Watquote:
Holy crap nou zegquote:
"Maar ze is echt heel lief hoor"quote:
Ik weet niet. Nikita heeft denk ik gewoon tijd nodig.quote:
dikke SM meesteressequote:Op dinsdag 26 september 2017 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Maar ze is echt heel lief hoor"
quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:40 schreef Allures het volgende:
Ik woon al 8 jaar weer thuis
Oké houdoe he
Omfg
Dit ja.quote:
En dit ook. Jammer, heeft ze niet nodig. Een klassieke stijl zou haar veel mooier maken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:40 schreef Bugno het volgende:
Meh, die jurk is te ordinair, niet mijn type.
nu al 8 jaarquote:
Lijkt me op zich wel een degelijke kerel.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik weet niet. Nikita heeft denk ik gewoon tijd nodig.
Precies.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel een degelijke kerel.
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:40 schreef Bugno het volgende:
Meh, die jurk is te ordinair, niet mijn type.
Ja maar of ze gelukkig worden dan...quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:41 schreef Allures het volgende:
Ze willen wel allebei heel graag dus dat word wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop