Het gemak is in mijn geval vooral: papa maakt de fles, S. en ik chillen nog samen in bed met de papfles en papa doucht vast.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:46 schreef Budabuddumbam het volgende:
Het gemak van een papfles ken ik niet.
F. is een ontbijt fan, elke ochtend weer heeft hij grote haast voor lekkers.
Vooral als het banaa pannenkoeken of roerei is dan eet hij zo 2 eieren en een banaan weg.
Hap slik weg daar ging weer 200 gram aardbeien.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wakker worden gaat hier tegenwoordig zo: "mama! Mama! Mama!!! MAMA!!" *jaa W?* "Aapie (zijn knuffel) isse wakker! Aapie wille uit!* en uiteraard moet W. dan mee uit bed.
Verder is W. echt een driftkikker. Als hij iets wil wat niet lukt gaat 'ie ermee gooien. Echt niet fijn eigenlijk. Zo keek hij van de week even Nijntje op de ipad, hij wilde wat anders kijken (en hij weet prima hoe dat werkt allemaal), maar de ipad was wat traag met laden. Hoppa, vloog de ipad door de keuken. In 1000 stukjes natuurlijk. Terwijl ik naast 'm stond, maar het ging zo snel dat ik 'm niet kon vangen.

Dat weet ik zelf dus eigenlijk niet eens precies...quote:Op woensdag 27 september 2017 12:59 schreef Molo het volgende:
Huh? Ik heb het helemaal gemist geloof ik, maar wat is er gebeurd dan Sillie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten svp, wil het later weer weg kunnen halen..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 27 september 2017 20:13 schreef ikke_84 het volgende:
ondernemende dreumesjes
Dat soort dingen moet je juist stimuleren![]()
Sillie wat een klote situatie.Mijn collega's waren zich deels kapot geschrokken en deels kwaad, dus die hebben het voor me opgenomen. Dat was alleen maar olie op het vuur, maakte de situatie nog heftiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nog niet! Vrijdag vliegen wequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |