abonnement Unibet Coolblue
pi_173895626
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:17 schreef SeLang het volgende:
Het is nu wachten op een artikel in The Guardian waarin gesteld wordt dat het allemaal door Brexit komt.
*te weinig

inclusiviteit.
pi_173898445
Stuur maar door, ik ga er wel overheen
pi_173898729
Als God je geboren laat worden op zo'n naar regeneiland als Engeland, dan heb je ook echt heel slecht karma af te lossen volgens mij.

:')

Vies, lauw bier. Elke dag regen. Smerig eten. Grotendeels hele lelijke mensen. Enorme preutsheid. Zo'n beetje alles, inclusief seks is verboden. Camera's die als een Orwelliaanse nachtmerrie iedereen 24/7 in de gaten houden verspreid over het hele regeneiland. Lompe, onbeschofte medeburgers. Hooligans.

Enfin, ik kan me de depressie voorstellen. Ik adviseer elke Brit per ommegaande te emigreren naar een land waar het fijner toeven is. Desnoods de Democratische Republiek Congo. Afghanistan. Pakistan. Somalie. Geen fijne landen, maar altijd nog honderdvoudig beter dan dat prutseiland, dat God-zij-dank onze EU heeft verlaten. *O*

Hopelijk komt er een visumplicht voor Britse toeristen die Europa bezoeken. Steden als Praag kunnen dan opgelucht ademhalen. O+
pi_173904839
Als het puntje bij paaltje komt plegen meer jongens dan meisjes zelfmoord.
  donderdag 21 september 2017 @ 08:59:14 #30
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_173905188
Ben Dover, de filmmaker die Britse meisjes op hun mooist kon laten zien is al ee tijdje niet meer in ons midden. Hij kon de meisjes altijd zo leuk opvrolijken
Non possumus non loqui
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')