SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
ZO GOED??????????
[ Bericht 12% gewijzigd door Poezewoes op 25-10-2017 23:00:54 ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ja, zo heeft die spoiler nog veel zin, hè.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Eerst EE daarna New tricks nu weer EE
Is al op internet verspreid via de BBC en verschillende facebooks!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo heeft die spoiler nog veel zin, hè.
Het is toch nog steeds een spoiler? Duurt ook nog even tot diegene weer op het scherm is. Dan kun je ook in een spoiler reageren.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is al op internet verspreid via de BBC en verschillende facebooks!
Ik noem geen namen.
Vind het toch vreemd dat je hier weinig over EE kan posten!
Heel engeland weet het al, alleen op FOK! mag niemand het weten!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds een spoiler? Duurt ook nog even tot diegene weer op het scherm is. Dan kun je ook in een spoiler reageren.
Ik ben het een beetje met je een maar ik weet dat mensen afhaakte omdat er teveel spoilers geplaatst werden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heel engeland weet het al, alleen op FOK! mag niemand het weten!!!!!!!!
Maar met de kerst zijn altijd dubbele / extra afleveringen......quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:16 schreef Giggio het volgende:
can't get enough EE
wat een bagger is GTST dan
dit weekend ruim 2 maanden gekeken - loop nog 3 weken achter (gestopt met de aflevering dat de kinderen van Stacey bij haar weg werden gehaald) - doorkijken of opsparen voor een lange EE-zit rond de feestdagen?
mis alleen Kat en Alfie nog steeds......
Daarom lees ik meer op Facebook ook de spoilers, kijk nog steeds 4 keer in de week naar Eastenders op BBC 1.Mis ik het toevallig kijk ik de andere dag op youtube de aflevering.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:17 schreef Pugg het volgende:
Ik ben er nog, durf alleen niets meer te schrijven. De een kijkt gelijk, een ander wil geen spoilers zien.....
Ik vind het ook nu wat meer interessant, die Luke is een griezel zeg.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daarom lees ik meer op Facebook ook de spoilers, kijk nog steeds 4 keer in de week naar Eastenders op BBC 1.Mis ik het toevallig kijk ik de andere dag op youtube de aflevering.
Wordt nu spannend op weg naar Kerstmis
Niet te weinig die ventquote:Op zaterdag 25 november 2017 09:17 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik vind het ook nu wat meer interessant, die Luke is een griezel zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |