abonnement Unibet Coolblue
pi_173871930
Sinds gisteren heb ik last van een blokkerende elle boog.
Voordat ik verder ga eerst even wat achtergrondinformatie.

In 2014 heb ik door een val mijn radiuskop gebroken, door slechte medische hulp (ik was in het buitenland) is dit nooit volledig hersteld, In de zin dat ik mijn arm nooit meer volledig heb kunnen strekken. Middels een aantal fysiotherapieën hebben we het toch nog weten op te rekken naar een punt dat het vrijwel prima te strekken is en amper te zien. Ik had er ook niet veel last meer van. Af en toe een piepje en kraakje her en der maar geen pijn of naar gevoel.

Tot gisteren. Gisteren leek de elleboog op slot gesloten te zijn nadat ik even lichtjes gewicht aan het heffen was. Het voelt nu alsof er iets in mijn elleboog zit, een bijzonder onplezierig gevoel. Ik kan hem niet meer helemaal strekken maar ook niet helemaal buigen. Zelfs handelingen als bellen of drinken zijn lastiger omdat het bewegingsgewricht niet helemaal lekker meewerkt. Eigenlijk precies zoals toen het gips en drukverband er 3 jaar geleden weer vanaf gingen.

Ik heb middels oefeningen die de fysio toen ter tijd deed het allemaal weer op zijn plaats proberen te duwen maar tot dusver zonder resultaat.

Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts, maar ongeduldig als ik ben probeer ik hier alvast wat informatie in te winnen indien dat mogelijk is.

Zijn er mensen die hier persoonlijk ervaring mee hebben waar het aan zou kunnen liggen?
Of mensen met een medische achtergrond op dit gebied die mij hier meer over zouden kunnen vertellen?

Moet ik mij zorgen gaan maken of zit er gewoon iets niet helemaal op zijn plaats en komt het wel weer allemaal goed.

Bij voorbaat dank!
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_173872499
Ik zou vast preventief amputeren.
pi_173873053
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:00 schreef DrNick het volgende:
Ik zou vast preventief amputeren.
Ja maar dat zou ik dus liever vanuit mijn pols willen dan zodat ik er een piratenhaak op kan zetten.
Of is een haak op het stompje van de bovenarm ook vet?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')