quote:blaat... je geeft me geen antwoorden en komt dan met dat ik je niet begrijp en dat er nou eenmaal mensen met andere meningen zijn..
Op dinsdag 6 mei 2003 16:11 schreef Cheiron het volgende:
nou nou, dat toontje mag je achterwege laten alsmede je zogenaamde advies. Misschien moet je je ogen eens open doen. Dan zie je dat de wereld niet altijd zo is als jij het ziet, en er ook mensen zijn met een afwijkende mening. Tuurlijk slik ik niet alles wat Moore zegt als zoete koek, maar het algemene verhaal, en vooral de manier waarop gebracht, stond mij zeker aan. Als dit mij naief maakt in jouw ogen lijkt me dit meer een debet aan jouw kant dan aan de mijne.
Never mind, i rest my case.
quote:Ik heb je in mijn eerste reply gewoon antwoorden gegeven, en ook in mijn tweede. Als jij het dan nog niet begrijpt ga ik er geen aandacht meer aan besteden. Helemaal niet na een post met zo een kinderlijk toontje als je vorige, als je niet normaa kunt discussieren, doe het dan niet..
Op dinsdag 6 mei 2003 16:13 schreef Kogando het volgende:[..]
Never mind, i rest my case.
quote:Hè? Een dergelijk voorval in Duitsland is zeker tragisch maar 1 dergelijk incident valt toch in het niet in vergelijking met het gigantisch hoge aantal doden dat elk jaar valt door gebruik van vuurwapens in de VS.
Op dinsdag 6 mei 2003 16:06 schreef Kogando het volgende:
...Trouwens wel grappig dat zijn argumenten inzake dit punt in de praktijk ontkracht zijn door dat trauma in duitsland...
Beetje een non-argument dus.
quote:Neehoor, in vergelijking met Columbine niet.
Op dinsdag 6 mei 2003 16:15 schreef DustPuppy het volgende:
Hè? Een dergelijk voorval in Duitsland is zeker tragisch maar 1 dergelijk incident valt toch in het niet in vergelijking met het gigantisch hoge aantal doden dat elk jaar valt door gebruik van vuurwapens in de VS.Beetje een non-argument dus.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:15 schreef DustPuppy het volgende:[..]
Hè? Een dergelijk voorval in Duitsland is zeker tragisch maar 1 dergelijk incident valt toch in het niet in vergelijking met het gigantisch hoge aantal doden dat elk jaar valt door gebruik van vuurwapens in de VS.
Beetje een non-argument dus.
quote:Nee dus. Want na mijn argumenten kon je alleen nog maar verzinnen dat ik je niet begreep en dat we elkaar moeten respecteren qua mening. Hardstikke leuk allemaal, maar het draagt bijzonder weinig bij aan de discussie. De reden dat ik die toon tegen je aansloeg was dan ook te zoeken in jouw slappe manier van reageren op mijn argumenten.
Op dinsdag 6 mei 2003 16:15 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb je in mijn eerste reply gewoon antwoorden gegeven, en ook in mijn tweede. Als jij het dan nog niet begrijpt ga ik er geen aandacht meer aan besteden. Helemaal niet na een post met zo een kinderlijk toontje als je vorige, als je niet normaa kunt discussieren, doe het dan niet..
Maar misschien is dit ook wel een voorbeeld voor de veramerikanisering van west-europa.
quote:Dat bedoel ik niet......... laat maar.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:54 schreef Kogando het volgende:[..]
Niet het verschil tussen de Amerikaan en de Canadees. Maar het aantal drugsgebruikers, criminelen en zulk soort tuig in Amerika.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:24 schreef DustPuppy het volgende:
Maar misschien is dit ook wel een voorbeeld voor de veramerikanisering van west-europa.
En Canada heeft daar geen last van?
quote:Wat heeft dat er mee te maken?
Op dinsdag 6 mei 2003 16:27 schreef Kogando het volgende:
En Canada heeft daar geen last van?
En ik denk eigenlijk in al mijn naieviteit dat de veramerikanisering in Canada lang niet zo toeslaat als in West-Europa.
[Dit bericht is gewijzigd door DustPuppy op 06-05-2003 16:44]
Het meeste is in dit topic al wel gezegd, dus ik ga er geen uitgebreide betogen aan verspillen. De punten die de man aanhaalt snijden vaak hout, soms ook niet, maar de grote lijn is heel duidelijk en een beetje intelligente kijker beseft dat de docu af en toe (op z'n Amerikaans?) vet is aangezet en kijkt daar doorheen. Het is nogal flauw om aan de hand van dat soort kleine oneffenheidjes de hele docu af te doen als leugens, verdaaiingen en propaganda.
Enige punt van kritiek vond ik de rommelige opbouw. Het gaat van de hak op de tak zonder een duidelijke lijn.
quote:Waar moet je het bij een documentaire anders over hebben dan over de inhoud?
Op dinsdag 6 mei 2003 17:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mensen mensen mensen, dit topic gaat over de documentaire. Als je over het onderwerp zelf wilt lullen open je maar lekker een topic in C&H oid. Iig niet hier, ontopic dus.
quote:ik denk niet dat je iets hebt begrepen van de documantaire. tuurlijk klopt het niet allemaal en zitten er fouten in.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:51 schreef Kogando het volgende:
blabla....
de documantaire gaat eigenlijk niet eens over wapenbezit, het gaat er alleen over, waarom er zoveel moorden zijn in amerika. en een echt antwoord had Moore ook niet, maar dat doet er niet eens toe. Het is goed dat die vraag eens aan de orde komt.
Ben trouwens wel errrrug benieuwd naar BfC.
quote:hmm, zou de dvd niet kopen. zoiets kijk je maar 1 keer.
Op zaterdag 24 mei 2003 14:08 schreef =HellFire= het volgende:
Heb de dvd zien liggen, wou hem wel gaan halen, maar is 30 euro niet wat veel voor een 2 uur durende docu? Zit dan wel een extra DVD met extra materiaal bij maar toch.Ben trouwens wel errrrug benieuwd naar BfC.
quote:Geloof dat hij binnen afzienbare tijd op TV komt, maar je kan hem ook huren of net als ik gewoon de DVDscreener downen, die si een prachtige kwaliteit.
Op zaterdag 24 mei 2003 14:08 schreef =HellFire= het volgende:
Heb de dvd zien liggen, wou hem wel gaan halen, maar is 30 euro niet wat veel voor een 2 uur durende docu? Zit dan wel een extra DVD met extra materiaal bij maar toch.Ben trouwens wel errrrug benieuwd naar BfC.
Je kijkt hem toch maar 1 hooguit 2 keer...
quote:Oki. Ik was al eens bezig met downloaden maar ben gekapt omdat ik hem toch wel op DVD zou kijken, maar als je de docu toch maar 1 of 2 keer ziet...
Op zaterdag 24 mei 2003 15:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Geloof dat hij binnen afzienbare tijd op TV komt, maar je kan hem ook huren of net als ik gewoon de DVDscreener downen, die si een prachtige kwaliteit.
Je kijkt hem toch maar 1 hooguit 2 keer...
Misschien dat de VPRO de docu uitgaat zenden. Vind ik wel de omroep ervoor.
quote:haha ik heb hem nu al 3 keer in twee weken gezien, is ook wel ff genoeg voor een paar weken maar.....
zie je maar 1 of 2 keer
quote:hmmm ik zie bij BfC toch echt niet het nut om hem vaker te zien. ik denk dat ik me erbij zou vervelen.
Op zaterdag 24 mei 2003 17:13 schreef bolus het volgende:[..]
haha ik heb hem nu al 3 keer in twee weken gezien, is ook wel ff genoeg voor een paar weken maar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |