quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:13 schreef Pugg het volgende:
Heel heftig........ben benieuwd vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Soms was het goed soms niet, mijn gedachtes erover.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:46 schreef Poezewoes het volgende:
Nou dat was het weer al die extra uitzendingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Poezewoes op 30-12-2017 09:36:27 ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ja op zondag middagquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:42 schreef Pugg het volgende:
Ik mis de omnibus een beetje, kan je alles achterelkaar zien.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
dat had ik ook - de tv gids nog een keer nagekeken of ik een extra aflevering gemist had - youtube en daily afgespeurd - maar nee - rare overgang (zeker als je afleveringen achter elkaar aan het kijken bent)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:17 schreef Pugg het volgende:
Gisteravond was weer bagger, zonde van m'n 29 minuten.
zij is toch wel mijn favoriet,en degene die ik het minst leuk vindt is Denise,yukquote:Op maandag 8 januari 2018 15:18 schreef Pugg het volgende:
Sommige acteurs waren maar voor een paar afleveringen gehuurd, aka. Tanya, helaas.
Ik heb dat met Shirley en Max, vreselijk.quote:Op donderdag 11 januari 2018 11:07 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zij is toch wel mijn favoriet,en degene die ik het minst leuk vindt is Denise,yuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |