Wat is er zwart wit aan? Je kunt wel een jurkje in een genderneutraal rekje hangen maar dat verandert natuurlijk niks aan het feit dat het nog steeds een dameskledingstuk is. Dat hebben kinderen natuurlijk ook al door, dus reken er nou echt niet op dat straks de helft van de jongens in een rok naar school komen.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lekker zwart-wit weer, Kaptein.
Ja, dat kan natuurlijk. Die zul je altijd hebben ongeacht in welk rekje een jurk hangt.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op 't kinderdagverblijf waar mevrouw Perrin werkzaam is, zit een jongetje dat idd het liefst in prinsessenjurkjes rondloopt, tot groot chagrijn van zijn vader. Hij complimenteert mijn vrouw ook vaak met haar kleding of sieraden.
Onzin is het najagen van een sprookje alsof iemand in een verkeerd lichaam zou worden geboren. Niemand wordt geboren in een verkeerd lichaam. Je geslacht bepaald je identiteit.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je post hangt van stropoppen aan elkaar. Lekker bezig joh.
Om het even te resumeren:
- mensen die pleiten voor genderneutraliteit zijn niet geestesziek. Dat noemen we een persoonlijke aanval en dat is zo'n beetje de laagste vorm van drogreden die er is.
- mensen die pleiten voor genderneutraliteit weten doorgaans prima of ze (biologisch) man of vrouw zijn. Ze stellen alleen dat alle sociale gevolgen die eraan verbonden worden (bijvoorbeeld dat je bepaalde kleding moet dragen die door anderen gekozen wordt en in een speciale afdeling gehangen wordt) onzin zijn.
- niemand ontkent geslacht. Ze stellen slechts het concept gender ter sprake.
- je hebt die verplichting helemaal niet als opvoeder. Sterker nog, mijns inziens ben je moreel verplicht om je kind vrij te laten de identiteit te kiezen die zijzelf vinden dat bij hen past. Ook als dat niet binnen de strakke gendernormatieve hokjes past.
Kortom, wat een onzin.
Waarom dan niet een gender neutraal rek, maar gewoon gelijk alle keuze wegnemen en zeggen tegen iedereen: de tyfus met jullie. Waarom gelijk dat genderneutrale gejank aan iedereen opdringen?quote:Op woensdag 20 september 2017 10:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens wat minder aantrekken van wat de samenleving verwacht van jouw zoontje als man, en moet je je eens wat drukker maken over wat je zoontje wil.
Pas na het Zwartepietloze Sinterklaasfeest.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:51 schreef LuciferShiningOne het volgende:
Wanneer komen de winterboom en winterballen in de schappen?
Het assortiment wordt uitgebreid en diverser, dus de keuzevrijheid wordt vergroot.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom dan niet een gender neutraal rek, maar gewoon gelijk alle keuze wegnemen en zeggen tegen iedereen: de tyfus met jullie. Waarom gelijk dat genderneutrale gejank aan iedereen opdringen?
Daar gaat het fout. Wat voor een paar geldt, geldt niet voor iedereen. Waarom moet iedereen zich weer aanpassen aan een stel jankmuilen en sneeuwvlokjes? Flikker lekker op. De meeste denken wel dat ze jongen of meisje zijn en die wordt nu de keuze ontnomen.
quote:Op woensdag 20 september 2017 10:53 schreef DrMabuse het volgende:
BESTE HEMA,
GEZIEN DE BERICHTGEVING IN DE MEDIA VANOCHTEND (20-9-2017) BETREFFENDE UW VOORKEUR VOOR , EN DE BESLISSING TOT HET OVERGAAN TOT DE VERKOOP VAN GENDERNEUTRALE KINDERKLEDING GRAAG HET VOLGENDE :
IN TOENEMENDE MATE WORD IK ALS VASTE HEMA KLANT (AL RUIM 40 JAAR) EN ALS INWONER VAN DEN HAAG GECONFRONTEERD MET HEMA CAISSIÈRES EN VERKOOPSTERS MET EEN HOOFDDOEK.
GEZIEN MIJN ATHEÏSTISCHE LEVENSWIJZE VIND IK DAT IN TOENEMENDE MATE ONNODIG KWETSEND EN INDRUISEN TEGEN MIJN EIGEN LEVENSWIJZE EN DE LEVENSWIJZES VAN MEDE-ATHEÏSTEN.
GRAAG WIL IK U DAAROM VRAGEN OM UW CAISSIÈRES EN VERKOOPSTERS RELIGIE NEUTRALE KLEDING TE LATEN DRAGEN.
OMDAT U BLIJKBAAR DE MENING EN KLACHT VAN EEN 10 JARIG KIND SERIEUS NEEMT EN ZWAAR LAAT MEEWEGEN IN DEZE GENDERNEUTRALE KWESTIE GA IK ER DAN OOK ZEKER VANUIT DAT U MIJN MENING EVEN SERIEUS NEEMT.
GRAAG VERNEEM IK VAN U EEN REACTIE.
MET VRIENDELIJKE GROET,
P.S. HET GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS IS HELAAS NIET MOGELIJK BIJ HET INVULLEN VAN HET VELD OP DEZE WEB PAGINA.
P.P.S. IK ZAL DIT BERICHT OOK ELDERS OP HET INTERNET PLAATSEN.
Kom in verzet! Te paard!quote:
Idd.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Boycot de Hema, hoe durven ze dit te doen terwijl dit geen prioriteit heeft in de samenleving. Beter kunnen ze eerst gewoon alle moslims uit de winkel weren, dat heeft prioriteit!
Hoofddoekjes zijn leuk, islam is progressie, iedereen die dat niet ziet is xenofoob-islamofoob.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:53 schreef DrMabuse het volgende:
BESTE HEMA,
GEZIEN DE BERICHTGEVING IN DE MEDIA VANOCHTEND (20-9-2017) BETREFFENDE UW VOORKEUR VOOR , EN DE BESLISSING TOT HET OVERGAAN TOT DE VERKOOP VAN GENDERNEUTRALE KINDERKLEDING GRAAG HET VOLGENDE :
IN TOENEMENDE MATE WORD IK ALS VASTE HEMA KLANT (AL RUIM 40 JAAR) EN ALS INWONER VAN DEN HAAG GECONFRONTEERD MET HEMA CAISSIÈRES EN VERKOOPSTERS MET EEN HOOFDDOEK.
GEZIEN MIJN ATHEÏSTISCHE LEVENSWIJZE VIND IK DAT IN TOENEMENDE MATE ONNODIG KWETSEND EN INDRUISEN TEGEN MIJN EIGEN LEVENSWIJZE EN DE LEVENSWIJZES VAN MEDE-ATHEÏSTEN.
GRAAG WIL IK U DAAROM VRAGEN OM UW CAISSIÈRES EN VERKOOPSTERS RELIGIE NEUTRALE KLEDING TE LATEN DRAGEN.
OMDAT U BLIJKBAAR DE MENING EN KLACHT VAN EEN 10 JARIG KIND SERIEUS NEEMT EN ZWAAR LAAT MEEWEGEN IN DEZE GENDERNEUTRALE KWESTIE GA IK ER DAN OOK ZEKER VANUIT DAT U MIJN MENING EVEN SERIEUS NEEMT.
GRAAG VERNEEM IK VAN U EEN REACTIE.
MET VRIENDELIJKE GROET,
P.S. HET GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS IS HELAAS NIET MOGELIJK BIJ HET INVULLEN VAN HET VELD OP DEZE WEB PAGINA.
P.P.S. IK ZAL DIT BERICHT OOK ELDERS OP HET INTERNET PLAATSEN.
De jongenskleding blijft gewoon bestaan, hoor. Die mag je aantrekken. Rustig maar.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom dan niet een gender neutraal rek, maar gewoon gelijk alle keuze wegnemen en zeggen tegen iedereen: de tyfus met jullie. Waarom gelijk dat genderneutrale gejank aan iedereen opdringen?
Daar gaat het fout. Wat voor een paar geldt, geldt niet voor iedereen. Waarom moet iedereen zich weer aanpassen aan een stel jankmuilen en sneeuwvlokjes? Flikker lekker op. De meeste denken wel dat ze jongen of meisje zijn en die wordt nu de keuze ontnomen.
De keuze voor iedereen weghalen? Waar heb je het over zeg????quote:Op woensdag 20 september 2017 10:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
SJW-broeinest.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Idd.
Zwarte piet, extreem islamgericht en nu genderneutraal janken.
3 strikes, you are out.
Hema STOPT met aangeven.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Het assortiment wordt uitgebreid en diverser, dus de keuzevrijheid wordt vergroot.
HEMA personeel.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..].
Mooi volk, dit. 'Kinderkleding zonder labels? WEG MET DE HOOFDDOEKEN!!!'.
Voor kleurenblinde debieltjes wordt het misschien iets lastiger, maar dan nog staat de kleur van het kledingstuk volgens mij nog steeds op het label, dus een kledingstuk in een 'jongenskleur' uitzoeken moet nog steeds lukken.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De keuze voor iedereen weghalen? Waar heb je het over zeg????
Allemaal omdat er geen jongen/meisje op het etiketje staat?
Ik ben benieuwd naar hun reactie.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoofddoekjes zijn leuk, islam is progressie, iedereen die dat niet ziet is xenofoob-islamofoob.
AANGEVENquote:Op woensdag 20 september 2017 10:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hema STOPT met aangeven.
Fucking in de eerste zin van het bericht.
Dus op een jongensshirt staat nu 't-shirt' ipv 't-shirt jongens' op het labeltje.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hema STOPT met aangeven.
Fucking in de eerste zin van het bericht.
ja maar dan heb je minder keuzequote:Op woensdag 20 september 2017 10:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus op een jongensshirt staat nu 't-shirt' ipv 't-shirt jongens' op het labeltje.
Dit is alles wat is gebeurd. Man man man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |