Welke heb je net uitgespeeld?quote:Op maandag 25 september 2017 23:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bijna een jaar al liggen, net pas opnieuw uurgespeeld.
AC2 is niet meer mijn favo AC. Ik hoop dat ooit deeltje 3 remastered wordt, die vond ik zo gaaf.
Morgen beginnen aan brotherhood. Herinner daar nog weinig van, revelations idem 🤔
Ik heb die ook gespeeld maar om eerlijk te zijn is die heel slecht oud geworden en voelt het om de één of andere reden veel gedateerder dan deel 7, 8 of 9.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb maar weer eens een PS4 game gekocht: FFX/X-2 HD remaster. Game was een tientje bij Amazon DE. De laatste normale Final
quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb die ook gespeeld maar om eerlijk te zijn is die heel slecht oud geworden en voelt het om de één of andere reden veel gedateerder dan deel 7, 8 of 9.
Deeltje 2. Bijna een jaar over gedaan met tussenpauzes door studie en zelda en kingdom hearts. Het viel op dat sommige gameplaymechanieken niet meer zo goed werktte, zoals het klimmen, hij sprong telkens er vanaf of de verkeerde richting.quote:
Deel X is de beste FF in mijn ogen. Misschien omdat dat de enige is die ik van begin tot eind heb gespeeld.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb die ook gespeeld maar om eerlijk te zijn is die heel slecht oud geworden en voelt het om de één of andere reden veel gedateerder dan deel 7, 8 of 9.
Koop dan PES....quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Fifa 18 toch maar besteld, kan ik dat spelen als de servers van destiny weer down zijn
Activatiekosten is alleen bij 20+ euro cardsquote:Op maandag 25 september 2017 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
prima toko, jammer van de activatiekosten enzo
Nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 25 september 2017 22:09 schreef Lastpost het volgende:
Dat cdkeys.com haal ik in ieder geval nooit meer wat. Drie dagen aan het kloten om m'n code op het scherm te toveren, lukte gewoon niet.
Dan lag het weer aan de betaling die niet goed verwerkt was, daarna weer aan de browser, toen het mobiele nummer en uiteindelijk zonder opgaaf hebben ze maar gewoon het geld teruggestort.
Haten op cdkeys.comquote:Op maandag 25 september 2017 22:09 schreef Lastpost het volgende:
Dat cdkeys.com haal ik in ieder geval nooit meer wat. Drie dagen aan het kloten om m'n code op het scherm te toveren, lukte gewoon niet.
Dan lag het weer aan de betaling die niet goed verwerkt was, daarna weer aan de browser, toen het mobiele nummer en uiteindelijk zonder opgaaf hebben ze maar gewoon het geld teruggestort.
Dat wordt testen!quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:41 schreef DKUp het volgende:
Fortnite Battle Royale is nu gratis te downloaden
Snap er niks van, had het gedownload, start ik op, zegt ie dat ik een full download moet hebben voor de battle royale mode.quote:Op dinsdag 26 september 2017 15:41 schreef DKUp het volgende:
Fortnite Battle Royale is nu gratis te downloaden
quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap er niks van, had het gedownload, start ik op, zegt ie dat ik een full download moet hebben voor de battle royale mode.
Moet je nou die game kopen of?
Ik was dom. Hij gaf aan dat de download klaar was, maar dat was dus alleen om 't te starten. De download voor de rest liep nogquote:
Je kunt hem al downloaden, maar je moet betalen voor Early Access toegang. Vanaf de officiële release zou de game wel gratis moeten zijn geloof ik.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was dom. Hij gaf aan dat de download klaar was, maar dat was dus alleen om 't te starten. De download voor de rest liep nog.
PvE moet je voor betalen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je kunt hem al downloaden, maar je moet betalen voor Early Access toegang. Vanaf de officiële release zou de game wel gratis moeten zijn geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |