Ze schrijft ook voor grandprixradio. Dus een protegé van Olavquote:Op zondag 17 september 2017 13:11 schreef Doevelaer het volgende:
Amber is, op het eerste oog, in ieder geval een gast die iets meer weet van F1 dan dat een auto 4 wielen heeft. Dat is al een hele vooruitgang met wat er normaal gesproken aanschuift.
			
			
			
			
			
			
			
			Ja inderdaad tot nu toe onder de indruk, niet alleen visueel maar ook qua audio.quote:Op zondag 17 september 2017 13:11 schreef Doevelaer het volgende:
Amber is, op het eerste oog, in ieder geval een gast die iets meer weet van F1 dan dat een auto 4 wielen heeft. Dat is al een hele vooruitgang met wat er normaal gesproken aanschuift.
			
			
			
			Misschien moet je eens naar buiten?quote:Op zondag 17 september 2017 13:12 schreef Yaku het volgende:
Ik werd al blij om elke ochtend met Amber wakker te worden (op TV dan he... :'-)) en dan is zo ook nog eens F1 fan. Waarom kan ik dit soort vrouwen nooit vinden
			
			
			
			
			
			
			
			
			deze is leukerquote:
			
			
			
			Nietquote:
			
			
			
			Ik zit te lekker. Maar vertel, kom jij dagelijks vrouwen tegen met auto/f1 kennis? Ik moet echt goed zoeken. Als ik meestal begin over auto's dan zie ik ze na 1/2 seconde al ongeïnteresseerd de andere kant op kijken.quote:Op zondag 17 september 2017 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten?
			
			
			
			We zijn in Aziëquote:
			
			
			
			Waar dan? Ze zijn geïnteresseerd in het stickertje op de Red Bull, niet in de motorontwikkeling.quote:Op zondag 17 september 2017 11:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat ze zelf zeggen geïnteresseerd te zijn.
			
			
			
			Waren ze ook niet bij de besprekingen over de nieuwe regelementen 2021.quote:Op zondag 17 september 2017 13:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar dan? Ze zijn geïnteresseerd in het stickertje op de Red Bull, niet in de motorontwikkeling.
			
			
			
			Ik begin daar niet over. Gewoon.quote:Op zondag 17 september 2017 13:17 schreef Yaku het volgende:
[..]
Ik zit te lekker. Maar vertel, kom jij dagelijks vrouwen tegen met auto/f1 kennis? Ik moet echt goed zoeken. Als ik meestal begin over auto's dan zie ik ze na 1/2 seconde al ongeïnteresseerd de andere kant op kijken.
			
			
			
			Geen idee, maar dat waren er wel meer. Zegt niets over enige interesse, er waren ook een hoop mensen aanwezig van dezelfde fabrikanten in Le Mans.quote:Op zondag 17 september 2017 13:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waren ze ook niet bij de besprekingen over de nieuwe regelementen 2021.
			
			
			
			quote:
			
			
			
			Natuurlijk zegt dat wel wat over de interesse.quote:Op zondag 17 september 2017 13:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat waren er wel meer. Zegt niets over enige interesse, er waren ook een hoop mensen aanwezig van dezelfde fabrikanten in Le Mans.
			
			
			
			Nee, dat zegt precies 0,0.quote:Op zondag 17 september 2017 13:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt dat wel wat over de interesse.
			
			
			
			https://www.autosport.com(...)d-bull-title-sponsorquote:Op zondag 17 september 2017 13:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar dan? Ze zijn geïnteresseerd in het stickertje op de Red Bull, niet in de motorontwikkeling.
quote:Palmer has previously admitted that Aston is taking a close interest in F1's 2021 engine rules.
Like road car rival Porsche, Aston would only consider a direct involvement with its own engine if technology and costs are reined in by the FIA.
"I don't know what will happen with the engine. That will depend on how serious the FIA is about bringing the spectacle back to the sport," Palmer added.
"As a company we kind of sit in the same world as F1, often with the same engineers.
"So the technical capability exists, it's just a matter of money.
			
			
			
			Jawel, om de afmeting van hun sticker te bespreken...quote:Op zondag 17 september 2017 13:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waren ze ook niet bij de besprekingen over de nieuwe regelementen 2021.
			
			
			
			Precies. Geen interesse dus. "only consider a direct involvement with its own engine if technology and costs are reined in by the FIA." Oftewel, terug naar een simpele V8 ofzo. Gaat niet gebeuren. Want dan zijn Mercedes en Renault weer weg.quote:Op zondag 17 september 2017 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
https://www.autosport.com(...)d-bull-title-sponsor
[..]
			
			
			
			
			
			
			
			nicequote:Op zondag 17 september 2017 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.instagram.com/maxverstappen1/
Well played Max, Well played
			
			
			
			Leuk hoor, geen race.quote:
			
			
			
			Nooit meer naar huis! Urenlang Formule1Genot incl voetballende monteurs en coureurs met camera's. Topshow!quote:
			
			
			
			En dan 45 minuten een optocht achter de safety car. Genot.quote:Op zondag 17 september 2017 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nooit meer naar huis! Urenlang Formule1Genot incl voetballende monteurs en coureurs met camera's. Topshow!
			
			
			
			Ze zeggen wel interesse te hebben. Of ze het daadwerkelijk gaan doen is een tweede.quote:Op zondag 17 september 2017 13:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Geen interesse dus. "only consider a direct involvement with its own engine if technology and costs are reined in by the FIA." Oftewel, terug naar een simpele V8 ofzo. Gaat niet gebeuren. Want dan zijn Mercedes en Renault weer weg.
			
			
			
			Tof!quote:Op zondag 17 september 2017 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.instagram.com/maxverstappen1/
Well played Max, Well played
Dit dus, ik zie Aston Martin ook geen krachtbron ontwikkelen met de huidige regels, als ze daar überhaupt al de know-how (of het budget) voor in huis hebben.quote:Op zondag 17 september 2017 13:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Geen interesse dus. "only consider a direct involvement with its own engine if technology and costs are reined in by the FIA." Oftewel, terug naar een simpele V8 ofzo. Gaat niet gebeuren. Want dan zijn Mercedes en Renault weer weg.
			
			
			
			Nee, hij zegt letterlijk van niet. Er is alleen interesse als de FIA de kosten drastisch omlaag brengt. Daar is geen sprake van. Er wordt wat gemompeld over simpelere motoren maar iets concreets is er totaal niet.quote:Op zondag 17 september 2017 13:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zeggen wel interesse te hebben.
En dat willen Mercedes en Renault dus niet.quote:En een V6 twin turbo is ook niet zo duur. Alleen het huidige hybride systeem maakt het erg duur. Maar als dat vervangen wordt door een standaard KERS systeem valt dat ook wel mee.
			
			
			
			https://www.instagram.com/amberbrantsen/quote:Op zondag 17 september 2017 13:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Schakel net in, wie is die brunette ?
			
			
			
			Wat moet ik zien?quote:Op zondag 17 september 2017 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.instagram.com/maxverstappen1/
Well played Max, Well played
			
			
			
			Die stond er gisteren ook naast. En in Silverstone. En nog een handvol keren.quote:Op zondag 17 september 2017 13:31 schreef Gezicht het volgende:
Het was me nog niet eens opgevallen dat JP Balkenende daar naast Jos stond
			
			
			
			Neuh ze hadden 25 generatoren geloof ik en maar 5 nodigquote:Op zondag 17 september 2017 13:33 schreef Blaadjes het volgende:
Een stroomstoring zou ook wel lachen zijn.
			
			
			
			Alles draait op aggregaten met weet ik veel hoeveel back ups. Maar zou wel ernstig zijn ja als het ineens donker wordt tijdens de race.quote:Op zondag 17 september 2017 13:33 schreef Blaadjes het volgende:
Een stroomstoring zou ook wel lachen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |