abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174272630
Wat een heerlijk drietal, Groofs!

En jouw meisje, Molo, ik vind haar zo schattig met die mooie bos met haar! Prachtkind O+
pi_174286353
Wauw ja wat een bos haar heeft larf. Leuk grietje. En nibbit O+

Quoi hoe is het met je na je val van de trap?
Beterschap voor Max. Hopelijk slaapt hij vannacht beter.
Ik zou nu een pcm pakken en gaan oefenen met open maken :D

Ik hoop echt dat alle snottebellen aan ons huis voorbij gaan. Zieke kindjes zijn zo sneu

Lesage hoe is het met jullie en het gesnotter?

Nazil heel veel plezier morgen in Limburg

Hier 3 kiezen door in 2 weken tijd en wat doet hij het goed ondanks dat. Ook het lopen gaat steeds beter. Hij stapt het hele huis al door O+
  zondag 8 oktober 2017 @ 20:57:16 #253
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174287074
Wat fijn dat het zo lekker gaat bij jullie!

quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:37 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi hoe is het met je na je val van de trap?
Beterschap voor Max. Hopelijk slaapt hij vannacht beter.
Ik zou nu een pcm pakken en gaan oefenen met open maken
Blauwe plekken, that's all. Ik ben ook alweer gewoon gaan hardlopen enzo. Alleen, man o man, dat virus dat ik bijna mond-op-mond van Max heb overgenomen......mijn hoofd knalt uit elkaar: keelpijn, hoofdpijn en snotellende. Max daarentegen lijkt alweer het ergste te hebben gehad. Geen geprut met pcm torpedo's dus :+

Onze vakantie is helaas ten einde en het is papa voor en papa na O+ Leuk om te zien. Ze hebben ook veel tijd doorgebracht saampjes. Zo ook vanmiddag. Terwijl ik bij een dagje scholing zat kreeg ik foto's van Max die eindelijk met zijn loopfietsje loopt èn zelf afstapt! O+ O+ En dat gezellige gebabbel! Ik ben toch zo apetrots op ons kereltje.
pi_174287086
Jeetje ikke kiezen al! Hier net tand nummer 6. En al lopen wat knap!

Quoi altijd jammer dat een vakantie voorbij is. L is ook helemaal gek van z'n vader..!papa, papa, papa, papa! Mama zegt hij alleen als de nood hoog is. Als hij geen hapje ijs krijgt omdat hij al voldoende gehad heeft, bijvoorbeeld.

Ik ga heerlijk de vakantie in. Dacht nog ff snel thuis een was te draaien. Nu heb ik 3 nieuwe shirts (dure voor mijn doen) verkloot door een rood vest. Ik ben zo stom. Wel zo'n kleurdoorloopdoekje er in gedaan maar dat helpt blijkbaar niet. Het probleem was alleen dat ik niet veel meer kleding heb... Ik heb laatst alles weggegooid.
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:02:55 #255
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174287288
Kleurdoorloopdoekje, 3 dubbele woordwaarde! w/

Wat ellendig. Sowieso dat je moest wassen en dan ook nog dít.

En mama zeggen gebeurt hier trouwens nog steeds niet :') Het is een soort universele 'barbapapa' voor mij. Lekker dan.
pi_174287786
Papa, af en toe dus mama, mmmba of baba voor bumba, aukuh voor auto, ba voor bal, aahhhhh bij aaien, hmmm voor eten (inclusief aan de kinderstoel hangen) en hij zegt iets wat klinkt als 'hebbuh' als hij iets niet snel genoeg krijgt. En een ingeslikte woefwoef voor een hond. Klinkt als ng ng.
En z'n knuffel elmo heet emmuh.

En het gaat met de dag beter, vooral auto. Dat wordt ook maar 299x pd gezegd.
pi_174290648
Nazil, zo leuk die eerste woordjes. En dan gaat het ineens zo snel. Ik houd S. echt niet bij.

De supersnotaanvallen zijn al minder, maar nog niet voorbij. Juk, snot everywhere :X

Ik werd net weer even zo'n week moedermens. Ik zat op de stoel met M. en S. kwam aangelopen met een boek, klom naast M. op mijn schoot en wilde even voorgelezen worden O+ M'n 2 mannen op schoot :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:06:52 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174297796
LeSage of week moedermens O+, hoe gaat het met M? Alles inmiddels een beetje op de rit? Ik las iets over niet zo lekker drinken in het begin.

Nu Max overal op klimt, haalt hij echt geintjes met me uit. Hij weet dat ik niet wil dat hij op de rand van bank/fauteuil klimt, dus doet hij alsof hij dat gaat doen, en kijkt me dan met zijn mooiste glimlach aan. En net was ik er eens niet op tijd bij en kukelde hij over de rand, head first, op de grond ;( Weer zo'n doodsklap waarna je blij bent dat ze huilen. Ik hoop dat er misschien iets van een les is geleerd. Alles is nog heel iig.
pi_174297910
Max }:| is niet goed voor je moeders hart :N

Bv ging niet goed bij M., maar die schade is hij hard aan het inhalen met de fles :)

S. stond vanmorgen al klaar met z'n rugzak op weg naar oma. Dus ik vraag om een kus. Komt ie me een kus geven en roept keihard 'houdoe' in mijn gezicht O+ Mijn eigen kleine Brabander O+
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:30:36 #260
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174298325
Grappig, dat 'houden'. Dan hoort 'ie er echt bij nu hè? Lekker dat alles nu iig goed gaat met M.

Ja, mijn hart! Lastig hoor. Ik kan echt niet altijd en overal bovenop zitten.
pi_174300039
Ik hoop dat de laatste kiezen snel door zijn.
Ik had altijd al zo'n medelijden met de zure poep op zijn billen. Maar nu met het commentaar "au, pijn!! PIJN!! mama" wordt het er niet beter op

Quoi, dat is niet fijn voor je hart nee. Hier ook overal op klimmen met zo'n uitdagende blik. "Laat jongens jongens zijn" mijn neus.

Goed van je Brabander, LeSage! Zo hoort het.
Man zei gisteravond: "Niet mama kussen he, niet mamma kussen!". Weer kwam de uitdagende blik te voorschijn en toen kreeg ik wel heel veel kusjes. En toen kreeg ie de kieteldood van man, terwijl ie nog op mij lag en mij nog steeds kusjes aan het proberen te geven was. Gezinsmomentje O+
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:10:44 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174300412
Max! Wat doe je! :o

LeSage, heerlijk zo'n Brabandertje O+
En fijn dat het drinken inmiddels beter gaat met de mini, wat een zorgen zo weer in het begin!

Hier is het vijfspuntsharnas een uitkomst inmiddels, geen doodsangsten meer aan tafel bij het eten.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174306793
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:06 schreef Quoi het volgende:
LeSage of week moedermens O+, hoe gaat het met M? Alles inmiddels een beetje op de rit? Ik las iets over niet zo lekker drinken in het begin.

Nu Max overal op klimt, haalt hij echt geintjes met me uit. Hij weet dat ik niet wil dat hij op de rand van bank/fauteuil klimt, dus doet hij alsof hij dat gaat doen, en kijkt me dan met zijn mooiste glimlach aan. En net was ik er eens niet op tijd bij en kukelde hij over de rand, head first, op de grond ;( Weer zo'n doodsklap waarna je blij bent dat ze huilen. Ik hoop dat er misschien iets van een les is geleerd. Alles is nog heel iig.
Max. :o Schrikken zeg...
:)
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:14:51 #264
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174306897
Maarehhh ik hoop dat jullie dreumesen ook van die ontdeugende spelletjes doen? Hij bleef vandaag dus continu dat beentje over de rand steken. Ben er doodmoe van en ben blij dat ik even in de trein zit (ivm werkklus vanavond) 8)7 :')
pi_174306989
Check. Mijnes doet precies hetzelfde. Hij loopt nu ook los O+, maar nog niet erg stabiel, en ging vandaag ook plat op zijn bakkes. Uiteraard had ik net een tegenstribbelende peuter op het verschoonkussen. :')
Klimmen op dingen die net wel/niet zijn gewicht kunnen houden ook (dozen met duplo enzo) en heel enthousiast achteruit de bank af willen maar niet genoeg draaien en dan zijwaarts vallen- we hebben de dag gelukkig weer overleefd 8)7.
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:38:55 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174307403
Ondeugend, check...

En vandaag maar liefst één kwartier geslapen, dus ik ben gesloopt :')
pi_174309011
Oh Quoi, wat een schrik! :o

Ik ben ook gesloopt. M. is een paar dagen ziek geweest met hoge koorts, gisteren was ze weer beter, maar wilde ze de hele dag niet slapen, terwijl ze voor het ziek zijn 2x 1.5-2 uur sliep. Vandaag de hele dag huilen, niet willen slapen en heel snel gepikeerd zijn. Ik vermoed dat het tandjes/kiesjes zijn, maar vind het zo lastig te zeggen, want ze heeft nog geen tandjes. Ze kwijlt wel als een malle (al maanden) en ik voel onregelmatigheden in haar tandvlees, maar ook dat is niets nieuws...
pi_174313086
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:34 schreef Mies_poes het volgende:
Oh Quoi, wat een schrik! :o

Ik ben ook gesloopt. M. is een paar dagen ziek geweest met hoge koorts, gisteren was ze weer beter, maar wilde ze de hele dag niet slapen, terwijl ze voor het ziek zijn 2x 1.5-2 uur sliep. Vandaag de hele dag huilen, niet willen slapen en heel snel gepikeerd zijn. Ik vermoed dat het tandjes/kiesjes zijn, maar vind het zo lastig te zeggen, want ze heeft nog geen tandjes. Ze kwijlt wel als een malle (al maanden) en ik voel onregelmatigheden in haar tandvlees, maar ook dat is niets nieuws...
Heeft ze geen oorontsteking? Want dan is plat liggen echt de hel.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 06:16:37 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174318105
Zo, beter komen nu alle tanden gewoon in één ruk door ofzo... Vannacht drie keer krijsend wakker geworden, amper te troosten en die zure luiers met kapotte billen...

Zucht!

Hopelijk heeft ze vandaag overdag op de crèche minder last en slaapt ze komende nacht wat beter
pi_174318169
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef Malteser het volgende:

[..]

Heeft ze geen oorontsteking? Want dan is plat liggen echt de hel.
Ik denk het niet, want vannacht heeft ze bijv weer prima geslapen. Van baby’s snapte ik al weinig en dat is van dreumessen niet veel meer :P
pi_174318513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:09 schreef Quoi het volgende:
Oja en effe pochen met zijn nieuwste kunstje, dat we hem hebben geleerd tijdens de vakantie: hij kan dus ergens achteruit vanaf, nadat hij erop is geklommen. ERG handig!
Haha dat gebeurde hier van de week ook ineens! Paar keer voor doen en ineens wanneer je het niet verwacht snappen ze het.
Wel schrikken van die val :o.
pi_174319105
Ow Max :o jij kleine brokkepiloot!
Ben je al grijs Quoi?
Hier is alles gelukkig nog te hoog voor S. Hij kan wel in de speelgoed kist klimmen en kan er dan niet meer uit, maar dan gaat hij schreeuwen. En ik heb hulp van mijn grote peuter. Als ik in de keuken ben of in de garage en S doet iets wat niet mag dan roept peuter kei hard :D
Monkeytown ofzo is wel wat voor Max, kan hij lekker klimmen ;)

Lesage wat fijn dat M de schade nu in haalt. En fijn dat het gesnotter af neemt.
Brabo S :D hoe schattig is dat

Molo wat ruk als je zo weinig slaapt. Die tanden zijn echt vreselijk.

Mies gelukkig is je meisje beter. Nu die nachten nog.
S had 5 weken geleden last van zijn oren door de kiezen die omhoog kwamen. Op het moment dat ze echt door kwamen was al het leed weg dus misschien zijn het idd tandjes waar M last van heeft?

Crump die van jou is ook al zo snel O+ ik vind het heerlijk om weer zn klein waggelend mannetje in huis te hebben. Ziet er zo grappig uit

Adrian O+ heerlijk zulke momenten he
pi_174319333
Oh Mies, volgens mij stopt dat nooit, dat niet begrijpen van je kind. Ik snap mijn eigen pubergedrag niet eens, laat staan mijn ouders :')

Goeie Ikke, Max zou Monkeytown vast fantastisch vinden. Even klimmen zonder dat je moeder hartaanvallen heeft :D

S. moet ineens noodgedwongen veel zelfstandiger zijn door zijn broertje. En dat gaat verrassend goed. Nu pas zie ik hoeveel hij eigenlijk gewoon zelf kan. Spullen opruimen (zelfs in de prullenbak gooien ^O^ ), zijn eigen spullen pakken als ik er om vraag, dat soort dingen. Hij straalt ook helemaal als ie zoiets gedaan heeft en hij er een complimentje over krijgt.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:43:04 #274
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174319412
Dat is het natuurlijk, hij is hier natuurlijk best lang, dus kan overal al zo snel op komen. Afijn, ik heb de gastouder vanmorgen gewaarschuwd ;) En monkeytown of avontura oid zal ik weer eens doen ja, goeie. Valt hij iig te pletter op een matje.

Uni, fijn hè? Ik vind het een knap trucje. En het geeft vertrouwen dat we ze dus door iets (1000x :') ) voor te doen iets kunnen aanleren.

Molo, bleghhhh van de tandjes! En smeren smeren smeren die billen. Zo sneu. Misschien haal je haar vanmiddag wel op met een prodent smile.

Mies, het is soms een mysterie wat er aan de hand is! Wel goed om te weten dat het dan ook even miraculeus weer overgaat.

Ha Crump, jij ook zo eentje. Ze houden je lekker bezig.
pi_174322830
Pff quoi daar wordt je grijs van.

En brakke nachten, hopelijk komen die tandjes ofzo snel. Of wat het dan ook geweest mag zijn.

Vanochtend hebben we gezwommen. L vond het weer geweldig natuurlijk, heel leuk zwembad ook. Voor die tijd had hij een halve beker met aardbeienthee op (en een broodje, banaan en fles...) en na die tijd weer een broodje met snijworst, vindt hij zo lekker raar kind dat het is, en flink wat drinken. Proppen maar! En nu slaapt hij lekker. Ik geniet er zo van. L geniet ook heel erg dat we een paar dagen samen met z'n drieën zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')