Denk ik ook, jammer dat ik 'm niet af kan kijkenquote:Op zondag 17 september 2017 13:59 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan wel eens een legendarische race worden jongens.
quote:Op zondag 17 september 2017 14:00 schreef Zipportal het volgende:
20:00
zondag, 17 september 2017 (GMT+8)
Tijd in Singapore
Geen dank.
denk t ook maar we zullen zienquote:
of hij pakt P1 en is wegquote:Op zondag 17 september 2017 14:01 schreef Remzz het volgende:
Het was juist goed geweest als Max nu lekker P6 oid was gestart. Nu kan die alleen maar verliezen/tegenvallen zeker in de regen
Die eet ik niet.quote:
Hier bewolkt en helemaal droog. Nog gekker.quote:Op zondag 17 september 2017 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Het is hier trouwens zonnig en helemaal droog. Toch apart.
Dan kijk je een andere F1 dan ikquote:Op zondag 17 september 2017 14:01 schreef Remzz het volgende:
Het was juist goed geweest als Max nu lekker P6 oid was gestart. Nu kan die alleen maar verliezen/tegenvallen zeker in de regen
RB lijkt wel goed in de regen. Beetje zoals de RB in 2007, die was ineens voorin te vinden als het aan het plenzen was.quote:Op zondag 17 september 2017 14:01 schreef Remzz het volgende:
Oh dat is helemaal raar ja.quote:Op zondag 17 september 2017 14:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier bewolkt en helemaal droog. Nog gekker.
quote:Op zondag 17 september 2017 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat wets de goede keuze zijn nu. Heb je die baan gezien? Die is echt goed wet zeg.
Kimi doet ook meequote:Op zondag 17 september 2017 14:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Grosjean nu alweer aan het huilen.
Ik weet echt wel dat Max goed is in de regen, en de RB goed in Singapore, maar juist daarom is de druk nu zo hoog.quote:
Hier niet. Ze moeten nog starten hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |