Blauwe plekken, that's all. Ik ben ook alweer gewoon gaan hardlopen enzo. Alleen, man o man, dat virus dat ik bijna mond-op-mond van Max heb overgenomen......mijn hoofd knalt uit elkaar: keelpijn, hoofdpijn en snotellende. Max daarentegen lijkt alweer het ergste te hebben gehad. Geen geprut met pcm torpedo's dusquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:37 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi hoe is het met je na je val van de trap?
Beterschap voor Max. Hopelijk slaapt hij vannacht beter.
Ik zou nu een pcm pakken en gaan oefenen met open maken
Max.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:06 schreef Quoi het volgende:
LeSage of week moedermens, hoe gaat het met M? Alles inmiddels een beetje op de rit? Ik las iets over niet zo lekker drinken in het begin.
Nu Max overal op klimt, haalt hij echt geintjes met me uit. Hij weet dat ik niet wil dat hij op de rand van bank/fauteuil klimt, dus doet hij alsof hij dat gaat doen, en kijkt me dan met zijn mooiste glimlach aan. En net was ik er eens niet op tijd bij en kukelde hij over de rand, head first, op de grondWeer zo'n doodsklap waarna je blij bent dat ze huilen. Ik hoop dat er misschien iets van een les is geleerd. Alles is nog heel iig.
Heeft ze geen oorontsteking? Want dan is plat liggen echt de hel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:34 schreef Mies_poes het volgende:
Oh Quoi, wat een schrik!
Ik ben ook gesloopt. M. is een paar dagen ziek geweest met hoge koorts, gisteren was ze weer beter, maar wilde ze de hele dag niet slapen, terwijl ze voor het ziek zijn 2x 1.5-2 uur sliep. Vandaag de hele dag huilen, niet willen slapen en heel snel gepikeerd zijn. Ik vermoed dat het tandjes/kiesjes zijn, maar vind het zo lastig te zeggen, want ze heeft nog geen tandjes. Ze kwijlt wel als een malle (al maanden) en ik voel onregelmatigheden in haar tandvlees, maar ook dat is niets nieuws...
Ik denk het niet, want vannacht heeft ze bijv weer prima geslapen. Van baby’s snapte ik al weinig en dat is van dreumessen niet veel meerquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:37 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heeft ze geen oorontsteking? Want dan is plat liggen echt de hel.
Haha dat gebeurde hier van de week ook ineens! Paar keer voor doen en ineens wanneer je het niet verwacht snappen ze het.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:09 schreef Quoi het volgende:
Oja en effe pochen met zijn nieuwste kunstje, dat we hem hebben geleerd tijdens de vakantie: hij kan dus ergens achteruit vanaf, nadat hij erop is geklommen. ERG handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |