quote:Ja hoor, maar waarom niet gewoon met vooruitbetaling? Dat doe ik altijd en is het goedkoopst.
Op vrijdag 20 december 2002 09:21 schreef ASSpirine het volgende:
Notorious_Royals je besteld via dimension plus, betrouwbaar genoeg om met visa te betalen ?
Maar VISA kn ook natuurlijk!
This one'll wake you up: Nintendo of Europe's Head of Public Relations, Shelly Friend has commented on the rumoured Nintendo "Megaton" announcement. What did she say? She believes it to be "absolute rubbish" and was amused at the amount of hype that had built up surrounding this announcement.
To be honest, we're not that surprised. There was never any confirmation from Nintendo officially that they'd be making an announcement, so to us that spells a big fat nothing. Regardless though, hundreds of Nintendo fans were bracing themselves for the announcement this week. Truth of the matter is, if you don't hear it straight from Nintendo, don't believe it!
- Chris
quote:Hehehehehe
Op vrijdag 20 december 2002 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
No Megaton?
Posted on "20/12/2002"This one'll wake you up: Nintendo of Europe's Head of Public Relations, Shelly Friend has commented on the rumoured Nintendo "Megaton" announcement. What did she say? She believes it to be "absolute rubbish" and was amused at the amount of hype that had built up surrounding this announcement.
To be honest, we're not that surprised. There was never any confirmation from Nintendo officially that they'd be making an announcement, so to us that spells a big fat nothing. Regardless though, hundreds of Nintendo fans were bracing themselves for the announcement this week. Truth of the matter is, if you don't hear it straight from Nintendo, don't believe it!
- Chris
quote:Wow, freakes alike hier
Op donderdag 19 december 2002 21:07 schreef Lexie het volgende:[..]
Hou maar een oogje in het zeil, and keep him away from the dark side!
maar als ik zeg dat hetding crasht, dan issie echt gecrasht hoor
Regel 1: ik praat nooit niet nonsens
quote:OMG
Op zaterdag 21 december 2002 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
F-zero screens
quote:Fuck de fiets, dan doe ik die 5km sneller als ik ren.
Op vrijdag 20 december 2002 11:05 schreef gieling.com het volgende:
jah, dan was ik nu direct op m'n fiets gesprongen en naar de stad geraced!!!
quote:Ik hou ook niet van Racespellen maar F Zero X op de N64 was ultiem cool.
Op zaterdag 21 december 2002 16:38 schreef speknek het volgende:
Hmm ik houd niet zo van Race spellen, maar dat ziet er erg okee uit.
quote:Die robot komt me bekend voor maar ik kan hem niet plaatsen
Op zaterdag 21 december 2002 16:56 schreef nikanoru het volgende:[..]
Kewl, enne wie herkent hier iets uit de nes tijd?
quote:Het is ROB, de buddy robot
Op zaterdag 21 december 2002 17:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die robot komt me bekend voor maar ik kan hem niet plaatsen
quote:Niet helemaal, de Robotic Operating Buddy werkte alleen samen met selecte spellen zoals Robot Gyro en Stack Up. Op bepaalde plaatsen in het spel ging dat ding dan opeens bewegen en de plastic schijfjes die je erbij kregen verplaatsen en op stapeltjes leggen en dat was dan cool.
Op zaterdag 21 december 2002 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was dat niet die robot die als controller ofzo dienst deed? Ik weet er maar vaag iets van...
quote:Aha, klinkt best cool eigenlijk
Op zaterdag 21 december 2002 17:30 schreef Vibromass het volgende:[..]
Niet helemaal, de Robotic Operating Buddy werkte alleen samen met selecte spellen zoals Robot Gyro en Stack Up. Op bepaalde plaatsen in het spel ging dat ding dan opeens bewegen en de plastic schijfjes die je erbij kregen verplaatsen en op stapeltjes leggen en dat was dan cool.
quote:Het was half mijn tijd... Ik had er een, maar gewoon Mario enzo dat was het
Op zaterdag 21 december 2002 17:21 schreef gieling.com het volgende:
Nes.... ook al voor mijn tijd
quote:We have a winner!
Op zaterdag 21 december 2002 17:30 schreef Vibromass het volgende:[..]
Niet helemaal, de Robotic Operating Buddy werkte alleen samen met selecte spellen zoals Robot Gyro en Stack Up. Op bepaalde plaatsen in het spel ging dat ding dan opeens bewegen en de plastic schijfjes die je erbij kregen verplaatsen en op stapeltjes leggen en dat was dan cool.
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 18:14 schreef speknek het volgende:
Ik kende hem wel, maar wist inderdaad ook nooit wat het nou precies deed:
[afbeelding].
quote:linkje
Op zaterdag 21 december 2002 18:45 schreef febster het volgende:
Oooh, F-Zero is dus 60 fps fokking snel gassen (zie de filmpjes) en zover ik kon zien geen framedrops
Op ign staan er verschillende
quote:Bv ja
Op zaterdag 21 december 2002 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zwerven verschillende filmpjes over het netOp ign staan er verschillende
Hier,.........voor insiders:
http://insider.ign.com/download/video/cube/teasers/fzerogc_120502_hi1.mov
Hier,......voor niet insiders:
http://cubemovies.ign.com/cube/video/fzero1.mov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |