Zijn wel lief sommige. Had er is een keer eentje die deed arrogant maar ik bleef gewoon doorpraten toch. Toen bleek het een heel lief en leuk meisje te zijnquote:
Daar is iets mee gebeurd waardoor we er niet meer kunnen posten.quote:Op zondag 24 september 2017 11:19 schreef Plompzakker het volgende:
Voor die klacht had je toch een apart topic?
quote:Op zondag 24 september 2017 12:27 schreef Fatoeman het volgende:
Zijn wel lief sommige. Had er is een keer eentje die deed arrogant maar ik bleef gewoon doorpraten toch. Toen bleek het een heel lief en leuk meisje te zijn
Klopt, maar als je ze leert kennen dan zijn ze meestal wel leuker dan blanke meidenquote:Op zondag 24 september 2017 14:45 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
geen verschil met blanke meisjes, dus.
Staatsgek.quote:Op zondag 24 september 2017 14:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Klopt, maar als je ze leert kennen dan zijn ze meestal wel leuker dan blanke meiden
Donkere meiden mogen dan wel pittig zijn, maar een goed gevoel voor humor hebben ze zeker. Zijn meestal ook wel zorgzaam. Ook met donkere leraressen, zijn de leukste om te hebbenquote:
Hoe gaat het met ''ons aller Ajax'' grote vriend?quote:Op zondag 24 september 2017 10:21 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Ons "aller" NAC Breda vernedert de incidentele landskampioen in eigen Kuip. 0-2!
[ afbeelding ]
Oh oh...wat een trouw legioen...lege plekjes...wat een trouw.![]()
[ afbeelding ]De 'pinda' coach van die club uit R'dam-Zuid die het ook niet meer weet.
[ afbeelding ] Deze speler lijkt te denken: " Ik was toch bij een landskampioen beland?![]()
Klacht
Mensen die de landstitel van die club uit Rotterdam-Zuid als iets geweldigs zien terwijl het gewoon een landstitel van de armoe was voor de club uit Rotterdam-Zuid die al 18 jaar niks had gewonnen en nu door misstappen van de concurrentie landskampioen werd.
Nu laat ons aller NAC uit Breda die al jaren warme sympathieke banden met ons aller Ajax onderhoud (net zoals Twente) even zien hoe je een incidentele landskampioen op zijn plaats zet, iets dat ons aller Ajax zelf op 22 oktober even fijntjes zal overdoen.
Ik weet wel hoe dat gaatquote:Op zondag 24 september 2017 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met ''ons aller Ajax'' grote vriend?
Ik ookquote:Op zondag 24 september 2017 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe dat gaat
Wat is er gebeurd danquote:Op zondag 24 september 2017 13:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar is iets mee gebeurd waardoor we er niet meer kunnen posten.
Ik zou niet weten want ik was aan het genieten van een goed sigaartje en een lekker drankje en het fraaie weer grote vriend. Maar gezien de uitbetalingsscore van Unibet als je op Vitesse (en wat lekker beviel) had ingezet, heb ik het idee dat 'mijn' jongens weer een off-day hadden. Maar goed, ik vind die trainer een 0,blijft een 0 en verwacht niks dit seizoen door die 0.quote:Op zondag 24 september 2017 15:44 schreef Fokker89 het volgende:
Hoe gaat het met ''ons aller Ajax'' grote vriend?
Echte supporter dus.quote:Op zondag 24 september 2017 18:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik zou niet weten want ik was aan het genieten van een goed sigaartje en een lekker drankje en het fraaie weer grote vriend. Maar gezien de uitbetalingsscore van Unibet als je op Vitesse (en wat lekker beviel) had ingezet, heb ik het idee dat 'mijn' jongens weer een off-day hadden. Maar goed, ik vind die trainer een 0,blijft een 0 en verwacht niks dit seizoen door die 0.
Succes supportersquote:Op zondag 24 september 2017 18:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik zou niet weten want ik was aan het genieten van een goed sigaartje en een lekker drankje en het fraaie weer grote vriend. Maar gezien de uitbetalingsscore van Unibet als je op Vitesse (en wat lekker beviel) had ingezet, heb ik het idee dat 'mijn' jongens weer een off-day hadden. Maar goed, ik vind die trainer een 0,blijft een 0 en verwacht niks dit seizoen door die 0.
Wat een supporterquote:Op zondag 24 september 2017 18:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Geen behoefte te acclimatiseren met Marcel?quote:Op zondag 24 september 2017 18:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klachtquote:Rechter zet streep door islamitische middelbare school!
Er komt geen islamitische middelbare school meer in Den Haag. De Raad van State heeft vandaag de plannen voor een nieuwe islamitisch-hindoeïstische school van tafel geveegd.
AD 2017.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |