Blijkt dat het dus wel uitmaakt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_174291045
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:05 schreef Vis1980 het volgende:
Nou nou, Netflix verwijdert een aflevering. Who Cares?

Daarnaast zag ik een opmerking over dat elke serie nu ook negerkopppenm erin heeft om het policor te maken. Als ik diegene zou vragen of huidskleur in programma's uitmaakt, zal die 'nee' zeggen. Maar als er een paar meer negerkoppen in zitten dan gaat meneer ineens huilen. Blijkt dat het dus wel uitmaakt.
N-woord.
pi_174296736
Waarom tekenen mensen altijd een besneden lul?
pi_174297186
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:05 schreef Vis1980 het volgende:
Nou nou, Netflix verwijdert een aflevering. Who Cares?

Daarnaast zag ik een opmerking over dat elke serie nu ook negerkopppenm erin heeft om het policor te maken. Als ik diegene zou vragen of huidskleur in programma's uitmaakt, zal die 'nee' zeggen. Maar als er een paar meer negerkoppen in zitten dan gaat meneer ineens huilen. Blijkt dat het dus wel uitmaakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_174298383
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:05 schreef Vis1980 het volgende:
Nou nou, Netflix verwijdert een aflevering. Who Cares?

Daarnaast zag ik een opmerking over dat elke serie nu ook negerkopppenm erin heeft om het policor te maken. Als ik diegene zou vragen of huidskleur in programma's uitmaakt, zal die 'nee' zeggen. Maar als er een paar meer negerkoppen in zitten dan gaat meneer ineens huilen. Blijkt dat het dus wel uitmaakt.
Het boeit me in principe vrij weinig welk kleurtje een acteur heeft, als het maar een goede acteur is. Zoals het me op eigenlijk geen enkele plek boeit wat voor kleur iemand heeft. Er zijn ook hele goede gekleurde acteurs van alle soorten en maten. Waar ik wel de schurft aan heb is als een cast samengesteld wordt met het oog op elke smaak eentje, maakt niet uit of ze wat kunnen. Dan kom je aan een gedrocht als de nieuwe star trek of aan de devaluatie van the daily show. Het moet gaan om wat mensen kunnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')