abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 september 2017 @ 17:16:38 #1
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173855084
Waarschijnlijk zijn er al meerdere topics maar ik doe het toch.

3 jaar terug een vrouw leren kennen via tinder. Aan het begin waren er wel wat rode vlaggen maar ik was echt alles voor haar en dat liet ze merken ook. Ze heeft me zo ingepakt ik wist niet wat me overkwam. Eindelijk iemand waarmee ik echt op 1 lijn lagen en de sex tsja....

Na 2 jaar niks aan de hand(kleine ruzietjes) besloot ze om te gaan stoppen met de anti depressiva want ze was gelukkig. Sindsdien ging het heel snel bergafwaarts. ik kon niks meer goed doen. Ook totaal geen inlevingsvermogen meer van haar kant. Ze besloot ook te stoppen met werken want dat kon ze niet meer aan. Daardoor konden we niet van alles meer want ik moest het alleen verdienen. Als we dus bv niet een keertje uit eten konden kreeg ik dat ik dan maar meer moest werken. Zo zijn er tig dingen gebeurd en gezegd. Ze haalde echt het slechtste in me naar boven. Van mezelf totaal niet agressief maar toch stond ik ineens met een douchegordijn in me handen.

Op een gegeven moment word ik gebeld op me werk dat ze het niet meer ziet zitten en dat ik me spullen kan pakken. Ik was flabbergasted want de dag ervoor was alles koek en ei en voordat we in slaap vielen nog zeggen hoeveel ze van me houdt. Ik dus me spullen gepakt en weggegaan. De weken daarna apte of smsde ze nog elke dag. Dat ze niet wist of ze er goed aan deed etc. Dat heb ik op een gegeven moment stop gezet want ik wou duidelijkheid. Ik was er echt stuk van. Alles deed ik voor haar en zij zag dat gewoon niet.

1,5 maand daarna ben ik op vakantie gegaan om alles een plek te geven. Enkele dagen voordat ik terug zou vliegen kreeg ik ineens een sms hoe het ging. Net alsof ze het wist. Daar ben ik op ingegaan waaruit een gesprek van bijna 4 uur uit kwam. We spraken af dat we zouden bellen hoe of wat als ik terug was. De dag van vertrek kreeg ik nog een sms of ze me van het vliegveld mocht halen. Hierop heb ik nee geantwoord omdat ik met degene met wie ik op vakantie was had gereden en ik het wel zo netjes vond om met hem terug te rijden.

We spraken af en het was weer als vanouds. Ze biechtte op dat ze met meerdere gasten ondertussen het bed had gedeeldt maar daar kon ik niks van zeggen want zelf was ik ook geen heilige. We spraken af om het rustig aan te doen. Ondanks die afspraak belde of apte ze elke dag of ik kwam eten en slapen. Na 2 weken ofzo zat ik er ivm met werk bijna elke dag. Ik kreeg een huissleutel en er gingen rusig aan wat spulletjes die kant op. Ondertussen raakte zij ook in een depressie. Schreeuwen..huilen..niet meer weten wie ze is etc. Weer probeerde ik haar op elke manier te helpen en bij te staan.

Opeen kreeg ik weer op me werk een belletje dat ze het allemaal niet meer zag zitten..ze moest op zoek naar haarzelf..wist niet of ze van me hield als partner of als vriend...helemaal van het padje ineens weer. Ik heb nog geprobeerd met haar te praten maar er was geen redden meer aan. Daar ging ik weer..sleutel inleveren etc..

De weken daarna hetzelfde verhaal weer. toch appen etc. Ik heb toen gezegd dat het zo niet ging werken en een maatje van me kwam haar tegen op tinder. We besloten no contact te gaan. Ik was weer kapot.......

Paar weken later kreeg ik ineens een mail hoe het ging en dat ze me miste maar niet wist of ze me nou als vriend of partner miste. Ze kon het allemaal niet zonder me etc etc. Paar dagen later mailde ze me of ze me mocht bellen. Uit dit gesprek kwam weer een ontmoeting. Toen ik daar was liet ze ff weten dat ze eigenlijk een tinderdate had maar die had afgezegd want wat moest ze ermee. Dat hele tinder was voor aandacht etc omdat ze zich alleen voelde.

We hebben zitten praten..knuffellen etc. Ze zag eruit als een wrak, huilbuien volgestopt me prozac..oxazepam en nog wat pillen tegen suïcidale gedachten. Uit dit gesprek bleek dat ik volgens haar elke keer over haar grenzen heenging en dat ook de mensen om haar heen ons emotioneel niet bij elkaar vonden passen. Die omgeving bestaat uit borderliners ook en een oudere vrouw die 3 scheidingen verder is ook. Ze stelde voor om vrienden te blijven en dan kijken waar het naartoe ging. Ik ben naar huis gegaan en heb de hele nacht wakker gelegen. De volgende ochtend ben ik die kant opgereden om te kijken of we dat hele tinder etc dan konden vergeten. Toen was het ineens weer we passen echt niet bij elkaar etc etc en ik werd de deur uitgezet. Sindsdien geen contact meer. Ze heeft alles geblokkeerd etc.

Ik ga op het moment stuk om het verlies en ook omdat ik niet weet hoe het met haar gaat. Haar vriendinnen kan en ga ik niet bellen omdat die dus van mening zijn dat we niet bij elkaar passen. Ze zegt tegen mij dat ze het alleen moet doen maar via via hoor ik dat er gasten worden toegevoegd op fb etc. Ik snap het niet..hoe kan ze dit zeggen en zo doen. De ene dag houdt ze van me en staan we bij een makelaar te kijken en 2 dagen later passen we niet bij elkaar.

Ik moet haar laten gaan. Ik weet het maar ze zit onder me huid. Ik loop nu zelf bij een psych en slik pillen om te kunnen slapen. Misschien dat iemand dit leest die aan het begin staat van een relatie met een borderliner. Mijn advies...Rennen...Had ik ook moeten doen maar ze weten je zo in te pakken. Zo hard als ze voor je gaan zo hard laten ze je ook weer vallen. Voordat ik aan deze relatie begon was ik vol zelfvertrouwen, had me eigen stek etc. Daar is niks meer van over. Ik ben 14 kg afgevallen..zit bij me ouders..en me zelfvertrouwen is helemaal aan stront.

Het erge is nog dat als ze nou zou bellen ik niet weet wat ik zou doen. Zo gemindfucked hebben ze je op een gegeven moment..

Nogmaals hoor je het woord borderline RUN RUN RUN want dit gun je niemand.

ps dit is het verkorte verhaal want echt ik zou er een boek over kunnen schrijven..
  maandag 18 september 2017 @ 17:28:14 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173855258
Tering. Mocht het ooit een doorstart krijgen hoop ik wel dat ze het weer onder controle kan krijgen met medicatie. Want met medicatie lijkt het me best een leuke meid. Ze had nooit moeten stoppen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 18 september 2017 @ 17:40:47 #3
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173855441
Ze is ondertussen alweer een paar maanden met de prozac begonnen. Ik ben gefrustreerd omdat de mensen om haar heen haar nu het advies geven om compleet te breken met me omdat ik over haar grenzen heenga en we emotioneel dus niet bij elkaar passen. Mede door het geen contact kan ik er ook niks meer over zeggen of haar de andere kant van het verhaal laten zien. Sommige van de vriendinnen hebben me ook van fb verwijdert en haar geadviseerd om weer tinder op te gaan en gewoon weer te gaan daten. Hier ga ik dus stuk aan. Lijkt wel of die mensen geen flauw idee hebben hoe of wat psies. Ik heb alles gegeven en meer maar het was niet genoeg. Ik moet het loslaten ook omdat ze zelf geen contact meer wilt. Dat is zo fukkin moeilijk omdat ik gewoon weet dat ze het zwaar heeft op het moment, Degene waarvan je zielsveel houdt maakt op het moment alles stuk om haar heen. We hadden een hond maar die is weg omdat ze er niet alleen voor kan zorgen. Alles wat ze ooit liefhad is nu weg mede door haar eigen gedrag en je staat erbij en kijkt ernaar. Zoooooo fukkin frustrerend en dat vreet aan je,
pi_173855452
Sterkte. Ik hoop dat je haar los kan laten. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar is beter voor je.
pi_173855626
Wat fijn dat je je eigen rol compleet weg schrijft (je valt toch niet zomaar in een situatie waar je kostwinnaar bent als je dat niet wil zijn :') alsof je er zelf niet bij bent) en dan gaan lopen stigmatiseren en dom advies geven als rennen

Goed topic dit. Je komt 'psies' nogal kinderachtig over

Als een relatie uit gaat is dat altijd kut maar dit soort topics vind ik altijd zo flauw. Hou het gewoon bij jezelf en wat er moeilijk voor jou is zonder die vinger. En deze keer nog wel naar een hele groep
pi_173855668
Je hebt het veel te laat begrepen TS, bij de eerste opmerking over borderline had je al gewoon weg moeten lopen en der overal moeten blokkeren. Nu moet je op de blaren zitten helaas.
pi_173855697
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 17:40 schreef hahcanna1977 het volgende:
Ze is ondertussen alweer een paar maanden met de prozac begonnen. Ik ben gefrustreerd omdat de mensen om haar heen haar nu het advies geven om compleet te breken met me omdat ik over haar grenzen heenga en we emotioneel dus niet bij elkaar passen. Mede door het geen contact kan ik er ook niks meer over zeggen of haar de andere kant van het verhaal laten zien. Sommige van de vriendinnen hebben me ook van fb verwijdert en haar geadviseerd om weer tinder op te gaan en gewoon weer te gaan daten. Hier ga ik dus stuk aan. Lijkt wel of die mensen geen flauw idee hebben hoe of wat psies. Ik heb alles gegeven en meer maar het was niet genoeg. Ik moet het loslaten ook omdat ze zelf geen contact meer wilt. Dat is zo fukkin moeilijk omdat ik gewoon weet dat ze het zwaar heeft op het moment, Degene waarvan je zielsveel houdt maakt op het moment alles stuk om haar heen. We hadden een hond maar die is weg omdat ze er niet alleen voor kan zorgen. Alles wat ze ooit liefhad is nu weg mede door haar eigen gedrag en je staat erbij en kijkt ernaar. Zoooooo fukkin frustrerend en dat vreet aan je,
Als iedereen om haar heen zegt dat jullie relatie niet goed is voor haar, zou daar dan niet wat in zitten?
pi_173855762
Ik begrijp niet waar borderline door komt. Maar als het beter ging door antidepressiva, is er dus kennelijk iets in het lichaam niet goed. Onverantwoordelijk dat ze geen antidepressiva wou nemen als haar klachten daarvan weg bleven. Maar nu gebruikt ze het opnieuw. Dan moet alles toch ook weer snel goed zijn?? Hoe lang duurt het voordat dit zich opbouwt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 18 september 2017 @ 18:00:32 #9
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173855802
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:50 schreef Allures het volgende:
Wat fijn dat je je eigen rol compleet weg schrijft (je valt toch niet zomaar in een situatie waar je kostwinnaar bent als je dat niet wil zijn :') alsof je er zelf niet bij bent) en dan gaan lopen stigmatiseren en dom advies geven als rennen

Goed topic dit. Je komt 'psies' nogal kinderachtig over

Als een relatie uit gaat is dat altijd kut maar dit soort topics vind ik altijd zo flauw. Hou het gewoon bij jezelf en wat er moeilijk voor jou is zonder die vinger. En deze keer nog wel naar een hele groep
Ik werd kostwinnaar omdat ze haar eigen zaakje wou opstarten. Ik heb ook daarin haar gesteund. Uiteindelijk liep ook dit op niks uit. En tuurlijk heb ikzelf ook een rol gespeeld, Waar 2 vechten hebben er 2 schuld maar die ruzietjes waren echt om niks. Bv het hele huis schoongemaakt..de keuken etc en dan op je flikker krijgen dat bv de wc niet gedaan is. Diagnose borderline zoeken desnoods wel wat om je uit je tent te lokken. Nogmaals het is nooit genoeg. Grenzen worden steeds verder verlegd. Waarschijnlijk snap je het pas als je erin hebt gezeten. Tuurlijk wil ik niet een hele groep over een kam scheren maar zij heeft 5 jaar therapie gehad en het ging ook goed. Maar wat ik ook lees hier en daar uiteindelijk barst de bom. Binnen no time van wit naar zwart...
  maandag 18 september 2017 @ 18:04:14 #10
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173855850
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:55 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Als iedereen om haar heen zegt dat jullie relatie niet goed is voor haar, zou daar dan niet wat in zitten?
Ik sprak haar vriendinnen nooit apart. Die hebben dus alleen haar kant van het verhaal gehoord. Er zijn ook zat mensen die juist wel hebben gezegd dat het niet zo slim is wat ze nu doet. Juist omdat ik haar probeerde te begrijpen en haar accepteerde met alle buien en impulsieve dingen die ze deed. Als jij alleen maar hoort dat ik dit en dat niet heb gedaan snap ik het ook maar dat was dus niet het hele plaatje...
  maandag 18 september 2017 @ 18:05:54 #11
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173855877
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik begrijp niet waar borderline door komt. Maar als het beter ging door antidepressiva, is er dus kennelijk iets in het lichaam niet goed. Onverantwoordelijk dat ze geen antidepressiva wou nemen als haar klachten daarvan weg bleven. Maar nu gebruikt ze het opnieuw. Dan moet alles toch ook weer snel goed zijn?? Hoe lang duurt het voordat dit zich opbouwt.
Borderline is een soort van erfelijk maar dan moet het wel getriggerd worden. Ik ga er hier niet verder op in maar tsja misbruik en verkrachting en dat is ook hetgene wat zon zeer doet. Zij kan hier niks aan doen....
pi_173855934
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:05 schreef hahcanna1977 het volgende:

Borderline is een soort van erfelijk maar dan moet het wel getriggerd worden. Ik ga er hier niet verder op in maar tsja misbruik en verkrachting en dat is ook hetgene wat zon zeer doet. Zij kan hier niks aan doen....
Ja maar met medicijnen ging het beter en zonder niet, aan dat gedeelte kan ze toch wel iets doen? En doet ze nu toch ook, dus waarom werken die pillen nu dan niet? Moet het een tijd opbouwen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173855965
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:00 schreef hahcanna1977 het volgende:

[..]

Ik werd kostwinnaar omdat ze haar eigen zaakje wou opstarten. Ik heb ook daarin haar gesteund. Uiteindelijk liep ook dit op niks uit. En tuurlijk heb ikzelf ook een rol gespeeld, Waar 2 vechten hebben er 2 schuld maar die ruzietjes waren echt om niks. Bv het hele huis schoongemaakt..de keuken etc en dan op je flikker krijgen dat bv de wc niet gedaan is. Diagnose borderline zoeken desnoods wel wat om je uit je tent te lokken. Nogmaals het is nooit genoeg. Grenzen worden steeds verder verlegd. Waarschijnlijk snap je het pas als je erin hebt gezeten. Tuurlijk wil ik niet een hele groep over een kam scheren maar zij heeft 5 jaar therapie gehad en het ging ook goed. Maar wat ik ook lees hier en daar uiteindelijk barst de bom. Binnen no time van wit naar zwart...
Wat is je probleem dan? Dan moet je toch juist blij zijn dat je van der af bent.
Dat een hele groep over 1 kam scheren doe je nu trouwens wel ;)
Of is dit als een soort waarschuwing voor anderen bedoeld? Iedereen kiest op elk moment toch zelf voor wat hij of zij wilt, net zoals jij hebt gedaan.

Maar het lijkt me wel erg vervelend voor je dat het zo is gelopen. Het is altijd moeilijk als iets over gaat met iemand waar je veel van houdt.
Succes.
pi_173855972
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja maar met medicijnen ging het beter en zonder niet, aan dat gedeelte kan ze toch wel iets doen? En doet ze nu toch ook, dus waarom werken die pillen nu dan niet? Moet het een tijd opbouwen?
Ja antidepressiva hebben tijd nodig om hun werking te doen. Het kan ook nog zijn dat nadat je ermee gestopt bent ze daarna niet meer aanslaan. Hoe dat werkt weet ik ook niet maar dat heb ik gelezen.

Waarom is ze eigenlijk met de AD gestopt?
  maandag 18 september 2017 @ 18:13:13 #15
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173855992
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 17:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik begrijp niet waar borderline door komt. Maar als het beter ging door antidepressiva, is er dus kennelijk iets in het lichaam niet goed. Onverantwoordelijk dat ze geen antidepressiva wou nemen als haar klachten daarvan weg bleven. Maar nu gebruikt ze het opnieuw. Dan moet alles toch ook weer snel goed zijn?? Hoe lang duurt het voordat dit zich opbouwt.
Een tekort aan serotinine. Het duurt 8 a 10 weken voordat die spiegel weer op peil is. Het gelul met borderline is dat wanneer je zwart bent ipv wit dat ook echt zo voelt voor ze. Dan nog de meningen van anderen eromheen. Ook loopt ze bij een coach op het moment die zegt dat ze eerst gelukkig met haarzelf moet zijn voordat ze een relatie aankan. Ik heb geen flauw idee of die coach überhaupt weet of ze borderline heeft. Dat is een dingetje..eenzaam voelen.niet gelukkig zijn met zichzelf. laag zelfvertrouwen etc etc...
pi_173856000
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:00 schreef hahcanna1977 het volgende:

[..]

Ik werd kostwinnaar omdat ze haar eigen zaakje wou opstarten. Ik heb ook daarin haar gesteund. Uiteindelijk liep ook dit op niks uit. En tuurlijk heb ikzelf ook een rol gespeeld, Waar 2 vechten hebben er 2 schuld maar die ruzietjes waren echt om niks. Bv het hele huis schoongemaakt..de keuken etc en dan op je flikker krijgen dat bv de wc niet gedaan is. Diagnose borderline zoeken desnoods wel wat om je uit je tent te lokken. Nogmaals het is nooit genoeg. Grenzen worden steeds verder verlegd. Waarschijnlijk snap je het pas als je erin hebt gezeten. Tuurlijk wil ik niet een hele groep over een kam scheren maar zij heeft 5 jaar therapie gehad en het ging ook goed. Maar wat ik ook lees hier en daar uiteindelijk barst de bom. Binnen no time van wit naar zwart...
je stelt die diagnose dus ook nog eens alleen zelf? Netjes hoor

En ook al heeft ze borderline dan kan het toch alsnog dat jij ook over haar grenzen gaat en dat dit een goede beslissing voor haar is
Ik vind je echt niet respectvol over haar en zo kinderachtig praten over een relatie van 3 jaar en een dynamiek die niet zonder jou heeft kunnen ontstaan
Als je niet naar je eigen aandeel kunt kijken zal het in de volgende relatie wel vanzelf compleet anders gaan

[ Bericht 7% gewijzigd door Allures op 18-09-2017 18:19:27 ]
  maandag 18 september 2017 @ 18:16:34 #17
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173856039
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:13 schreef Allures het volgende:

[..]

je stelt die diagnose dus ook nog eens alleen zelf? Netjes hoor
Nee hoor nogmaals ze heeft 5 jaar therapie gehad waarvan 1 jaar intern. En ondertussen weer bij een psycholoog..therapeut en een coach. Dit is niet iets wat ik zomaar even rond zou gaan schreeuwen...
pi_173856077
Heeft ze een gouden kut dat je iedere keer weer als een hondje terugkomt bij haar? :')
  maandag 18 september 2017 @ 18:20:34 #19
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173856084
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:12 schreef LuciferShiningOne het volgende:

[..]

Ja antidepressiva hebben tijd nodig om hun werking te doen. Het kan ook nog zijn dat nadat je ermee gestopt bent ze daarna niet meer aanslaan. Hoe dat werkt weet ik ook niet maar dat heb ik gelezen.

Waarom is ze eigenlijk met de AD gestopt?
Ze wou weer voelen en het ging zo goed dat we het over kinderen begonnen te hebben. Ze was echt supergelukkig en tsja ik haar daarop vertrouwd. Zwanger worden en ondertussen ad slikken is geen goede combo..
pi_173856130
Lekker je ex aan de schandpaal timmeren op een publiek forum :')
Dit staat vast ook op Facebook?
Twiddel
  maandag 18 september 2017 @ 18:24:34 #21
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173856148
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 18:11 schreef Asil het volgende:

[..]

Wat is je probleem dan? Dan moet je toch juist blij zijn dat je van der af bent.
Dat een hele groep over 1 kam scheren doe je nu trouwens wel ;)
Of is dit als een soort waarschuwing voor anderen bedoeld? Iedereen kiest op elk moment toch zelf voor wat hij of zij wilt, net zoals jij hebt gedaan.

Maar het lijkt me wel erg vervelend voor je dat het zo is gelopen. Het is altijd moeilijk als iets over gaat met iemand waar je veel van houdt.
Succes.
Dat zegt iedereen om me heen ook. wees blij dat je ervanaf bent. Het lastige is dat je de ene dag alles bent en de andere dag ineens helemaal niks. Als ze "goed"was dan hadden we ook echt een toptijd. Nu is van die prachtige vrolijke meid helemaal niks meer over. Degene van wie je zielsveel houdt heeft het gewoon erg slecht op het moment en tsja die kan ik niet laten vallen. Zelfs nu ze zelf heeft gekozen voor geen contact etc meer. Ik weet niet of ze dit nou echt wel zelf wilt..Het is echt een complete mindfuck..
  maandag 18 september 2017 @ 18:30:43 #22
471432 hahcanna1977
is de wereld gek geworden
pi_173856248
[quote]99s.gif Op maandag 18 september 2017 18:23 schreef summer2bird het volgende:
Lekker je ex aan de schandpaal timmeren op een publiek forum :')
Dit staat vast ook op Facebook?
[/quote

Het laatste wat ik wil is haar aan de schandpaal nagelen. En nee ik hou me verre van fb. Ik probeer een verhaal neer te zetten voor mensen die net als ik in hetzelfde schuitje zitten of net iemand zijn tegengekomen met de diagnose. Het is echt een ontzettende lieverd en aan die buien etc kan ze zelf ook weinig doen maar eerlijk zoals ik er nu bijzit.....het had beter geweest als ik dit na de eerste rode vlagen had uitgezocht. Ik hoop oprecht voor je dat je nooit zelf in deze situatie zalt terechtkomen.
pi_173856271
Oh zo bedoelde ik het niet. Je bent zelf zo negatief over haar (en de borderline) dat het logischer zou zijn voor jou dat je blij zou zijn dat het voorbij is. Maar dat ben je niet.
pi_173856298
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:20 schreef hahcanna1977 het volgende:

[..]

Ze wou weer voelen en het ging zo goed dat we het over kinderen begonnen te hebben. Ze was echt supergelukkig en tsja ik haar daarop vertrouwd. Zwanger worden en ondertussen ad slikken is geen goede combo..
Oei dat is inderdaad een lastige. Grote kans dat de AD voor haar als insuline voor een diabeticus is. Sterkte.
pi_173856323
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 18:24 schreef hahcanna1977 het volgende:

[..]

Dat zegt iedereen om me heen ook. wees blij dat je ervanaf bent. Het lastige is dat je de ene dag alles bent en de andere dag ineens helemaal niks. Als ze "goed"was dan hadden we ook echt een toptijd. Nu is van die prachtige vrolijke meid helemaal niks meer over. Degene van wie je zielsveel houdt heeft het gewoon erg slecht op het moment en tsja die kan ik niet laten vallen. Zelfs nu ze zelf heeft gekozen voor geen contact etc meer. Ik weet niet of ze dit nou echt wel zelf wilt..Het is echt een complete mindfuck..
Je zal er nooit achterkomen wat ze nou echt wil, omdat ze dat zelf ook helemaal niet weet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')