dat zal wel weer geopenbaard worden in de Vic.quote:Op woensdag 20 september 2017 09:09 schreef Pugg het volgende:
Ben dus benieuwd wanneer het "geheim "van Abi uitkomt.
Ik ben de soms helemaal de weg kwijt momenteel, wie is nu die man weer met is met die zwarte schoenen en dat boeket voor Kathy?quote:
Net terug gekeken op pc, had gehoopt zijn gezicht te zien, maar dat is weer voor vanavond.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik ben de soms helemaal de weg kwijt momenteel, wie is nu die man weer met is met die zwarte schoenen en dat boeket voor Kathy?
ojee,klinkt spannend,nog niet gezien dus.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Net terug gekeken op pc, had gehoopt zijn gezicht te zien, maar dat is weer voor vanavond.
Je moet eerst de aflevering van gisteravond maar eens zien. Mij ontsnapte echt een kreet bij het slot.quote:Op zaterdag 23 september 2017 07:07 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ojee,klinkt spannend,nog niet gezien dus.
Wat denken jullie trouwens van die Tom die achter Michelle aanzit?
nu word ik toch wel heel nieuwsgierig,vanmiddag snel kijken.quote:Op zaterdag 23 september 2017 07:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet eerst de aflevering van gisteravond maar eens zien. Mij ontsnapte echt een kreet bij het slot.
quote:Op zaterdag 23 september 2017 07:07 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ojee,klinkt spannend,nog niet gezien dus.
Wat denken jullie trouwens van die Tom die achter Michelle aanzit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Nu weten we het, weer terug in de tijdquote:Op vrijdag 22 september 2017 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Net terug gekeken op pc, had gehoopt zijn gezicht te zien, maar dat is weer voor vanavond.
Ik herkende die man niet, stond in de engelse Metro dat hij de verkrachter van Kathy was, dacht oh ja jij bent het. Was lang geleden dat dit gebeurd is.quote:Op zaterdag 23 september 2017 14:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nu weten we het, weer terug in de tijd
Mijn oma heeft me even bijgepraat, schijnt wel heftig geweest te zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2017 15:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik herkende die man niet, stond in de engelse Metro dat hij de verkrachter van Kathy was, dacht oh ja jij bent het. Was lang geleden dat dit gebeurd is.
Ik wist zijn naam nog, ik herinner me nog heel goed de aflevering waarin Kathy destijds uiteindelijk de confrontatie met hem opzocht.quote:Op zaterdag 23 september 2017 15:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik herkende die man niet, stond in de engelse Metro dat hij de verkrachter van Kathy was, dacht oh ja jij bent het. Was lang geleden dat dit gebeurd is.
James Wilmott-Brown, even gegoogled,wist het zelf niet,maar mijn moeder wel.quote:Op zaterdag 23 september 2017 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wist zijn naam nog, ik herinner me nog heel goed de aflevering waarin Kathy destijds uiteindelijk de confrontatie met hem opzocht.
quote:Op maandag 25 september 2017 12:15 schreef lonneberga het volgende:
[..]
James Wilmott-Brown, even gegoogled,wist het zelf niet,maar mijn moeder wel.
Hij had een wine-bar of zoiets.
Je ziet het verband niet?quote:Op dinsdag 26 september 2017 13:15 schreef Pugg het volgende:
Ik snap dat ze verhalen moeten maken maar begrijpen doe ik het soms niet, waarom heeft zo'n firma nu ineens interesse naar een onbenullig plein ergens in oost Londen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |