Het is heel vreemd, want een zwembad vindt ze de bom....quote:Op maandag 18 september 2017 10:03 schreef lunapuella het volgende:
Ugh, dat is ook frustrerend Sunshine. Daar heb je toch niks aan. Het gaat er niet om of het gebeurt, maar hoe het gebeurt, toch? Hier is in bad gaan ook maanden compleet drama geweest - en het gebeurde wel, want het moest, maar leuk is toch anders.
Hier was het drama trouwens ook weer van de ene op de andere dag over, en nu gaat hij weer met veel plezier in bad. Hopelijk is dat bij jullie ook snel het geval.
Ja, precies. Slaat iedere nuttige discussie erover dood. Vervelend zeg.quote:Op maandag 18 september 2017 10:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is heel vreemd, want een zwembad vindt ze de bom....
Maar het gaat gewoon om het principe. Je verteld iets waar je tegenaan loopt en er wordt gereageerd met 'ja, maar je toch de baas?'. Een absolute dooddoener. Alsof dat alles oplost.
Dank je wel! Maar we willen nu juist nieuw kopen omdat 'al' zijn Playmobil al 2e hands is....quote:Op maandag 18 september 2017 19:56 schreef Sylver_ het volgende:
Exode, ken je deze website al voor het kopen van tweedehands Playmobil?
Ik zou het zelf ook eng vinden denk ik. Zou een hemeltje om zijn bed misschien een oplossing zijn? Eentje die hij dicht kan doen?quote:Op maandag 18 september 2017 21:07 schreef AwayTL het volgende:
Ah arme T. Het is ook niet niks.
Even een vraagje tussendoor. Is er iemand bekend met kinderen die met hun hoofd onder de dekens in slaap vallen?
Frans doet dit bijna altijd. Ik heb het idee dat hij de prikkels oid uit wil sluiten. Tegenstrijdig hier aan is dat hij gaat brullen als hij niet met de lamp aan mag gaan slapen. Als hij dutjes gaat doen, doet hij dit ook. Laatst tijdens het verstoppen onder een dekentje en vanmiddag onder mijn jurk. Ik vind het niet heel erg, hij heeft het kennelijk nodig, maar ik vind het ook wel een beetje eng.
Kan het heel veel kwaad en/of heeft er iemand ervaring/betere oplossing?
Studie betalen, uiteraard. Ik hoop alleen dat tegen die tijd studeren nog een beetje betaalbaar is....quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:18 schreef exode het volgende:
Ik wil als ouder betalen voor de studie omdat we dat belangrijk vinden. Mijn schoonouders hebben niets betaald waardoor mijn vrouw en haar broers en zussen het werkende leven begonnen met behoorlijke studieschulden. Terwijl ze allemaal een bijbaan hadden. Mijn vrouw heeft langer gedaan over haar studie niet omdat ze continu aan het stappen was, maar omdat ze die tijd nodig had. Dat wil ik voor B voorkomen. Tenminste ik wil hem het middel aanbieden om dat te voorkomen.
Ik heb een Android waarbij je het scherm op slot kan zetten met screen lock, dus dan kan ze de app waar ze in zit niet uit. Ik dacht dat dat voldoende was maar zo'n advertentie kan kennelijk dus wel naar buiten linken. Normaal gesproken zien we geen advertenties omdat we een abbo op YouTube Red hebben maar dit keer dus wel.quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:45 schreef Selvaria het volgende:
Lu, ik moest lachen om Wolk.Maar wel stom dat dat zomaar kan. Speelt ze in een veilige omgeving (Parental control / kinderapp oid)? Als het goed is heb ik ook alles zo ingesteld dat N. niks aan kan schaffen, maar ik zal het nog eens controleren.
Gaaf! En dan ook in het noorden van NL? Drenthe lijkt me ook mooi om te wonen.quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Franny, wennen weer hè. Door onze vakantie weten wij weer heel zeker dat we over een aantal jaar ergens een plekje op het platteland gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |