Je kunt naar rechts klikken en dan krijg je de mannen.quote:Op zondag 17 september 2017 16:29 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel nu in
De Tissottiming geeft de vrouwen nog aan?
Bovenaan het scherm pijltje naar rechts klikken.quote:Op zondag 17 september 2017 16:29 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel nu in
Even paar keer klikken bovenin, wijst zich vanzelf.quote:Op zondag 17 september 2017 16:29 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel nu in
Vanmol, Voets en Ibarguren, is toch heerlijk man. De heilige drieeeinheid.quote:Op zondag 17 september 2017 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Ze spreken over Vanmol alsof het de lokale apotheker is. Gewoon een bewezen dopingdokter.
hopen dat ze te hard gaan en zich opblazen op de klim. Maar dat is niet waarschijnlijkquote:Op zondag 17 september 2017 16:32 schreef Szura het volgende:
Sky dient zo snel mogelijk opgerold te worden
Enige dat zou kunnen is dat Froome zijn team opblaast op die klimquote:Op zondag 17 september 2017 16:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hopen dat ze te hard gaan en zich opblazen op de klim. Maar dat is niet waarschijnlijk
Dat lijkt me wat overdrevenquote:Op zondag 17 september 2017 16:31 schreef Columbiafan het volgende:
Sky bijna 2 kilometer per uur sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |