abonnement Unibet Coolblue
pi_173823113
Goedemorgen,

Twee weken geleden had ik een date met een leuke jongeman. Dit was hartstikke leuk. Ook de daaropvolgende date (1 dag later) was leuk. Dermate fijn dat we met elkaar naar bed zijn gegaan. En daarna hebben we nog 3 keer afgesproken en ook 2x bij elkaar geslapen. Ergens gegeten, gedronken en verder thuis dus fijn gehad :).

En dan het vreemde; ik hoorde sinds 4 dagen niks meer van hem. Meestal stuurde ie elke dag appjes of belde hij, en nu niets. Ik heb dus 2 dagen gelegen zelf een berichtje gestuurd en kreeg geen antwoord terwijl hij het wel had gelezen. Kutstreek, dus ik heb hem maar verwijderd en ben doorgegaan met mijn leven. Ik had toch geen gevoelens ofc, vond hem alleen maar leuk, grappig en zeer aantrekkelijk. Af en toe een kriebeltje in mijn buik, maar nog geen verliefdheid. Het boeide me verder ook niet zo, behalve dat ik het niet netjes vond. Ok dus dat is dat.

Krijg ik gisteravond een berichtje van wat ik aan het doen ben, dus ik beantwoord met wat zoek je nu contact? Na 4 dagen niks? Krijg ik een heel verhaal met dat ie het leuk met mij heeft en ie het niks vindt dat ik seks heb met meerdere mannen, daardoor nog niet toe ben aan serieus afspreken om te kijken of het wat kan worden tussen ons. En dat ie dat niet wil als ik met hem date omdat hij serieus een kans ziet, want hij voelde dé klik. Dus ik belde hem in al mijn emotie op en heb hem uitgescholden voor alles en nog wat. Waarom weet ik niet en ik heb er nu ook spijt van. Maar het was meer van; wat flik je me nou na 4 dagen niets laten horen.

Ik kreeg terug dat ik me goed anderen voor kan doen, ik niet spoor en daar kon ik het mee doen. Begrijp ik best, maar ik was op mijn teentjes getrapt door hoe hij zich gedraagt en waar hij mij van beticht. Ook voel ik me naar omdat ie zegt dat ik me heel andere voordoe en niet spoor. En al is het waar dat ik best wat seks heb, toch wil ik mij binden aan de juiste persoon. En heel eerlijk gezegd was hij wel iemand waar ik soms een kriebel van in mijn buik kreeg, super aantrekkelijk is, grappig, intelligent met sociaal leven en goede functie. En dan stoot ik hem zo van me af.. aan de andere kant; misschien zoek ik op papier en voor de buitenwereld wel gewoon de meest geschikte partner, ofzo...

Dus ik heb een beetje spijt van mijn uitbarsting naar hem toe. Maar volgens mij heb ik het best wel grandioos verknald bij hem. Twijfel of ik nog een berichtje moet doen met sorry of dat ik het erbij moet laten omdat ik al gek genoeg overkom.

[ Bericht 100% gewijzigd door Samzz op 17-09-2017 11:56:15 (OP teruggezet) ]
  zondag 17 september 2017 @ 09:29:51 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173823129
Hoi. Goed verhaal. Zal over vier dagen reageren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173823157
Zou het erbij laten.
pi_173823161
Zoals jij het omschrijft was jouw reactie wel wat overdreven lijkt mij. Iemand hoeft mij ook niet zo op te bellen als ik 4 dagen niets van me heb laten horen.
  zondag 17 september 2017 @ 09:34:14 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173823176
Wow. Ik zou aan je emotionele aanvallen dan wel uitvallen gaan werken. Dit is buitenproportioneel gek gedrag. En ik zou hem daarom ook verder met rust laten. Voor je een contactverbod krijgt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 september 2017 @ 09:35:58 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823196
Dus tussen die voormalige collega en deze knul door heb je ook nog met andere mannen geslapen?

Waarom eigenlijk?
En waarom ga je uit je plaat als iemand geen zin heeft om in je te investeren omdat jij je niet even bij die ene persoon kunt houden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 09:36:30 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173823206
Hm, laat ik eens naar de posthistorie van deze user kijken. OK dan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173823224
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:35 schreef Leandra het volgende:
Dus tussen die voormalige collega en deze knul door heb je ook nog met andere mannen geslapen?

Waarom eigenlijk?
En waarom ga je uit je plaat als iemand geen zin heeft om in je te investeren omdat jij je niet even bij die ene persoon kunt houden?
Ik lees niks over een voormalige collega?
pi_173823262
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 09:34 schreef Copycat het volgende:
Wow. Ik zou aan je emotionele aanvallen dan wel uitvallen gaan werken. Dit is buitenproportioneel gek gedrag. En ik zou hem daarom ook verder met rust laten. Voor je een contactverbod krijgt.
Ik ga hem niet stalken of whatever, zo gek ben ik niet. Maar zo mis is het toch niet als je flipt als iemand je beticht van zulke dingen? Na 4 dage radiostilte?
  zondag 17 september 2017 @ 09:42:27 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823286
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:40 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ga hem niet stalken of whatever, zo gek ben ik niet. Maar zo mis is het toch niet als je flipt als iemand je beticht van zulke dingen? Na 4 dage radiostilte?
Beticht?
Is het niet waar dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 09:42:29 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173823287
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:40 schreef RedRain het volgende:

Ik ga hem niet stalken of whatever, zo gek ben ik niet. Maar zo mis is het toch niet als je flipt als iemand je beticht van zulke dingen? Na 4 dage radiostilte?
Hij vindt vond je zo leuk dat hij exclusiviteit wilde en dat uitsprak en vervolgens ga jij uit je panty. Nee, dat is echt niet raar van je. Ik zou 'm thuis opwachten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173823290
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:40 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ga hem niet stalken of whatever, zo gek ben ik niet. Maar zo mis is het toch niet als je flipt als iemand je beticht van zulke dingen? Na 4 dage radiostilte?
Beticht van wat?
Je begon er blijkbaar zelf mee.
pi_173823297
Hoe weet hij dat je met andere mannen slaapt?
Dat heb je hem zelf verteld neem ik aan, toch?

En dat wist hij ook toen hij met je ging afspreken?

Tip voor jou: Angermanagement.
Protip voor hem: don’t stick your dick in crazy.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 09:43:37 ]
pi_173823301
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:35 schreef Leandra het volgende:
Dus tussen die voormalige collega en deze knul door heb je ook nog met andere mannen geslapen?

Waarom eigenlijk?
En waarom ga je uit je plaat als iemand geen zin heeft om in je te investeren omdat jij je niet even bij die ene persoon kunt houden?
Ja. Omdat ik geen relatie heb en omdat ik het prettig vind om seksueel contact te hebben met aantrekkelijke mannen.

Het kwam op mij heel flauw over. Ook al is het misschien waar, het is kut als iemand je zo behandeld. 4 dagen niks zeggen en dan komt ie met zoiets aan. Ik vind het respectloos. Had niet moeten schelden etc, maar ergens heb ik toch eel een beetje gelijk dat t niet helemaal klopt van hem

Maar ik wil het hem eigenlijk zeggen dat het me spijt. Denk ik
pi_173823318
Laat hem verder maar met rust
  zondag 17 september 2017 @ 09:44:45 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173823320
Laat die gast. Je hebt je als een debiel gedragen. Die is voorgoed op je afgeknapt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 september 2017 @ 09:47:08 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823344
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:28 schreef RedRain het volgende:
Goedemorgen,

Twee weken geleden had ik een date met een leuke jongeman. Dit was hartstikke leuk. Ook de daaropvolgende date (1 dag later) was leuk. Dermate fijn dat we met elkaar naar bed zijn gegaan. En daarna hebben we nog 3 keer afgesproken en ook 2x bij elkaar geslapen. Ergens gegeten, gedronken en verder thuis dus fijn gehad :).

En dan het vreemde; ik hoorde sinds 4 dagen niks meer van hem. Meestal stuurde ie elke dag appjes of belde hij, en nu niets. Ik heb dus 2 dagen gelegen zelf een berichtje gestuurd en kreeg geen antwoord terwijl hij het wel had gelezen. Kutstreek, dus ik heb hem maar verwijderd en ben doorgegaan met mijn leven. Ik had toch geen gevoelens ofc, vond hem alleen maar leuk, grappig en zeer aantrekkelijk. Af en toe een kriebeltje in mijn buik, maar nog geen verliefdheid. Het boeide me verder ook niet zo, behalve dat ik het niet netjes vond. Ok dus dat is dat.

Krijg ik gisteravond een berichtje van wat ik aan het doen ben, dus ik beantwoord met wat zoek je nu contact? Na 4 dagen niks? Krijg ik een heel verhaal met dat ie het leuk met mij heeft en ie het niks vindt dat ik seks heb met meerdere mannen, daardoor nog niet toe ben aan serieus afspreken om te kijken of het wat kan worden tussen ons. En dat ie dat niet wil als ik met hem date omdat hij serieus een kans ziet, want hij voelde dé klik. Dus ik belde hem in al mijn emotie op en heb hem uitgescholden voor alles en nog wat. Waarom weet ik niet en ik heb er nu ook spijt van. Maar het was meer van; wat flik je me nou na 4 dagen niets laten horen.

Ik kreeg terug dat ik me goed anderen voor kan doen, ik niet spoor en daar kon ik het mee doen. Begrijp ik best, maar ik was op mijn teentjes getrapt door hoe hij zich gedraagt en waar hij mij van beticht. Ook voel ik me naar omdat ie zegt dat ik me heel andere voordoe en niet spoor. En al is het waar dat ik best wat seks heb, toch wil ik mij binden aan de juiste persoon. En heel eerlijk gezegd was hij wel iemand waar ik soms een kriebel van in mijn buik kreeg, super aantrekkelijk is, grappig, intelligent met sociaal leven en goede functie. En dan stoot ik hem zo van me af.. aan de andere kant; misschien zoek ik op papier en voor de buitenwereld wel gewoon de meest geschikte partner, ofzo...

Dus ik heb een beetje spijt van mijn uitbarsting naar hem toe. Maar volgens mij heb ik het best wel grandioos verknald bij hem. Twijfel of ik nog een berichtje moet doen met sorry of dat ik het erbij moet laten omdat ik al gek genoeg overkom.
Als je je aan de juiste persoon wilt binden dan is tegelijkertijd met anderen seks hebben meestal niet de beste manier.
De "juiste persoon" zal hier in de meeste gevallen op afknappen, tenzij "de juiste persoon" zelf ook zijn gang gaat.

Over het algemeen zal het echter de opbouw van een relatie in de weg staan, want het is gedrag dat vooral aangeeft dat je je helemaal nog niet wilt binden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 09:48:05 #18
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173823354
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:40 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ga hem niet stalken of whatever, zo gek ben ik niet. Maar zo mis is het toch niet als je flipt als iemand je beticht van zulke dingen? Na 4 dage radiostilte?
Wat hij deed en waarom is wel apart en niet leuk maar flippen is altijd een slecht idee.

Of ja apart.. Eigenlijk is het niet zo raar dat hij afstand neemt als hij exclusief wil daten en jij wel met anderen date. Hij had daarin volgens mij wel wat eerder duidelijker in kunnen zijn als hij verder wil maar verder doet hij eigenlijk niet zo veel verkeerd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Trashcanman op 17-09-2017 09:54:16 ]
  zondag 17 september 2017 @ 09:49:31 #19
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173823369
quote:
daardoor nog niet toe ben aan serieus afspreken om te kijken of het wat kan worden tussen ons.
De reden lijkt me duidelijk en terecht van hem. Hij voelt duidelijk wel meer voor jou dan jij voor hem. Dan is de reactie die jij hebt gegeven echt buitenproportioneel. Wat is er mis met accepteren dat hij nu meer wil dan jij en om die reden niet door te gaan? Waarom meteen schelden? Ook voor de toekomst naar anderen toe niet aan te raden: de meeste relaties stranden door slechte of ontbrekende communicatie.
pi_173823439
Als ik vier dates heb en zij gaat met anderen lopen ketsen, dan neem ik ook geen contact meer op.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_173823461
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:28 schreef RedRain het volgende:
Goedemorgen,

Twee weken geleden had ik een date met een leuke jongeman. Dit was hartstikke leuk. Ook de daaropvolgende date (1 dag later) was leuk. Dermate fijn dat we met elkaar naar bed zijn gegaan. En daarna hebben we nog 3 keer afgesproken en ook 2x bij elkaar geslapen. Ergens gegeten, gedronken en verder thuis dus fijn gehad :).

En dan het vreemde; ik hoorde sinds 4 dagen niks meer van hem. Meestal stuurde ie elke dag appjes of belde hij, en nu niets. Ik heb dus 2 dagen gelegen zelf een berichtje gestuurd en kreeg geen antwoord terwijl hij het wel had gelezen. Kutstreek, dus ik heb hem maar verwijderd en ben doorgegaan met mijn leven. Ik had toch geen gevoelens ofc, vond hem alleen maar leuk, grappig en zeer aantrekkelijk. Af en toe een kriebeltje in mijn buik, maar nog geen verliefdheid. Het boeide me verder ook niet zo, behalve dat ik het niet netjes vond. Ok dus dat is dat.

Krijg ik gisteravond een berichtje van wat ik aan het doen ben, dus ik beantwoord met wat zoek je nu contact? Na 4 dagen niks? Krijg ik een heel verhaal met dat ie het leuk met mij heeft en ie het niks vindt dat ik seks heb met meerdere mannen, daardoor nog niet toe ben aan serieus afspreken om te kijken of het wat kan worden tussen ons. En dat ie dat niet wil als ik met hem date omdat hij serieus een kans ziet, want hij voelde dé klik. Dus ik belde hem in al mijn emotie op en heb hem uitgescholden voor alles en nog wat. Waarom weet ik niet en ik heb er nu ook spijt van. Maar het was meer van; wat flik je me nou na 4 dagen niets laten horen.

Ik kreeg terug dat ik me goed anderen voor kan doen, ik niet spoor en daar kon ik het mee doen. Begrijp ik best, maar ik was op mijn teentjes getrapt door hoe hij zich gedraagt en waar hij mij van beticht. Ook voel ik me naar omdat ie zegt dat ik me heel andere voordoe en niet spoor. En al is het waar dat ik best wat seks heb, toch wil ik mij binden aan de juiste persoon. En heel eerlijk gezegd was hij wel iemand waar ik soms een kriebel van in mijn buik kreeg, super aantrekkelijk is, grappig, intelligent met sociaal leven en goede functie. En dan stoot ik hem zo van me af.. aan de andere kant; misschien zoek ik op papier en voor de buitenwereld wel gewoon de meest geschikte partner, ofzo...

Dus ik heb een beetje spijt van mijn uitbarsting naar hem toe. Maar volgens mij heb ik het best wel grandioos verknald bij hem. Twijfel of ik nog een berichtje moet doen met sorry of dat ik het erbij moet laten omdat ik al gek genoeg overkom.
Waarom denkt hij dat jij seks hebt met meerdere mannen...
Das toch een teken van weinig zelfrespect...
pi_173823709
Als het een verstandige jongeman is, dan is hij inmiddels afgehaakt. Zoveel drama terwijl jullie nog niet eens exclusief aan het daten zijn. :')
pi_173823774
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 10:10 schreef Chai het volgende:
Als het een verstandige jongeman is, dan is hij inmiddels afgehaakt. Zoveel drama terwijl jullie nog niet eens exclusief aan het daten zijn. :')
Sterker nog, als de jongeman hint dat hij exclusiviteit wil, gaat mevrouw he-le-maal uit dr plaat :')
  zondag 17 september 2017 @ 10:17:32 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823798
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Sterker nog, als de jongeman hint dat hij exclusiviteit wil, gaat mevrouw he-le-maal uit dr plaat :')
Dat idd, maar wel doen alsof je je wilt binden als je de juiste persoon tegenkomt.

Door dan toch met anderen seks te hebben geef je dan eigenlijk al aan dat diegene niet de juiste persoon kan zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 17 september 2017 @ 10:17:34 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_173823800
Craycray
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 17 september 2017 @ 10:17:46 #26
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173823802
quote:
99s.gif Op zondag 17 september 2017 09:53 schreef bijdehand het volgende:
Als ik vier dates heb en zij gaat met anderen lopen ketsen, dan neem ik ook geen contact meer op.
Het gebeurt ook vaak dat de ander denkt dat zijn date ondertussen met iemand anders bezig is. Ik kan me voorstellen dat dat invullen voor de ander als irritant wordt ervaren door TS. Alleen de manier waarop ze heeft gereageerd is uhm, niet zo tactisch.
pi_173823804
quote:
99s.gif Op zondag 17 september 2017 09:53 schreef bijdehand het volgende:
Als ik vier dates heb en zij(/hij) gaat met anderen lopen ketsen, dan neem ik ook geen contact meer op.
Dit.
pi_173823806
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Sterker nog, als de jongeman hint dat hij exclusiviteit wil, gaat mevrouw he-le-maal uit dr plaat :')
TS wil haar ex collega, die is perfect, maar ondertussen wel anderen neuken. De poes moet namelijk geaaid worden alstie jeuk heeft.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173823808
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat idd, maar wel doen alsof je je wilt binden als je de juiste persoon tegenkomt.

Door dan toch met anderen seks te hebben geef je dan eigenlijk al aan dat diegene niet de juiste persoon kan zijn.
Arme knul is de meest belangrijke levensles (voor een man) vergeten: don't stick your dick in crazy.
pi_173823813
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:43 schreef Blue_note het volgende:
Hoe weet hij dat je met andere mannen slaapt?
Dat heb je hem zelf verteld neem ik aan, toch?

En dat wist hij ook toen hij met je ging afspreken?

Tip voor jou: Angermanagement.
Protip voor hem: don’t stick your dick in crazy.
Nee natuurlijk niet. Misschien door mijn voormalige studentenleven dat hij iets heeft gehoord oid. Zag wel dat we gemeenschappelijke vrienden hadden.

En ik ben niet gek.
pi_173823817
Wellicht was hij een paar dagen aan het nadenken wat hij wilde. Een voorstel tot exclusiviteit is een signaal dat hij serieus verder met je wil.

Als hij goed bij zijn hoofd is, wat jij duidelijk niet bent, laat hij jou voor wat het is. Maar dat maakt jou toch niet uit want vanavond ga je weer rampetampen met een nieuwe scharrel.
  zondag 17 september 2017 @ 10:19:29 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823818
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:17 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Het gebeurt ook vaak dat de ander denkt dat zijn date ondertussen met iemand anders bezig is. Ik kan me voorstellen dat dat invullen voor de ander als irritant wordt ervaren door TS. Alleen de manier waarop ze heeft gereageerd is uhm, niet zo tactisch.
Hij moet toch op een of andere manier weten dat ze het ook nog met anderen doet?
Als TS dat zelf verteld heeft dan is het niet zo'n aanname.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173823822
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:18 schreef RedRain het volgende:

[..]


En ik ben niet gek.
Daar zijn de meningen anders behoorlijk over verdeeld gezien je posthistory
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173823829
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:43 schreef RedRain het volgende:

maar ergens heb ik toch eel een beetje gelijk
Godsallemachtig.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173823834
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij moet toch op een of andere manier weten dat ze het ook nog met anderen doet?
Als TS dat zelf verteld heeft dan is het niet zo'n aanname.
Of hij hoorde via via dat ze twee uur na hun date helemaal is uitgewoond door die ex-collega waar ze zo'n mega crush op heeft.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173823842
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:18 schreef RedRain het volgende:

[..]

En ik ben niet gek.
Je gedrag en je posts vertellen een ander verhaal.
pi_173823843
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:18 schreef RedRain het volgende:

[..]

Zag wel dat we gemeenschappelijke vrienden hebben.
Als jij die geneukt hebt, zal hij dat wel hebben gehoord van hen.
  zondag 17 september 2017 @ 10:21:18 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_173823845
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:28 schreef RedRain het volgende:
Krijg ik gisteravond een berichtje van wat ik aan het doen ben, dus ik beantwoord met wat zoek je nu contact? Na 4 dagen niks?
Nice, van 0 tot crazy in nul seconden. Er was geen stemmetje die je zei het cool te playen?
Ik ga naar huis.
pi_173823847
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:18 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Misschien door mijn voormalige studentenleven dat hij iets heeft gehoord oid. Zag wel dat we gemeenschappelijke vrienden hadden.

En ik ben niet gek.
Gemeenschappelijke vrienden die over je roddelen dus..
pi_173823850
Vrouwonvriendelijke reacties wederom.

Maar ik ga hem niks meer sturen dus, duidelijk!
  zondag 17 september 2017 @ 10:21:48 #41
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173823851
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij moet toch op een of andere manier weten dat ze het ook nog met anderen doet?
Als TS dat zelf verteld heeft dan is het niet zo'n aanname.
Zo te zien gaat hij op de verhalen af:

quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:18 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Misschien door mijn voormalige studentenleven dat hij iets heeft gehoord oid. Zag wel dat we gemeenschappelijke vrienden hadden.

En ik ben niet gek.
  zondag 17 september 2017 @ 10:21:59 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173823855
OP gelezen...

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173823862
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:18 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Misschien door mijn voormalige studentenleven dat hij iets heeft gehoord oid. Zag wel dat we gemeenschappelijke vrienden hadden.

En ik ben niet gek.
Dus je date met iemand die denkt dat het de opmaat is naar exclusiviteit en dan wordt je boos op hem omdat hij afhaakt als hij erachter komt dat je "Het Matras" van het lokale dorp genoemd wordt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173823868
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:21 schreef RedRain het volgende:
Vrouwonvriendelijke reacties wederom.

Maar ik ga hem niks meer sturen dus, duidelijk!
Wat is er nou weer vrouwonvriendelijk aan??
  zondag 17 september 2017 @ 10:22:34 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823869
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:18 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Misschien door mijn voormalige studentenleven dat hij iets heeft gehoord oid. Zag wel dat we gemeenschappelijke vrienden hadden.

En ik ben niet gek.
Maar hij had dus wel gewoon gelijk dat je het ook nog met anderen deed?

Waarom maak je je er dan zo druk om dat hij niet meer wil?
Zo interessant vond je hem kennelijk niet als "juiste persoon" om je aan te binden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173823876
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:21 schreef RedRain het volgende:
Vrouwonvriendelijke reacties wederom.

Maar ik ga hem niks meer sturen dus, duidelijk!
Oh jij bent die TS die de vrouwonvriendelijkheidskaart speelt als mensen je aanspreken op je debiele gedrag :')
pi_173823877
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:21 schreef RedRain het volgende:
Vrouwonvriendelijke reacties wederom.

Maar ik ga hem niks meer sturen dus, duidelijk!
Als je een kerel was geweest had je dezelfde reacties gekregen hoor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 17 september 2017 @ 10:23:02 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173823879
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:18 schreef RedRain het volgende:

En ik ben niet gek.
I beg to differ.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 september 2017 @ 10:23:33 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173823887
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:21 schreef RedRain het volgende:
Vrouwonvriendelijke reacties wederom.

Maar ik ga hem niks meer sturen dus, duidelijk!
Nee, gewoon langsgaan is veel effectiever.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173823892
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

I beg to differ.
Bennie gek, ben een vliegtuig.

:P
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173823896
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 10:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dus je date met iemand die denkt dat het de opmaat is naar exclusiviteit en dan wordt je boos op hem omdat hij afhaakt als hij erachter komt dat je "Het Matras" van het lokale dorp genoemd wordt.
Vooral boos nadat hij voorstelt om er nieuwe lakens op te doen en dan het matras enkel te gebruiken wanneer hij er is.
pi_173823900
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, gewoon langsgaan is veel effectiever.
Breng ze niet op ideeën.
  zondag 17 september 2017 @ 10:24:35 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173823909
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:21 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Zo te zien gaat hij op de verhalen af:

[..]

Maar die lijken wel te kloppen.
Je moet wel flink de beest uithangen als iemand in een week tijd al via via weet dat je naast hem ook nog anderen doet, helemaal als je dat zelf niet verteld hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173823920
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:21 schreef RedRain het volgende:
Vrouwonvriendelijke reacties wederom.

Maar ik ga hem niks meer sturen dus, duidelijk!
Zelfreflectie is niet je sterkste punt he?
Waren de geslachten omgedraaid waren de reacties exact hetzelfde hoor :')
pi_173823929
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vooral boos nadat hij voorstelt om er nieuwe lakens op te doen en dan het matras enkel te gebruiken wanneer hij er is.
Als'ie het nou zo verwoord had, dan had TS nog een punt gehad met d'r reactie :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173823930
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Oh jij bent die TS die de vrouwonvriendelijkheidskaart speelt als mensen je aanspreken op je debiele gedrag :')
JA ALS EEN JONGEN MET MEERDERE MEIDEN NEUKT IS HIJ STOER!!!1111
  zondag 17 september 2017 @ 10:25:39 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_173823936
:')

Ontspoorde.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 17 september 2017 @ 10:26:31 #58
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_173823954
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:21 schreef RedRain het volgende:
Vrouwonvriendelijke reacties wederom.
Nee. Vrijheid blijheid is een groot goed, girl power en neuk gerust de hele wereld om, maar zorg dan wel dat je je eigen emotionele huishoudboekje op orde hebt.
Ik ga naar huis.
pi_173823961
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:18 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Misschien door mijn voormalige studentenleven dat hij iets heeft gehoord oid. Zag wel dat we gemeenschappelijke vrienden hadden.

En ik ben niet gek.
Dat ‘natuurlijk niet’ is nog het ergste aan je antwoord.
pi_173823970
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 10:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Als'ie het nou zo verwoord had, dan had TS nog een punt gehad met d'r reactie :').
;(
pi_173823971
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, gewoon langsgaan is veel effectiever.
Als hij niet alles over zijn kant laat gaan kan hij opnieuw een tirade verwachten en het verwijt dat hij vrouwonvriendelijk is.
pi_173823973
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar die lijken wel te kloppen.
Je moet wel flink de beest uithangen als iemand in een week tijd al via via weet dat je naast hem ook nog anderen doet, helemaal als je dat zelf niet verteld hebt.
HO HO TS heeft wel een inspirerende quote aan de muur hangen:


Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173823998
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

HO HO TS heeft wel een inspirerende quote aan de muur hangen:


[ afbeelding ]
Godverdomme :')
pi_173824001
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar die lijken wel te kloppen.
Je moet wel flink de beest uithangen als iemand in een week tijd al via via weet dat je naast hem ook nog anderen doet, helemaal als je dat zelf niet verteld hebt.
Het zijn gewoon mensen van een vereniging die elkaar kennen, maar al zou het wel zijn dat ze over mij praten over wie ik misschien heb gesekst, dan nog vind ik het bekrompen en sneu. Hij heeft zelf ook seks met meiden gehad, vast en zeker.

Heb mijn antwoord, ik stuur hem niks en ik log uit. Fijne zondag nog allemaal 👍🏻

En ja iemand voor hoer uitmaken vind ik wel vrouwonvriendelijk.
pi_173824003
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

HO HO TS heeft wel een inspirerende quote aan de muur hangen:


[ afbeelding ]
:D
pi_173824017
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het zijn gewoon mensen van een vereniging die elkaar kennen, maar al zou het wel zijn dat ze over mij praten over wie ik misschien heb gesekst, dan nog vind ik het bekrompen en sneu. Hij heeft zelf ook seks met meiden gehad, vast en zeker.

Heb mijn antwoord, ik stuur hem niks en ik log uit. Fijne zondag nog allemaal 👍🏻

En ja iemand voor hoer uitmaken vind ik wel vrouwonvriendelijk.
Was je ook uitgelogd als we hadden gezegd dat je goed bezig was?
pi_173824027
Nul komma nul zelfreflectie TS... Denk maar over na hoe interessant je eigenlijk werkelijk bent voor een vaste relatie met je seksgedrag. Ik knap er iig op af als een meisje zichzelf laat gebruiken als een draaideur
pi_173824033
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het zijn gewoon mensen van een vereniging die elkaar kennen
Een studentenvereniging toevallig? Heb je het nieuws niet gevolgd?
pi_173824040
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef RedRain het volgende:

[..]


En ja iemand voor hoer uitmaken vind ik wel vrouwonvriendelijk.
Iemand de tyfus in schelden omdat hij exclusief met je wil worden en vervolgens verklaren dat je niet gek bent is van hetzelfde niveau, chapeau.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 17 september 2017 @ 10:31:15 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173824041
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef RedRain het volgende:

Het zijn gewoon mensen van een vereniging die elkaar kennen, maar al zou het wel zijn dat ze over mij praten over wie ik misschien heb gesekst, dan nog vind ik het bekrompen en sneu. Hij heeft zelf ook seks met meiden gehad, vast en zeker.

Je snapte echt zijn intentie niet, hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173824042
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 09:34 schreef Copycat het volgende:
Wow. Ik zou aan je emotionele aanvallen dan wel uitvallen gaan werken. Dit is buitenproportioneel gek gedrag. En ik zou hem daarom ook verder met rust laten. Voor je een contactverbod krijgt.
Die jongeman heeft wel beetje gelijk dat TS beetje raar is.

Misschien lag die jongeman wel met griep in bed!
5 Ferrari's op videoband!
pi_173824055
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:30 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Een studentenvereniging toevallig? Heb je het nieuws niet gevolgd?
Vast lid van Vindicat atque polit
  zondag 17 september 2017 @ 10:32:04 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824056
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het zijn gewoon mensen van een vereniging die elkaar kennen, maar al zou het wel zijn dat ze over mij praten over wie ik misschien heb gesekst, dan nog vind ik het bekrompen en sneu. Hij heeft zelf ook seks met meiden gehad, vast en zeker.

Heb mijn antwoord, ik stuur hem niks en ik log uit. Fijne zondag nog allemaal 👍🏻

En ja iemand voor hoer uitmaken vind ik wel vrouwonvriendelijk.
Het gaat niet over het verleden, het gaat over de afgelopen 2 weken.
En wat hij zegt lijkt gewoon te kloppen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 10:32:14 #74
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173824058
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar die lijken wel te kloppen.
Je moet wel flink de beest uithangen als iemand in een week tijd al via via weet dat je naast hem ook nog anderen doet, helemaal als je dat zelf niet verteld hebt.
Zoals ik lees gaat het om iets in het verleden, de studententijd. Nu is ze student-af en doet ze dat zoals ik het lees niet meer zo frequent. Je kunt dan wel als date op dit soort praat afgaan, maar het zegt niets over de serieusheid of exclusiviteit van TS. Niet dat ik het gek vind dat hij het aankaart, maar misschien als hij het op een andere manier had gevraagd was het iets vriendelijker overgekomen.
pi_173824060
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef RedRain het volgende:

[..]

En ja iemand voor hoer uitmaken vind ik wel vrouwonvriendelijk.
Nee dat is gewoon onfatsoenlijk op de man spelen, niet per se vrouwonvriendelijk :')
pi_173824082
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vast lid van Vindicat atque polit
_O-
  zondag 17 september 2017 @ 10:36:23 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824139
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:30 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Een studentenvereniging toevallig? Heb je het nieuws niet gevolgd?
Worden die lijsten een beetje snel geüpdatet?
Of hebben ze daar een soort Boebiedoe overzicht waarop de potentiële juiste persoon kon zien dat er sinds hem nog een paar aanvullingen waren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 10:37:31 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824149
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:32 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Zoals ik lees gaat het om iets in het verleden, de studententijd. Nu is ze student-af en doet ze dat zoals ik het lees niet meer zo frequent. Je kunt dan wel als date op dit soort praat afgaan, maar het zegt niets over de serieusheid of exclusiviteit van TS. Niet dat ik het gek vind dat hij het aankaart, maar misschien als hij het op een andere manier had gevraagd was het iets vriendelijker overgekomen.
Ze stelt zelf in de OP dat het gewoon klopt.
Hij klaagt ook niet over het verleden, maar over het heden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173824159
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Worden die lijsten een beetje snel geüpdatet?
Of hebben ze daar een soort Boebiedoe overzicht waarop de potentiële juiste persoon kon zien dat er sinds hem nog een paar aanvullingen waren?
De link in de W van Wullie werkt niet trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 10:38:20 ]
pi_173824174
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Worden die lijsten een beetje snel geüpdatet?
Of hebben ze daar een soort Boebiedoe overzicht waarop de potentiële juiste persoon kon zien dat er sinds hem nog een paar aanvullingen waren?
Geen idee, ik zie ze wel voor me elke avond aan het bier de updates bespreken als een soort vergadering, maar ik ben geen student :P
  zondag 17 september 2017 @ 10:39:47 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824197
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:38 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

De link in de W van Wullie werkt niet trouwens.
Die was naar het groene boekje geloof ik, zal ik even fixen als ik achter de laptop zit, thnx!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173824213
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die was naar het groene boekje geloof ik, zal ik even fixen als ik achter de laptop zit, thnx!
I live to serve.
pi_173824261
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:32 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Zoals ik lees gaat het om iets in het verleden, de studententijd. Nu is ze student-af en doet ze dat zoals ik het lees niet meer zo frequent. Je kunt dan wel als date op dit soort praat afgaan, maar het zegt niets over de serieusheid of exclusiviteit van TS. Niet dat ik het gek vind dat hij het aankaart, maar misschien als hij het op een andere manier had gevraagd was het iets vriendelijker overgekomen.
Dat denk ik wel. Hij kan niet weten wat ik nu doe en dat is ook niet erg veel. Ik vind het respectloos hoe hij het heeft gedaan, en als ik er goed bij stil sta hoef ik ook helemaal niks van hem.

Ik moet sowieso niks hebben van bekrompen gasten die mij afrekenen op wat ik heb gedaan in mijn studententijd of dat ik nu af en toe seks heb met een man als ik hem aantrekkelijk vind. Maar dat kan hij nu niet weten, want dat heb ik hem niet verteld. Dus het moet over het verleden zijn en dat hij daar conclusies aan heeft verbonden dat ik dat nu ook nog doe, terwijl ik het echt niet meer doe zoals voorheen.

Maar het maakt verder ook niks meer uit eigenlijk.
pi_173824268
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:29 schreef Dven het volgende:
Hoi. Goed verhaal. Zal over vier dagen reageren.
:P
pi_173824276
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Hij kan niet weten wat ik nu doe en dat is ook niet erg veel. Ik vind het respectloos hoe hij het heeft gedaan, en als ik er goed bij stil sta hoef ik ook helemaal niks van hem.

Ik moet sowieso niks hebben van bekrompen gasten die mij afrekenen op wat ik heb gedaan in mijn studententijd of dat ik nu af en toe seks heb met een man als ik hem aantrekkelijk vind. Maar dat kan hij nu niet weten, want dat heb ik hem niet verteld. Dus het moet over het verleden zijn en dat hij daar conclusies aan heeft verbonden dat ik dat nu ook nog doe, terwijl ik het echt niet meer doe zoals voorheen.

Maar het maakt verder ook niks meer uit eigenlijk.
Dacht dat je zou uitloggen.
pi_173824292
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Hij kan niet weten wat ik nu doe en dat is ook niet erg veel. Ik vind het respectloos hoe hij het heeft gedaan, en als ik er goed bij stil sta hoef ik ook helemaal niks van hem.

Ik moet sowieso niks hebben van bekrompen gasten die mij afrekenen op wat ik heb gedaan in mijn studententijd of dat ik nu af en toe seks heb met een man als ik hem aantrekkelijk vind. Maar dat kan hij nu niet weten, want dat heb ik hem niet verteld. Dus het moet over het verleden zijn en dat hij daar conclusies aan heeft verbonden dat ik dat nu ook nog doe, terwijl ik het echt niet meer doe zoals voorheen.

Maar het maakt verder ook niks meer uit eigenlijk.
Jij begon toch met schelden? Omdat hij 4 dagen niks liet horen?
  zondag 17 september 2017 @ 10:45:28 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824308
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:40 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

I live to serve.
Aangepast, maar mobiel gedaan, dus ik weet niet of de rest nu nog wel klopt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173824316
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aangepast, maar mobiel gedaan, dus ik weet niet of de rest nu nog wel klopt :')
tags niet goed

\[b\]Soneal\[/b\]
  zondag 17 september 2017 @ 10:47:11 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824343
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Hij kan niet weten wat ik nu doe en dat is ook niet erg veel. Ik vind het respectloos hoe hij het heeft gedaan, en als ik er goed bij stil sta hoef ik ook helemaal niks van hem.

Ik moet sowieso niks hebben van bekrompen gasten die mij afrekenen op wat ik heb gedaan in mijn studententijd of dat ik nu af en toe seks heb met een man als ik hem aantrekkelijk vind. Maar dat kan hij nu niet weten, want dat heb ik hem niet verteld. Dus het moet over het verleden zijn en dat hij daar conclusies aan heeft verbonden dat ik dat nu ook nog doe, terwijl ik het echt niet meer doe zoals voorheen.

Maar het maakt verder ook niks meer uit eigenlijk.
Maar het klopt dus wel?
Dus je bent niet uit je plaat gegaan omdat hij je van iets betichtte dat niet waar was, maar je bent uit je plaat gegaan omdat je betrapt werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173824350
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar het klopt dus wel?
Dus je bent niet uit je plaat gegaan omdat hij je van iets betichtte dat niet waar was, maar je bent uit je plaat gegaan omdat je betrapt werd.
Niet zo vrouwonvriendelijk doen ja.
  zondag 17 september 2017 @ 10:47:47 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824353
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

tags niet goed

\[b\]Soneal\[/b\]
Dacht ik al, en daar had ik niets aan gedaan :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 10:50:10 #92
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173824400
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Hij kan niet weten wat ik nu doe en dat is ook niet erg veel. Ik vind het respectloos hoe hij het heeft gedaan, en als ik er goed bij stil sta hoef ik ook helemaal niks van hem.

Ik moet sowieso niks hebben van bekrompen gasten die mij afrekenen op wat ik heb gedaan in mijn studententijd of dat ik nu af en toe seks heb met een man als ik hem aantrekkelijk vind. Maar dat kan hij nu niet weten, want dat heb ik hem niet verteld. Dus het moet over het verleden zijn en dat hij daar conclusies aan heeft verbonden dat ik dat nu ook nog doe, terwijl ik het echt niet meer doe zoals voorheen.

Maar het maakt verder ook niks meer uit eigenlijk.
Iedereen heeft natuurlijk zijn afknappers en dat is ook zijn goed recht. Ik zou er alleen rekening mee houden dat dit nog eens vaker kan voorkomen als je in dezelfde plaats blijft wonen. Wacht volgende keer met antwoord geven als je weer zo'n bericht krijgt. Hij heeft er nota bene vier dagen over moeten denken voordat hij iets terug schreef. :D
pi_173824440
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar het klopt dus wel?
Dus je bent niet uit je plaat gegaan omdat hij je van iets betichtte dat niet waar was, maar je bent uit je plaat gegaan omdat je betrapt werd.
Thats racist!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173824444
Hij wou exclusiviteit omdat hij kennelijk je verleden kent. Nou dat is goed zijn recht.

Maar om dan viesmad te worden...
pi_173824450
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:50 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Iedereen heeft natuurlijk zijn afknappers en dat is ook zijn goed recht. Ik zou er alleen rekening mee houden dat dit nog eens vaker kan voorkomen als je in dezelfde plaats blijft wonen. Wacht volgende keer met antwoord geven als je weer zo'n bericht krijgt. Hij heeft er nota bene vier dagen over moeten denken voordat hij iets terug schreef. :D
Het is denk ik die hele club. Als ik daar niet mee omga is er vast niks aan de hand qua verhalen.

Wel heel bekrompen en zielig vind ik.
pi_173824455
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij wou exclusiviteit omdat hij kennelijk je verleden kent. Nou dat is goed zijn recht.

Maar om dan viesmad te worden...

TS is zo'n meisje
pi_173824489
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dacht dat je zou uitloggen.
Was weer in zo’n woedeaanval geplaatst waarschijnlijk.

Zoiets als het telefoongesprek.
pi_173824536
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij wou exclusiviteit omdat hij kennelijk je verleden kent. Nou dat is goed zijn recht.

Maar om dan viesmad te worden...
Niet boos, nee, gewoon opbellen en he-le-maal losgaan op die gast ook echt :D die is blij dat hij zo snel achter de psyche van de chick gekomen is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173824553
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:53 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het is denk ik die hele club. Als ik daar niet mee omga is er vast niks aan de hand qua verhalen.

Wel heel bekrompen en zielig vind ik.
De bron van die verhalen verandert niet he.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 17 september 2017 @ 11:00:15 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824596
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 10:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet boos, nee, gewoon opbellen en he-le-maal losgaan op die gast ook echt :D die is blij dat hij zo snel achter de psyche van de chick gekomen is.
Ja idd, in dit geval was zeggen dat hij iets serieus met haar wil, maar dan wel als enige, de beste manier om te ontdekken wat voor vlees hij in de kuip had, en dat binnen 2 weken al.

Nou ja, heb je een keer een vent die aan je eisen voldoet en zich kan en wil binden, maak je hem op die manier duidelijk dat dat niet de bedoeling is :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173824608
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij wou exclusiviteit omdat hij kennelijk je verleden kent. Nou dat is goed zijn recht.

Maar om dan viesmad te worden...
Maar terwijl ze met hem datete had ze toch ook nog seks met anderen? TS is niet de beste in het helder en scherp formuleren van dingen.
  zondag 17 september 2017 @ 11:01:16 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173824612
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De bron van die verhalen verandert niet he.
Het probleem is niet dat het verhalen over het verleden zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173825004
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:00 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar terwijl ze met hem datete had ze toch ook nog seks met anderen? TS is niet de beste in het helder en scherp formuleren van dingen.
nee niet echt
  zondag 17 september 2017 @ 11:30:08 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173825117
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:23 schreef RedRain het volgende:

nee niet echt
Niet echt? Hoe bedoel je dat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173825161
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:23 schreef RedRain het volgende:

[..]

nee niet echt
Niet, of niet echt? Onder 'niet echt' kan je ook scharen dat je elke vent in een radius van 50 kilometer hebt afgezogen.
  zondag 17 september 2017 @ 11:39:14 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825255
quote:
11s.gif Op zondag 17 september 2017 11:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet echt? Hoe bedoel je dat?
Ik lees het als niet echt sterk in het helder en scherp formuleren van dingen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173825266
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:33 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Niet, of niet echt? Onder 'niet echt' kan je ook scharen dat je elke vent in een radius van 50 kilometer hebt afgezogen.
Bah, wat een uitspraak.

Ik heb in deze 2 weken wel seks met een ander gehad, maar daar weet hij sowieso niks vanaf. Het moet dus wel om het verleden gaan. Het doet er ook niet toe toch? Het gaat om het verleden, daaruit concludeert hij dat ik nu me nog steeds zo gedraag en dat vind ik vrij zielig nu ik erover nadenk. Ik ga niet eens meer sorry zeggen ofzo.
  zondag 17 september 2017 @ 11:40:57 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173825284
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:39 schreef RedRain het volgende:

Bah, wat een uitspraak.

Ik heb in deze 2 weken wel seks met een ander gehad, maar daar weet hij sowieso niks vanaf. Het moet dus wel om het verleden gaan. Het doet er ook niet toe toch? Het gaat om het verleden, daaruit concludeert hij dat ik nu me nog steeds zo gedraag en dat vind ik vrij zielig nu ik erover nadenk. Ik ga niet eens meer sorry zeggen ofzo.
Jij bent echt stapelgek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173825289
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Bah, wat een uitspraak.

Ik heb in deze 2 weken wel seks met een ander gehad, maar daar weet hij sowieso niks vanaf. Het moet dus wel om het verleden gaan. Het doet er ook niet toe toch? Het gaat om het verleden, daaruit concludeert hij dat ik nu me nog steeds zo gedraag en dat vind ik vrij zielig nu ik erover nadenk. Ik ga niet eens meer sorry zeggen ofzo.
Je gedraagt je nu dan toch nog steeds zo?
pi_173825292
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent echt stapelgek.
Want? Ik zeg toch niks raars?
pi_173825297
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Bah, wat een uitspraak.

Ik heb in deze 2 weken wel seks met een ander gehad, maar daar weet hij sowieso niks vanaf. Het moet dus wel om het verleden gaan. Het doet er ook niet toe toch? Het gaat om het verleden, daaruit concludeert hij dat ik nu me nog steeds zo gedraag en dat vind ik vrij zielig nu ik erover nadenk. Ik ga niet eens meer sorry zeggen ofzo.
Dus 'niet echt' betekent 'ja ik heb seks met (minstens) een ander gehad'-> hier lieg je zelfs op een anoniem online forum over.

En hij concludeert uit je verleden dat je je zo gedraagt (EN DIE CONCLUSIE KLOPT). En dat vind je zielig. Mooi verhaal man.

Sterker nog, -jij- concludeert dat hij het concludeert over verhalen uit het verleden, dat heb je niet uit zijn mond, dat heb je zelf bedacht. Misschien heeft hij het gewoon te horen gekregen van die andere man(nen) die je aan t neuken bent.

Jij bent echt verschillende lagen fucked up.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 11:42:34 ]
pi_173825304
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:41 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je gedraagt je nu dan toch nog steeds zo?
Nee, hoe kom je erbij?
pi_173825309
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:41 schreef RedRain het volgende:

[..]

Want? Ik zeg toch niks raars?
Jawel.

Maar gekke mensen vinden zichzelf vaak heel normaal.
  zondag 17 september 2017 @ 11:43:19 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173825314
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:41 schreef RedRain het volgende:

Want? Ik zeg toch niks raars?
Oké.
I simply rest my case.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 september 2017 @ 11:43:22 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173825315
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:39 schreef RedRain het volgende:

Ik heb in deze 2 weken wel seks met een ander gehad, maar daar weet hij sowieso niks vanaf. Het moet dus wel om het verleden gaan. Het doet er ook niet toe toch? Het gaat om het verleden, daaruit concludeert hij dat ik nu me nog steeds zo gedraag en dat vind ik vrij zielig nu ik erover nadenk. Ik ga niet eens meer sorry zeggen ofzo.
Of hij dit wel of niet weet is niet zo heel relevant in dit geval. Wat hij wil is een afspraak maken dat jij niet meer rondneukt. Dat is geen rare vraag als hij serieus met je verder wil.

Maar jij snapt dat niet.
pi_173825338
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:42 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee, hoe kom je erbij?
Je zegt net zelf dat je de afgelopen twee weken ook seks met een ander hebt gehad, dan toon je dat gedrag toch nog gewoon?
pi_173825344
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oké.
I simply rest my case.
Je noemt me gek maar kan niet benoemen waarom. Oké. 👍🏻
  zondag 17 september 2017 @ 11:45:05 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173825354
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:44 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je noemt me gek maar kan niet benoemen waarom. Oké. 👍🏻
Lees je eigen posts terug in dit topic. Als je het dan nog niet doorhebt zou ik jezelf laten opnemen
pi_173825356
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Of hij dit wel of niet weet is niet zo heel relevant in dit geval. Wat hij wil is een afspraak maken dat jij niet meer rondneukt. Dat is geen rare vraag als hij serieus met je verder wil.

Maar jij snapt dat niet.
Het gaat niet om het feit dat nu rond aan het neuken is, het gaat erom dat hij iets zegt over dat ze in het verleden ook rond aan het neuken was, en dat is zielig en sneu van hem. Snap dat dan.
pi_173825361
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:42 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee, hoe kom je erbij?
Je hebt toch seks gehad met een ander in de afgelopen twee weken?
pi_173825362
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lees je eigen posts terug in dit topic. Als je het dan nog niet doorhebt zou ik jezelf laten opnemen
Badtripbob had tenminste nog af en toe door dat hij niet helemaal 100% was.
  zondag 17 september 2017 @ 11:45:46 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173825363
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:44 schreef RedRain het volgende:

Je noemt me gek maar kan niet benoemen waarom. Oké. 👍🏻
Dat heb ik, en meerdere mensen met me, al een aantal keer gepoogd. Het wil alleen niet tot je geklutste hersentjes doordringen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173825391
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Of hij dit wel of niet weet is niet zo heel relevant in dit geval. Wat hij wil is een afspraak maken dat jij niet meer rondneukt. Dat is geen rare vraag als hij serieus met je verder wil.

Maar jij snapt dat niet.
Dan had hij dat anders moeten aangeven, het kwam nu over alsof ik 1 grote slet ben (in Nette bewoording) en dat is echt bullshit.

Heb op dit monent slechts structureel seks met 1 ander persoon. En als het qua daten serieuzer tussen ons was geworden had ik dat sowieso wel afgewimpeld. En hij kan daar noooooit vanaf weten. Dus het heeft te maken met mijn verleden.

Geen rare vraag maar dan moet je dat normaal formuleren. Niet 4 dagen niks van je laten horen.
pi_173825396
quote:
3s.gif Op zondag 17 september 2017 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat heb ik, en meerdere mensen met me, al een aantal keer gepoogd. Het wil alleen niet tot je geklutste hersentjes doordringen.
ok, prima, fijn leven gewenst 😘
pi_173825409
Ik mag hopen dat je hem hebt weggejaagd. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173825411
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Bah, wat een uitspraak.

Ik heb in deze 2 weken wel seks met een ander gehad , maar daar weet hij sowieso niks vanaf. Het moet dus wel om het verleden gaan. Het doet er ook niet toe toch? Het gaat om het verleden, daaruit concludeert hij dat ik nu me nog steeds zo gedraag en dat vind ik vrij zielig nu ik erover nadenk. Ik ga niet eens meer sorry zeggen ofzo.
Hahaha :D
pi_173825414
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:48 schreef RedRain het volgende:

[..]

Heb op dit monent slechts structureel seks met 1 ander persoon. En als het qua daten serieuzer tussen ons was geworden had ik dat sowieso wel afgewimpeld. En hij kan daar noooooit vanaf weten. Dus het heeft te maken met mijn verleden.

Los van jouw en zijn reactie, denk je niet dat het wel netter was geweest als je zou aangeven dat je nog met iemand anders omgaat en seks hebt?
pi_173825421
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Hahaha :D
Ja probeer dat maar eens in een normaal functionerend brein te verwerken.
  zondag 17 september 2017 @ 11:50:49 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173825424
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:49 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

Hahaha :D
Ik hoop maar dat TS geen rijbewijs heeft. Voor je het weet ziet ze honderden spookrijders op de snelweg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173825425
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lees je eigen posts terug in dit topic. Als je het dan nog niet doorhebt zou ik jezelf laten opnemen
Ik ben een gevaar voor mezelf en de omgeving. Overdreven reacties hier man :D
  zondag 17 september 2017 @ 11:51:47 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825439
Of hij heeft het wel gewoon over nu, dat dacht je in eerste instantie waarschijnlijk ook, daarom was je zo kwaad.
Het kan natuurlijk prima zijn dat jij hebt lopen rommelen met iemand die hij ook kent en het daarom gewoon weet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173825441
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:50 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ben een gevaar voor mezelf en de omgeving. Overdreven reacties hier man :D
Dat valt nog wel mee, mits je condooms gebruikt.
pi_173825442
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Los van jouw en zijn reactie, denk je niet dat het wel netter was geweest als je zou aangeven dat je nog met iemand anders omgaat en seks hebt?
Nee, doet er in mijn ogen niet toe. Jouw ogen wel?
pi_173825458
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:51 schreef Leandra het volgende:
Of hij heeft het wel gewoon over nu, dat dacht je in eerste instantie waarschijnlijk ook, daarom was je zo kwaad.
Het kan natuurlijk prima zijn dat jij hebt lopen rommelen met iemand die hij ook kent en het daarom gewoon weet.
In het verleden ja. > 1 jaar geleden misschien. Dat kan. Maar nu ben ik niet meer zo.
pi_173825460
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:51 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee, doet er in mijn ogen niet toe. Jouw ogen wel?
Nogal. Ik zou niet op vier dates gaan met iemand die ook met andere mensen bezig is. Ik hoop wel dat je altijd veilig sex hebt?
  zondag 17 september 2017 @ 11:53:02 #136
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173825467
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:48 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dan had hij dat anders moeten aangeven, het kwam nu over alsof ik 1 grote slet ben (in Nette bewoording) en dat is echt bullshit.

Heb op dit monent slechts structureel seks met 1 ander persoon. En als het qua daten serieuzer tussen ons was geworden had ik dat sowieso wel afgewimpeld. En hij kan daar noooooit vanaf weten. Dus het heeft te maken met mijn verleden.

Geen rare vraag maar dan moet je dat normaal formuleren. Niet 4 dagen niks van je laten horen.
Je had gewoon rustig kunnen antwoorden dat zulke dingen in je verleden liggen en dat je graag serieus verder met hem wil daten. Maar in plaats daarvan bel je hem op en scheld je hem helemaal kapot.

Dan is er iets mis met je.

En je weet uberhaupt niet waarom hij 4 dagen niets liet weten. Misschien was hij ziek? Misschien had hij zijn oplader ergens vergeten? Misschien wou hij even erover nadenken en hij zocht alsnog toenadering daarna.

Maar goed, ik ben blij voor hem. Want immers; Don't stick your dick in crazy. En jij bent totaal knettergek
pi_173825483
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:50 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ben een gevaar voor mezelf en de omgeving. Overdreven reacties hier man :D
Wat is er waarschijnlijker, dat jij raar bezig bent, of dat iedereen behalve jij gek is?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 17 september 2017 @ 11:54:31 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825493
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:48 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dan had hij dat anders moeten aangeven, het kwam nu over alsof ik 1 grote slet ben (in Nette bewoording) en dat is echt bullshit.

Heb op dit monent slechts structureel seks met 1 ander persoon. En als het qua daten serieuzer tussen ons was geworden had ik dat sowieso wel afgewimpeld. En hij kan daar noooooit vanaf weten. Dus het heeft te maken met mijn verleden.

Geen rare vraag maar dan moet je dat normaal formuleren. Niet 4 dagen niks van je laten horen.
Weet je wat ik denk?
Dat hij het helemaal niet gezegd heeft alsof je een grote slet bent, maar dat je dat er zo in gehoord hebt.... en dan moet je je misschien eens gaan afvragen waarom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 11:55:07 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825502
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:52 schreef RedRain het volgende:

[..]

In het verleden ja. > 1 jaar geleden misschien. Dat kan. Maar nu ben ik niet meer zo.
Je hebt het toch de afgelopen 2 weken ook nog met een ander gedaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173825508
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:52 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nogal. Ik zou niet op vier dates gaan met iemand die ook met andere mensen bezig is. Ik hoop wel dat je altijd veilig sex hebt?
Ja tuurlijk veilig.

Ik ben niet met andere mensen bezig, ik heb seks met 1 ander persoon waar ik geen relatie mee hoef. Is anders.

Ik vind dat je binnen 2 weken niet te hard moet gaan.
pi_173825522
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hebt het toch de afgelopen 2 weken ook nog met een ander gedaan?
Ja, maar daar kan hij niks vanaf weten. Dus het heeft te maken met het verleden.
pi_173825526
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:50 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ben een gevaar voor mezelf en de omgeving. Overdreven reacties hier man :D
De kans op HIV is bij jou exponentieel groter dan gemiddeld.

Dat staat nog los van je geestelijk welzijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 11:57:16 ]
pi_173825529
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:55 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ben niet met andere mensen bezig, ik heb seks met 1 ander persoon waar ik geen relatie mee hoef. Is anders.
Dat vind jij. Anderen vinden dat niet.
  zondag 17 september 2017 @ 11:57:03 #144
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173825530
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:55 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja tuurlijk veilig.

Ik ben niet met andere mensen bezig, ik heb seks met 1 ander persoon waar ik geen relatie mee hoef. Is anders.

Ik vind dat je binnen 2 weken niet te hard moet gaan.
Als ik dit zo lees:

R&P / Obsessie, verliefdheid op bezet iemand

Dan snap ik niet waarom je zo boos reageert op iemand voor wie je naar eigen zeggen niets serieus voelt.

Ik snap sowieso niet waarom je zo woest reageert; het is niet alsof iemand verplichtingen naar jou toe heeft. Helemaal niet als je zelf aangeeft niet op een relatie te zitten wachten. Waarom is het dan wel eerlijk om zoveel toewijding/reactie van zijn kant te verwachten?

Toch een beetje je verwachtingen bijstellen.

Als extra toevoeging: Ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn geweest als mijn date ondertussen ook met anderen bezig is. Al zou ik dat niet weten, dan nog vind ik het persoonlijk niet echt chique. Maar goed, daar zullen meningen over kunnen verschillen.

Extra edit:

R&P / Obsessie, verliefdheid op bezet iemand

Ah ok. Je houdt van het drama dat dit geeft. Sneu voor de schijnbaar leuke jongeman die je gedate hebt, maar gelukkig ziet hij op tijd af van verder contact.

[ Bericht 9% gewijzigd door ChrisCarter op 17-09-2017 12:02:48 ]
  zondag 17 september 2017 @ 11:57:26 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825538
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:56 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja, maar daar kan hij niks vanaf weten. Dus het heeft te maken met het verleden.
Nou nee, je weet dus niet of hij er wel of niet wat van kan weten.... je denkt dat hij er niets van kan weten, maar dat zou wel eens een grote denkfout van je kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173825543
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:55 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja tuurlijk veilig.

Ik ben niet met andere mensen bezig, ik heb seks met 1 ander persoon waar ik geen relatie mee hoef. Is anders.

Ik vind dat je binnen 2 weken niet te hard moet gaan.
Dan waarom ben je boos als je 4 dagen niks van hem hoort?
pi_173825548
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:55 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik vind dat je binnen 2 weken niet te hard moet gaan.
In welk opzicht _O- ?
pi_173825559
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:58 schreef Blue_note het volgende:

[..]

In welk opzicht _O- ?
Hehe :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173825577
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je had gewoon rustig kunnen antwoorden dat zulke dingen in je verleden liggen en dat je graag serieus verder met hem wil daten. Maar in plaats daarvan bel je hem op en scheld je hem helemaal kapot.

Dan is er iets mis met je.

En je weet uberhaupt niet waarom hij 4 dagen niets liet weten. Misschien was hij ziek? Misschien had hij zijn oplader ergens vergeten? Misschien wou hij even erover nadenken en hij zocht alsnog toenadering daarna.

Maar goed, ik ben blij voor hem. Want immers; Don't stick your dick in crazy. En jij bent totaal knettergek
👍🏻 Bedankt, ik kan wel wat met deze reactie.
pi_173825592
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:56 schreef Blue_note het volgende:

[..]

De kans op HIV is bij jou exponentieel groter dan gemiddeld.

Dat staat nog los van je geestelijk welzijn.
Wat ziek.
  zondag 17 september 2017 @ 12:01:00 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173825593
OP teruggezet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173825619
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, je weet dus niet of hij er wel of niet wat van kan weten.... je denkt dat hij er niets van kan weten, maar dat zou wel eens een grote denkfout van je kunnen zijn.
Dat weet ik wel.
  zondag 17 september 2017 @ 12:02:44 #153
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173825633
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Bah, wat een uitspraak.

Ik heb in deze 2 weken wel seks met een ander gehad, maar daar weet hij sowieso niks vanaf. Het moet dus wel om het verleden gaan. Het doet er ook niet toe toch? Het gaat om het verleden, daaruit concludeert hij dat ik nu me nog steeds zo gedraag en dat vind ik vrij zielig nu ik erover nadenk. Ik ga niet eens meer sorry zeggen ofzo.
Dit is een beetje van het niveau: als ik mijn ogen dicht doe bestaat het niet..

Online geef je al een nare vibe af, het zou me niets verbazen als hij je kromme manier van denken ook al opgepikt heeft en daarom een paar dagen na heeft zitten denken en via dat bericht zijn twijfels aan heeft willen kaarten.

En jij flipte dus hij weet waar hij aan toe is, goed gedaan ^O^
  zondag 17 september 2017 @ 12:03:26 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825643
Maar serieus; hoe kun je dit rijmen: tekeer gaan dat je 4 dagen niets hoort, maar wel roepen dat je binnen 2 weken niet zo snel moet gaan?
Dat snel gaan geldt alleen voor jou, als het gaat om geen seks meer met anderen, maar hij moet wel dagelijks even komen melden dat hij aan je denkt?

Zo te lezen heeft hij heel veel en heel goed aan je gedacht, hij wilde zelfs een poging ondernemen een exclusieve relatie met je aan te gaan.... zich binden, zeg maar.
En dan ga jij uit je plaat omdat hij verwacht dat een exclusieve relatie betekent dat er niet meer met anderen gerommeld wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173825647
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:00 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat ziek.
Niet ziek, statistiek.
Ik wens het je niet toe ofzo.

Maar je vind jezelf volkomen normaal overkomen als je je gedrag bekijkt?
pi_173825657
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat is er waarschijnlijker, dat jij raar bezig bent, of dat iedereen behalve jij gek is?
ik had niet moeten schelden, dat klopt en dat weet ik zelf ook
  zondag 17 september 2017 @ 12:05:24 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825678
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:02 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dat weet ik wel.
Nee, dat kun je nooit weten, je denkt dat je het kunt weten, maar er zijn zoveel vreemde manieren waarop mensen elkaar kunnen kennen.
Al was je speciaal naar Dubai gevlogen om een sheik te verwennen dan kan hij het nog weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173825691
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:04 schreef RedRain het volgende:

[..]

ik had niet moeten schelden, dat klopt en dat weet ik zelf ook
Dat schelden zou ik niet het ergste vinden als ik die knul was.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 17 september 2017 @ 12:06:25 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_173825694
Dankzij ChrisCarter al een beter beeld over TS. En dan durven zeggen dat je niet gek bent terwijl je in ander topic wel verklaart gek te zijn
  zondag 17 september 2017 @ 12:06:41 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173825699
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:04 schreef RedRain het volgende:

[..]

ik had niet moeten schelden, dat klopt en dat weet ik zelf ook
Ik denk dat t nog wel iets meer zelfreflectie vergt dan enkel dit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 17 september 2017 @ 12:08:22 #161
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173825724
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dankzij ChrisCarter al een beter beeld over TS. En dan durven zeggen dat je niet gek bent terwijl je in ander topic wel verklaart gek te zijn
Zo is het niet eens bedoeld; ook voor TS moet het niet fijn zijn om zo bezig te moeten zijn over zaken. Maar met alleen maar zelfreflectie kom je er niet, zeker niet als zaken zo complex liggen.
pi_173825725
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat kun je nooit weten, je denkt dat je het kunt weten, maar er zijn zoveel vreemde manieren waarop mensen elkaar kunnen kennen.
Al was je speciaal naar Dubai gevlogen om een sheik te verwennen dan kan hij het nog weten.
Dat hoop ik toch niet. :P Maar de kans is nihil. Dus het is het verleden en dat is ook prima, ik hoef hem al niet meer bij nader inzien.
  zondag 17 september 2017 @ 12:10:21 #163
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173825760
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 11:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees:

R&P / Obsessie, verliefdheid op bezet iemand

Als extra toevoeging: Ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn geweest als mijn date ondertussen ook met anderen bezig is. Al zou ik dat niet weten, dan nog vind ik het persoonlijk niet echt chique. Maar goed, daar zullen meningen over kunnen verschillen.

En als de meningen er over verschillen kan er op zijn minst rustig over gepraat worden als het gevraagd wordt. Kan iedereen daarna hun eigen conclusie trekken.
  zondag 17 september 2017 @ 12:11:07 #164
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173825774
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:10 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En als de meningen er over verschillen kan er op zijn minst rustig over gepraat worden als het gevraagd wordt. Kan iedereen daarna hun eigen conclusie trekken.
Oh ja dat sowieso. Communiceren is wel echt 'key'.
  zondag 17 september 2017 @ 12:11:33 #165
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173825782
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:08 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch niet. :P Maar de kans is nihil. Dus het is het verleden en dat is ook prima, ik hoef hem al niet meer bij nader inzien.
Makkelijke afhandeling zo, nu hoef je je eigen gedrag ook niet kritisch te bekijken.
pi_173825824
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 12:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Makkelijke afhandeling zo, nu hoef je je eigen gedrag ook niet kritisch te bekijken.
Ik kan wel naar mijn eigen gedrag kijken en zie ook in dat het niet klopt. Maar ik was niet verliefd op hem en eigenlijk interesseert het me niet eens. Het is meer een soort van ego ding dat hij mij zo benaderd ofzo
  zondag 17 september 2017 @ 12:14:32 #167
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173825844
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:13 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik kan wel naar mijn eigen gedrag kijken en zie ook in dat het niet klopt. Maar ik was niet verliefd op hem en eigenlijk interesseert het me niet eens. Het is meer een soort van ego ding dat hij mij zo benaderd ofzo
Dat vind ik dan wel veel zorgwekkender zelfs. Mensen zullen nu eenmaal lang niet altijd op de manier en het tempo reageren dat je van ze verwacht. Dat zal in de loop van je leven echt niet veranderen...

Bovendien, en dan strek ik het nog ver uit, als iemand niet eens weet wat jouw verwachtingen rond communicatie zijn dan kan je ze het helemaal niet kwalijk nemen. Wie weet is 4 dagen voor hem wel normaal en is hij niet zo contactbehoeftig. Je kunt het niet voor een ander invullen zomaar.
pi_173825848
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:13 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik kan wel naar mijn eigen gedrag kijken en zie ook in dat het niet klopt. Maar ik was niet verliefd op hem en eigenlijk interesseert het me niet eens. Het is meer een soort van ego ding dat hij mij zo benaderd ofzo
Maar wat heeft dan precies je ego gekrenkt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173825852
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:13 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik kan wel naar mijn eigen gedrag kijken en zie ook in dat het niet klopt. Maar ik was niet verliefd op hem en eigenlijk interesseert het me niet eens. Het is meer een soort van ego ding dat hij mij zo benaderd ofzo
Je duwt nu dingen weg zodat je er niet over hoeft na te denken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 17 september 2017 @ 12:15:09 #170
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173825859
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:13 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik kan wel naar mijn eigen gedrag kijken en zie ook in dat het niet klopt. Maar ik was niet verliefd op hem en eigenlijk interesseert het me niet eens. Het is meer een soort van ego ding dat hij mij zo benaderd ofzo
Uhu, en dat ego ding siert je dus niet.
  zondag 17 september 2017 @ 12:20:25 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173825979
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:08 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch niet. :P Maar de kans is nihil. Dus het is het verleden en dat is ook prima, ik hoef hem al niet meer bij nader inzien.
Nee, typisch voor een bepaald slag mensen; de "juiste persoon" komt langs terwijl ze zich zogenaamd graag willen binden, maar dan is het allemaal toch een beetje de lastig.

Ik zou ook vooral doorgaan zoals je bezig bent; mannen die geen interesse in binding hebben of al aan een ander gebonden zijn, dat werkt immers al jaren prima voor je en daarmee kun je gewoon blijven doen wat je doet zonder eens kritisch naar jezelf te kijken.
Keep it up dear ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173826012
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, typisch voor een bepaald slag mensen; de "juiste persoon" komt langs terwijl ze zich zogenaamd graag willen binden, maar dan is het allemaal toch een beetje de lastig.

Ik zou ook vooral doorgaan zoals je bezig bent; mannen die geen interesse in binding hebben of al aan een ander gebonden zijn, dat werkt immers al jaren prima voor je en daarmee kun je gewoon blijven doen wat je doet zonder eens kritisch naar jezelf te kijken.
Keep it up dear ^O^
Ik ben 24 jaar, zó graag wil ik me ook weer niet binden. Alleen als ik stapelverliefd ben. Het komt of het komt niet.
  zondag 17 september 2017 @ 12:23:37 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826039
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:22 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ben 24 jaar, zó graag wil ik me ook weer niet binden. Alleen als ik stapelverliefd ben. Het komt of het komt niet.
Nee, het blijkt wel dat je je niet wilt binden; een aantrekkelijke man stelt het voor en je gaat totaal uit je dak over de verwachtingen die hij van binding heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173826065
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:22 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ben 24 jaar, zó graag wil ik me ook weer niet binden. Alleen als ik stapelverliefd ben. Het komt of het komt niet.
Als je exclusief gaat daten of een beetje verkering hebt ben je niet gelijk aan handen en voeten gebonden.
pi_173826093
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:08 schreef RedRain het volgende:

[..]
ik hoef hem al niet meer bij nader inzien.
Hij jou ook niet. En hij was je voor, dus wat jij wilt doet er dan niet meer toe.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 12:26:30 ]
  zondag 17 september 2017 @ 12:26:39 #176
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173826109
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:22 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ben 24 jaar, zó graag wil ik me ook weer niet binden. Alleen als ik stapelverliefd ben. Het komt of het komt niet.
Succes met aanrommelen dan, maar niet weer kwaad worden als iemand door lijkt te hebben dat dat hetgene is wat je wil hé?
pi_173826134
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je exclusief gaat daten of een beetje verkering hebt ben je niet gelijk aan handen en voeten gebonden.
Oke.

Dat is zo.

Maar ik wil op geen enkele manier exclusief zijn met iemand die mij afrekent op mijn seksuele verleden. Ik wil vooruitstrevende mensen in mijn omgeving, geen jaloerse bezitterige mannen. En zo is hij blijkbaae.
pi_173826150
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:13 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik kan wel naar mijn eigen gedrag kijken en zie ook in dat het niet klopt. Maar ik was niet verliefd op hem en eigenlijk interesseert het me niet eens. Het is meer een soort van ego ding dat hij mij zo benaderd ofzo
De tering, met elke post maak je het duidelijker dat je flink met jezelf in de knoop zit :{
pi_173826156
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 12:26 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Succes met aanrommelen dan, maar niet weer kwaad worden als iemand door lijkt te hebben dat dat hetgene is wat je wil hé?
Nee, prima inderdaad, want bij de juiste persoon voel ik vanzelf wel dat ik geen enkele behoefte heb aan aanrommelen. ;)
  zondag 17 september 2017 @ 12:29:37 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173826171
Nou, maar goed dat je die ontzettend conservatieve sukkel op deze duidelijke wijze hebt gedumpt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173826179
quote:
17s.gif Op zondag 17 september 2017 12:29 schreef Copycat het volgende:
Nou, maar goed dat je die ontzettend conservatieve sukkel op deze duidelijke wijze hebt gedumpt!
_O-

Heerlijk dat sarcasme.
pi_173826184
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 12:28 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee, prima inderdaad, want bij de juiste persoon voel ik vanzelf wel dat ik geen enkele behoefte heb aan aanrommelen. ;)
Juist ja, misschien niet zo snel je benen open doen voor de niet juiste mannen.
  zondag 17 september 2017 @ 12:31:13 #183
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173826195
quote:
14s.gif Op zondag 17 september 2017 12:28 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee, prima inderdaad, want bij de juiste persoon voel ik vanzelf wel dat ik geen enkele behoefte heb aan aanrommelen. ;)
Ik doelde op mensen die je tot dat moment treft: dat je niet met je gekrenkte ego om je heen gaat lopen maaien omdat iemand je gedrag benoemd.
  zondag 17 september 2017 @ 12:32:40 #184
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173826227
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:30 schreef 8777 het volgende:

[..]

Juist ja, misschien niet zo snel je benen open doen voor de niet juiste mannen.
Moet ze zelf weten ofc. Dat schijnheilige erover is wat ik persoonlijk fouter vind.
pi_173826230
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:31 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik doelde op mensen die je tot dat moment treft: dat je niet met je gekrenkte ego om je heen gaat lopen maaien omdat iemand je gedrag benoemd.
Dat is zo zelfde gedrag als vol de rem gaan wanneer iemand je inhaalt op de snelweg en dat niet kunnen handelen.
  zondag 17 september 2017 @ 12:35:31 #186
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173826279
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:32 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat is zo zelfde gedrag als vol de rem gaan wanneer iemand je inhaalt op de snelweg en dat niet kunnen handelen.
Of iemand afsnauwen en wanneer diegene wil weten wat het probleem is zeggen dat je het er niet over wil hebben..
pi_173826280
quote:
17s.gif Op zondag 17 september 2017 12:29 schreef Copycat het volgende:
Nou, maar goed dat je die ontzettend conservatieve sukkel op deze duidelijke wijze hebt gedumpt!
😅

Als ik zie hoe mensen hier reageren ben ik blij dat ik veel vrijer ben ingesteld. Moet er niet aan denken om iemand of mezelf voor hoer of gek aan te zien omdat ik een gezond seksleven heb. Dat ik niet binnen 2 weken exclusief ben met iemand, maar gewoon met mezelf bezig ben. Dat moet ik voelen, dat ik dat wil. Dat voelde ik dus eigenlijk niet.
pi_173826290
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:30 schreef 8777 het volgende:

[..]

Juist ja, misschien niet zo snel je benen open doen voor de niet juiste mannen.
Zit ik hier of een forum voor refo's ofzo? Dan weet ik dat
  zondag 17 september 2017 @ 12:36:36 #189
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173826295
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:35 schreef RedRain het volgende:

[..]

😅

Als ik zie hoe mensen hier reageren ben ik blij dat ik veel vrijer ben ingesteld. Moet er niet aan denken om iemand of mezelf voor hoer of gek aan te zien omdat ik een gezond seksleven heb. Dat ik niet binnen 2 weken exclusief ben met iemand, maar gewoon met mezelf bezig ben. Dat moet ik voelen, dat ik dat wil. Dat voelde ik dus eigenlijk niet.
Ja je bent zo vrij dat je helemaal de pan uit flipt omdat iemand niet reageert zoals jij het wil.
pi_173826304
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:35 schreef RedRain het volgende:

[..]

😅

Als ik zie hoe mensen hier reageren ben ik blij dat ik veel vrijer ben ingesteld. Moet er niet aan denken om iemand of mezelf voor hoer of gek aan te zien omdat ik een gezond seksleven heb. Dat ik niet binnen 2 weken exclusief ben met iemand, maar gewoon met mezelf bezig ben. Dat moet ik voelen, dat ik dat wil. Dat voelde ik dus eigenlijk niet.
En dan toch dit topic, gaat het blijkbaar niet helemaal zoals gewenst.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173826305
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:27 schreef RedRain het volgende:

[..]

Oke.

Dat is zo.

Maar ik wil op geen enkele manier exclusief zijn met iemand die mij afrekent op mijn seksuele verleden. Ik wil vooruitstrevende mensen in mijn omgeving, geen jaloerse bezitterige mannen. En zo is hij blijkbaae.
Dat hij je daarop afrekent is een aanname van jou.

Hij wil vast ook niet iemand die hem afrekent op basis van aannames
pi_173826307
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:35 schreef RedRain het volgende:

[..]

😅

Als ik zie hoe mensen hier reageren ben ik blij dat ik veel vrijer ben ingesteld. Moet er niet aan denken om iemand of mezelf voor hoer of gek aan te zien omdat ik een gezond seksleven heb. Dat ik niet binnen 2 weken exclusief ben met iemand, maar gewoon met mezelf bezig ben. Dat moet ik voelen, dat ik dat wil. Dat voelde ik dus eigenlijk niet.
Maar je was wel boos dat hij 4 hele dagen niks liet horen.
pi_173826308
Ja je hebt hem weggejaagd. En ja je spoort niet. Wat een ontzettend debiele actie van je om een date op te bellen en hem de huid vol te schelden. Typisch een vrouwenactie. :') Jammer dat hij al met jou naar bed is geweest, want eigenlijk is het "don't stick your dick in crazy". En dat is wat jij bent: een crazy woman.
  zondag 17 september 2017 @ 12:37:37 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826320
quote:
17s.gif Op zondag 17 september 2017 12:29 schreef Copycat het volgende:
Nou, maar goed dat je die ontzettend conservatieve sukkel op deze duidelijke wijze hebt gedumpt!
Nee idd, want laten we eerlijk zijn, dit:
quote:
iemand waar ik soms een kriebel van in mijn buik kreeg, super aantrekkelijk is, grappig, intelligent met sociaal leven en goede functie.
moet je toch ook helemaal niet willen :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 12:38:03 #195
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173826337
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:35 schreef RedRain het volgende:

[..]

😅

Als ik zie hoe mensen hier reageren ben ik blij dat ik veel vrijer ben ingesteld. Moet er niet aan denken om iemand of mezelf voor hoer of gek aan te zien omdat ik een gezond seksleven heb. Dat ik niet binnen 2 weken exclusief ben met iemand, maar gewoon met mezelf bezig ben. Dat moet ik voelen, dat ik dat wil. Dat voelde ik dus eigenlijk niet.
Je leest wat je wil lezen: het grootste deel van de users hier valt je niet aan op het rond willen neuken maar op het feit dat je er schijnheilig over doet.
  zondag 17 september 2017 @ 12:38:29 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173826342
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:35 schreef RedRain het volgende:

😅

Als ik zie hoe mensen hier reageren ben ik blij dat ik veel vrijer ben ingesteld. Moet er niet aan denken om iemand of mezelf voor hoer of gek aan te zien omdat ik een gezond seksleven heb. Dat ik niet binnen 2 weken exclusief ben met iemand, maar gewoon met mezelf bezig ben. Dat moet ik voelen, dat ik dat wil. Dat voelde ik dus eigenlijk niet.
Misschien nog even je OP nalezen. Hij staat er weer, dus het kan.
Ik vind je trouwens geen hoer; niks mis met seks om de seks. Maar de manier waarop je dit verhaal draait in een topic van circa 200 posts is op zijn minst vreemd te noemen. Wereldvreemd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173826344
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee idd, want laten we eerlijk zijn, dit:

[..]

moet je toch ook helemaal niet willen :{w
Maar ik had niet NIET de drang om te zeggen: ik stop met een ander.

Dus klaar inderdaad.
  zondag 17 september 2017 @ 12:38:43 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826348
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:36 schreef RedRain het volgende:

[..]

Zit ik hier of een forum voor refo's ofzo? Dan weet ik dat
Het is zondag, wat denk je zelf? Dat een refoforum op zondag online zou zijn?

Ter illustratie: http://www.refoforum.nl/forum/zondag
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173826362
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 12:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien nog even je OP nalezen. Hij staat er weer, dus het kan.
Ik vind je trouwens geen hoer; niks mis met seks om de seks. Maar de manier waarop je dit verhaal draait in een topic van circa 200 posts is op zijn minst vreemd te noemen. Wereldvreemd.
Waarin draai ik? ik snap er echt niks meer van
  zondag 17 september 2017 @ 12:39:55 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826372
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:38 schreef RedRain het volgende:

[..]

Maar ik had niet NIET de drang om te zeggen: ik stop met een ander.

Dus klaar inderdaad.
Nee, en omdat jij die drang niet had is hij een conservatieve sukkel *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 12:40:04 #201
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173826374
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:38 schreef RedRain het volgende:

[..]

Maar ik had niet NIET de drang om te zeggen: ik stop met een ander.

Dus klaar inderdaad.
Dat is helemaal het probleem niet, je extreme overtrokken reacties rondom de communicatie zijn het probleem. Dat is echt een voedingsbodem voor meer problemen in de toekomst. Daar zou je best wat aan kunnen/mogen doen, ook voor jezelf.
  zondag 17 september 2017 @ 12:40:08 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173826376
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:39 schreef RedRain het volgende:

Waarin draai ik? ik snap er echt niks meer van
Nee, dat blijkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173826408
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:35 schreef RedRain het volgende:

[..]

😅

Als ik zie hoe mensen hier reageren ben ik blij dat ik veel vrijer ben ingesteld. Moet er niet aan denken om iemand of mezelf voor hoer of gek aan te zien omdat ik een gezond seksleven heb. Dat ik niet binnen 2 weken exclusief ben met iemand, maar gewoon met mezelf bezig ben. Dat moet ik voelen, dat ik dat wil. Dat voelde ik dus eigenlijk niet.
Hypocriet much?

Jij bent een vrije vogel?
Maar als een ander niet naar je pijpen danst (lees: binnen een termijn die jij voor jezelf stelt reageert) ga je schelden?

Juist ja |:(

Al neuk jij 10 mannen per dag, prima joh! Maar als je er dan op aangesproken wordt ga je het ontkennen en roepen ‘verleden verleden’, het is helemaal niet het verleden...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 12:42:37 ]
  zondag 17 september 2017 @ 12:42:22 #204
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173826425
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is helemaal het probleem niet, je extreme overtrokken reacties rondom de communicatie zijn het probleem. Dat is echt een voedingsbodem voor meer problemen in de toekomst. Daar zou je best wat aan kunnen/mogen doen, ook voor jezelf.
Ik zie wel parallelen met haar ex date: daar lijkt ze ook alleen maar te willen zien dat ze op haar sexuele moraal aangevallen wordt terwijl dat niet het punt is.
pi_173826434
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:38 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je leest wat je wil lezen: het grootste deel van de users hier valt je niet aan op het rond willen neuken maar op het feit dat je er schijnheilig over doet.
Ik doe niet schijnheilig, want ik heb seks.
pi_173826442
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:40 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ga hem niet stalken of whatever, zo gek ben ik niet. Maar zo mis is het toch niet als je flipt als iemand je beticht van zulke dingen? Na 4 dage radiostilte?
Dat is wel goed mis. En behoorlijk gestoord gedrag! Ik weet niet waar je last van hebt. Maar iemand die je zo kort kent zo aanvallen in een "emotionele bui", dat is echt buiten proporties. Ga aan het omgaan met je emoties werken en laat hem lekker met rust. Hij heeft de real you gezien en is daar heel terecht flink op afgeknapt. Niemand wil verder daten met zo'n gestoord wijf.
pi_173826447
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is helemaal het probleem niet, je extreme overtrokken reacties rondom de communicatie zijn het probleem. Dat is echt een voedingsbodem voor meer problemen in de toekomst. Daar zou je best wat aan kunnen/mogen doen, ook voor jezelf.
Want? Wat zou er kunnen gebeuren?
pi_173826451
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:42 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik doe niet schijnheilig, want ik heb seks.
Are you serious :X ?
pi_173826467
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:41 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Hypocriet much?

Jij bent een vrije vogel?
Maar als een ander niet naar je pijpen danst (lees: binnen een termijn die jij voor jezelf stelt reageert) ga je schelden?

Juist ja |:(

Al neuk jij 10 mannen per dag, prima joh! Maar als je er dan op aangesproken wordt ga je het ontkennen en roepen ‘verleden verleden’, het is helemaal niet het verleden...
Het is wel het verleden. K heb nu dus 1 sekspartner.
pi_173826473
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:43 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Are you serious :X ?
Ja, ik ontken toch helemaal niks?
pi_173826480
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:44 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het is wel het verleden. K heb nu dus 1 sekspartner.
Oh ik dacht twee.
pi_173826483
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Want? Wat zou er kunnen gebeuren?
Ik ben wel benieuwd naar wat je zelf zou kunnen bedenken wat kan gebeuren.

Dat zou betekenen dat je inzicht hebt in je eigen gedrag in ieder geval.
  zondag 17 september 2017 @ 12:45:12 #213
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173826490
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Want? Wat zou er kunnen gebeuren?
Nou, de reden dat je deze OP hebt gemaakt is al een voorbeeld. Als je altijd zo gaat reageren als iemands communicatie niet verloopt zoals jij het wil/verwacht dan zul je altijd in dit soort conflictsituaties komen.. Schiet je toch ook niks mee op?
pi_173826493
Foutje.

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 12:47:40 ]
pi_173826533
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:44 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja, ik ontken toch helemaal niks?
Niet? Tegen hem ook niet?

quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Bah, wat een uitspraak.

Ik heb in deze 2 weken wel seks met een ander gehad, maar daar weet hij sowieso niks vanaf. Het moet dus wel om het verleden gaan. Het doet er ook niet toe toch? Het gaat om het verleden, daaruit concludeert hij dat ik nu me nog steeds zo gedraag en dat vind ik vrij zielig nu ik erover nadenk. Ik ga niet eens meer sorry zeggen ofzo.
Lees dit nog eens anders?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 12:47:56 ]
pi_173826538
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, en omdat jij die drang niet had is hij een conservatieve sukkel *O*
Inderdaad een hypocrietje. Zoals veel mannen als het gaat om seksualiteit, laten we zeggen het merendeel.

Misschien eens Sletvrees kijken, documentaire van Sunny Bergman. Als een vrouw seks heeft is het een schande, maar als mannen het doen is het tof.
pi_173826567
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:45 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar wat je zelf zou kunnen bedenken wat kan gebeuren.

Dat zou betekenen dat je inzicht hebt in je eigen gedrag in ieder geval.
Ik weet het serieus niet.

Misschien dat ik geen volwaardige relatie kan opbouwen met een man ofzo?
pi_173826568
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:47 schreef RedRain het volgende:

[..]

Inderdaad een hypocrietje. Zoals veel mannen als het gaat om seksualiteit, laten we zeggen het merendeel.

Misschien eens Sletvrees kijken, documentaire van Sunny Bergman. Als een vrouw seks heeft is het een schande, maar als mannen het doen is het tof.
DAAR
GAAT
HET
NIET
OM!

Lees jij wel?
  zondag 17 september 2017 @ 12:48:57 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173826584
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:47 schreef RedRain het volgende:

Inderdaad een hypocrietje. Zoals veel mannen als het gaat om seksualiteit, laten we zeggen het merendeel.

Misschien eens Sletvrees kijken, documentaire van Sunny Bergman. Als een vrouw seks heeft is het een schande, maar als mannen het doen is het tof.
En wederom sla je de plank volledig mis. Is ook een kunst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173826585
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:47 schreef RedRain het volgende:

[..]

Inderdaad een hypocrietje. Zoals veel mannen als het gaat om seksualiteit, laten we zeggen het merendeel.

Misschien eens Sletvrees kijken, documentaire van Sunny Bergman. Als een vrouw seks heeft is het een schande, maar als mannen het doen is het tof.
Offtopic maar:
In de docu Sletvrees zitten dezelfde fouten mbt het doen van aannames en trekken van conclusies.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 12:49:35 ]
pi_173826602
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:48 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik weet het serieus niet.

Misschien dat ik geen volwaardige relatie kan opbouwen met een man ofzo?
Jij kunt je niet voorstellen wat er kan gebeuren wanneer je uitbarst in woede als iemand je een vraag stelt over je gedrag, en jou dat niet zint?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 12:49:57 ]
  zondag 17 september 2017 @ 12:50:25 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826615
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:44 schreef 8777 het volgende:

[..]

Oh ik dacht twee.
Nee, die conservatieve sukkel wil niet meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173826637
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, die conservatieve sukkel wil niet meer.
Ze heeft wel gelijk, zodra de piemel er uit is, is het verleden tijd :+
In haar wereld dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 12:51:47 ]
  zondag 17 september 2017 @ 12:51:51 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826653
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:47 schreef RedRain het volgende:

[..]

Inderdaad een hypocrietje. Zoals veel mannen als het gaat om seksualiteit, laten we zeggen het merendeel.

Misschien eens Sletvrees kijken, documentaire van Sunny Bergman. Als een vrouw seks heeft is het een schande, maar als mannen het doen is het tof.
Nee, daar gaat dit helemaal niet om, maar je vindt het makkelijker om te doen alsof het daar wel om gaat, want zolang je dat doet hoef je niet naar jezelf te kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173826665
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

DAAR
GAAT
HET
NIET
OM!

Lees jij wel?
Daar gaat het eigenlijk wel om. Als ik een man was geweest dan waren deze reacties niet zo bot, daar ben ik zeker van. Las hier laatst ook een vent die seks had /vreemdging met een getrouwde vrouw (vrouw met een gezin), die zelfs chats van hem en die vrouw publiceerde en die werd nog net niet bekroond hier zo tof vond iedereen het. Treurig
pi_173826686
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:52 schreef RedRain het volgende:

[..]

Daar gaat het eigenlijk wel om. Als ik een man was geweest dan waren deze reacties niet zo bot, daar ben ik zeker van. Las hier laatst ook een vent die seks had /vreemdging met een getrouwde vrouw (vrouw met een gezin), die zelfs chats van hem en die vrouw publiceerde en die werd nog net niet bekroond hier zo tof vond iedereen het. Treurig
Treurig dat jij maar niet lijkt te begrijpen dat (bijna)niemand je aanvalt op je seksuele gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 12:54:18 ]
pi_173826688
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:52 schreef RedRain het volgende:

[..]

Daar gaat het eigenlijk wel om. Als ik een man was geweest dan waren deze reacties niet zo bot, daar ben ik zeker van. Las hier laatst ook een vent die seks had /vreemdging met een getrouwde vrouw (vrouw met een gezin), die zelfs chats van hem en die vrouw publiceerde en die werd nog net niet bekroond hier zo tof vond iedereen het. Treurig
Neuken met anderen terwijl je aan het daten bent en dan flippen en schelden als hij niet snel genoeg naar je pijpen danst, daar wordt op neergekeken.
Linkje naar dat topic trouwens?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_173826788
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is helemaal het probleem niet, je extreme overtrokken reacties rondom de communicatie zijn het probleem. Dat is echt een voedingsbodem voor meer problemen in de toekomst. Daar zou je best wat aan kunnen/mogen doen, ook voor jezelf.
Misschien ga ik dat doen
  zondag 17 september 2017 @ 12:57:37 #229
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173826794
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:52 schreef RedRain het volgende:

[..]

Daar gaat het eigenlijk wel om. Als ik een man was geweest dan waren deze reacties niet zo bot, daar ben ik zeker van. Las hier laatst ook een vent die seks had /vreemdging met een getrouwde vrouw (vrouw met een gezin), die zelfs chats van hem en die vrouw publiceerde en die werd nog net niet bekroond hier zo tof vond iedereen het. Treurig
Anders bepaal jij even wat anderen hun punten zijn :')

Ik -en een flink aantal andere users- merken op dat je nogal bagger met die kerel communiceerde en dat je kritiek daarover ombuigt naar sletvrees. Hoe er in andere topic gepost wordt staat daar los van.
  zondag 17 september 2017 @ 12:57:57 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173826797
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:52 schreef RedRain het volgende:

Daar gaat het eigenlijk wel om. Als ik een man was geweest dan waren deze reacties niet zo bot, daar ben ik zeker van. Las hier laatst ook een vent die seks had /vreemdging met een getrouwde vrouw (vrouw met een gezin), die zelfs chats van hem en die vrouw publiceerde en die werd nog net niet bekroond hier zo tof vond iedereen het. Treurig
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:51 schreef Leandra het volgende:

Nee, daar gaat dit helemaal niet om, maar je vindt het makkelijker om te doen alsof het daar wel om gaat, want zolang je dat doet hoef je niet naar jezelf te kijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 september 2017 @ 12:58:12 #231
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173826806
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 11:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Bah, wat een uitspraak.

Ik heb in deze 2 weken wel seks met een ander gehad, maar daar weet hij sowieso niks vanaf. Het moet dus wel om het verleden gaan. Het doet er ook niet toe toch? Het gaat om het verleden, daaruit concludeert hij dat ik nu me nog steeds zo gedraag en dat vind ik vrij zielig nu ik erover nadenk. Ik ga niet eens meer sorry zeggen ofzo.
Oh snap, ik heb de situatie helemaal verkeerd ingeschat. Dan neem ik terug wat ik zojuist schreef.

Hoe denk jij een serieuze relatie met iemand te kunnen opbouwen als je tijdens de eerste paar weken van het daten met iemand anders tussendoor aan het neuken bent ? Dan heb je toch helemaal geen recht van boos zijn als iemand je daar op aanspreekt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Buurtzwaan op 17-09-2017 13:05:32 ]
  zondag 17 september 2017 @ 12:59:05 #232
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173826826
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:52 schreef RedRain het volgende:

[..]

Daar gaat het eigenlijk wel om. Als ik een man was geweest dan waren deze reacties niet zo bot, daar ben ik zeker van. Las hier laatst ook een vent die seks had /vreemdging met een getrouwde vrouw (vrouw met een gezin), die zelfs chats van hem en die vrouw publiceerde en die werd nog net niet bekroond hier zo tof vond iedereen het. Treurig
Joh, al ga je het hele telefoonboek af dan moet je dat zelf weten, maar daar gaat dit topic helemaal niet over. Het gaat over je overdreven reactie na radiostilte van 4 dagen en de reactie op zijn wens op meer exclusiviteit.
pi_173826836
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:58 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Oh snap, ik heb de situatie helemaal verkeerd ingeschat. Dan neem ik terug wat ik eerst schreef.

Hoe denk jij een serieuze relatie met iemand te kunnen opbouwen als je tijdens de eerste paar weken van het daten met iemand anders tussendoor aan het neuken bent ?
Het zijn 2 weken he!
pi_173826855
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Joh, al ga je het hele telefoonboek af dan moet je dat zelf weten, maar daar gaat dit topic helemaal niet over. Het gaat over je overdreven reactie na radiostilte van 4 dagen en de reactie op zijn wens op meer exclusiviteit.
het is klaar, dus laat het maar zitten. Het is net zo goed zijn fout door Hoe hij het heeft aangepakt.
  zondag 17 september 2017 @ 13:00:14 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173826862
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:59 schreef RedRain het volgende:

Het zijn 2 weken he!
Het waren vier dagen, hè!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 september 2017 @ 13:00:28 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826868
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:59 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het zijn 2 weken he!
En wat was dan het probleem dat hij maar liefst 4 dagen (!!!) niets van zich liet horen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 september 2017 @ 13:00:38 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173826875
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef RedRain het volgende:

het is klaar, dus laat het maar zitten. Het is net zo goed zijn fout door Hoe hij het heeft aangepakt.
Die plaat voor je kop is echt bizar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173826880
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef RedRain het volgende:

[..]

het is klaar, dus laat het maar zitten. Het is net zo goed zijn fout door Hoe hij het heeft aangepakt.
:')
pi_173826887
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:59 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het zijn 2 weken he!
Waarom was je dan zo boos op hem? Het waren maar twee weken en je had je andere neukerd nog achter de hand.
pi_173826918
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef RedRain het volgende:

[..]

het is klaar, dus laat het maar zitten. Het is net zo goed zijn fout door Hoe hij het heeft aangepakt.
Maar je schaamt je dus niet voor je gedrag?
pi_173826919
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het waren vier dagen, hè!
Dat is zo en daar neem ik ook mijn "verantwoordelijkheid", ik had niet zo moeten flippen. Aan de andere kant had hij het anders moeten aanpakken met wat ie ook zei.
  zondag 17 september 2017 @ 13:02:43 #242
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173826935
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 12:59 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het zijn 2 weken he!
Als je zo met daten omgaat snap ik niet waarom je nog over een laat bericht moeilijk doet.
pi_173826943
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef RedRain het volgende:

[..]

het is klaar, dus laat het maar zitten. Het is net zo goed zijn fout door Hoe hij het heeft aangepakt.
OMG............ :X

Hoe is hij fout?
Ik ben wel eens benieuwd naar denkwijze van iemand die duidelijk met zichzelf overhoopt ligt.
  zondag 17 september 2017 @ 13:03:52 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173826969
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef RedRain het volgende:

[..]

het is klaar, dus laat het maar zitten. Het is net zo goed zijn fout door Hoe hij het heeft aangepakt.
Ja, hoe durft hij om een exclusieve relatie te vragen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173826990
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:02 schreef Blue_note het volgende:

[..]

OMG............ :X

Hoe is hij fout?
Ik ben wel eens benieuwd naar denkwijze van iemand die duidelijk met zichzelf overhoopt ligt.
-Door ten eerste 4 dagen niks te laten horen, terwijl hij dat dagelijks wel deed.

-Om vervolgens een bericht van mij te negeren

-Om daarna contact op te nemen en te zeiken over mijn seksuele gedrag

Had anders gekund.
pi_173827039
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, hoe durft hij om een exclusieve relatie te vragen...
Zijn wensen uit te spreken en duidelijkheid te willen
pi_173827045
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:04 schreef RedRain het volgende:

[..]

-Door ten eerste 4 dagen niks te laten horen, terwijl hij dat dagelijks wel deed.

-Om vervolgens een bericht van mij te negeren

-Om daarna contact op te nemen en te zeiken over mijn seksuele gedrag

Had anders gekund.
Maar jullie waren toch niet exclusief? En wat is twee weken nou helemaal?
Ben je boos omdat hij je niet meer wil?
  zondag 17 september 2017 @ 13:06:26 #248
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173827048
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:04 schreef RedRain het volgende:

[..]

-Door ten eerste 4 dagen niks te laten horen, terwijl hij dat dagelijks wel deed.

-Om vervolgens een bericht van mij te negeren

Waar wellicht een goede reden voor was. Nogmaals, hoe kun je van hem contact "eisen" als je zelf geen exclusiviteit wil geven? Beetje dubbel.

quote:
-Om daarna contact op te nemen en te zeiken over mijn seksuele gedrag
Als jij het zeiken vindt dat iemand liever niet heeft dat je met anderen omgaat seksueel als je aan het daten bent met elkaar dan wordt het nog een lange speurtocht naar gezelschap!

quote:
Had anders gekund.
Ja, je reactie had zeker anders gekund. Maar goed, leermomentje?
  zondag 17 september 2017 @ 13:06:31 #249
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173827050
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:04 schreef RedRain het volgende:

[..]

-Door ten eerste 4 dagen niks te laten horen, terwijl hij dat dagelijks wel deed.

-Om vervolgens een bericht van mij te negeren

-Om daarna contact op te nemen en te zeiken over mijn seksuele gedrag

Had anders gekund.
Over het paard getild dit.
  zondag 17 september 2017 @ 13:07:37 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173827075
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:04 schreef RedRain het volgende:

[..]

-Door ten eerste 4 dagen niks te laten horen, terwijl hij dat dagelijks wel deed.

-Om vervolgens een bericht van mij te negeren

-Om daarna contact op te nemen en te zeiken over mijn seksuele gedrag

Had anders gekund.
Ja gut, misschien had hij op een of andere manier begrepen dat jij op dat moment met een ander je seksuele vrijheid lag te beleven en wilde er even over nadenken wat hij daar nou van vond.....
Hij had je ook kinderachtig kunnen gaan bellen, appen en SMS'en terwijl jij seksueel vrij lag te zijn, was je weer boos geweest over zijn stalkgedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173827079
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar wellicht een goede reden voor was. Nogmaals, hoe kun je van hem contact "eisen" als je zelf geen exclusiviteit wil geven? Beetje dubbel.

[..]

Als jij het zeiken vindt dat iemand liever niet heeft dat je met anderen omgaat seksueel als je aan het daten bent met elkaar dan wordt het nog een lange speurtocht naar gezelschap!

[..]

Ja, je reactie had zeker anders gekund. Maar goed, leermomentje?
Leermomentje.
  zondag 17 september 2017 @ 13:08:15 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173827090
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef 8777 het volgende:

[..]

Maar jullie waren toch niet exclusief? En wat is twee weken nou helemaal?
Ben je boos omdat hij je niet meer wil?
Dit, en omdat ze betrapt is.... dat is het grootste probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173827159
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit, en omdat ze betrapt is.... dat is het grootste probleem.
Ik snap het niet zo goed, ze vond hem niet leuk genoeg om exclusief te zijn, wordt wel boos als ze enkele dagen niks hoort en vervolgens is hij de grote gemenerik.
Zoveel tegenstrijdige zaken.
pi_173827180
Zeg de volgende keer vóór een date met een man dat hij geen exclusiviteit hoeft te verwachten tijdens de dateperiode. Dan vallen de mannen voor wie exclusiviteit tijdens het daten een belangrijk punt is al af.
pi_173827214
quote:
99s.gif Op zondag 17 september 2017 09:53 schreef bijdehand het volgende:
Als ik vier dates heb en zij gaat met anderen lopen ketsen, dan neem ik ook geen contact meer op.
  zondag 17 september 2017 @ 13:14:20 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173827239
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:10 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik snap het niet zo goed, ze vond hem niet leuk genoeg om exclusief te zijn, wordt wel boos als ze enkele dagen niks hoort en vervolgens is hij de grote gemenerik.
Zoveel tegenstrijdige zaken.
Tsja.... ik zou het wel weten met een man die al deze hokjes aanvinkt:
quote:
iemand waar ik soms een kriebel van in mijn buik kreeg, super aantrekkelijk is, grappig, intelligent met sociaal leven en goede functie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173827342
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja.... ik zou het wel weten met een man die al deze hokjes aanvinkt:

[..]

Maakt niet uit, hij wil me toch niet meer
  zondag 17 september 2017 @ 13:19:44 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173827366
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:19 schreef RedRain het volgende:

[..]

Maakt niet uit, hij wil me toch niet meer
Nee, en terecht.... hij is hier goed mee weggekomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173827437
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, en terecht.... hij is hier goed mee weggekomen.
Dit.
pi_173827439
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, en terecht.... hij is hier goed mee weggekomen.
Ik ook.. ;)
  zondag 17 september 2017 @ 13:29:52 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173827621
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:22 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ook.. ;)
Lees dit topic nog eens terug als je over 10 jaar samen met een vriendin zit te janken dat mannen klootzakken zijn, allemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173827686
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:22 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ook.. ;)
You are the gift that keeps on giving :D :D _O-
pi_173827709
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:22 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ook.. ;)
Zo goed dat je er boos een topic over ging maken :')
pi_173827858
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lees dit topic nog eens terug als je over 10 jaar samen met een vriendin zit te janken dat mannen klootzakken zijn, allemaal.
Je bedoelt dat ik op mijn 34e geen kerel kan vinden en jank dat alle mannen klootzakken zijn terwijl ik graag kids wil? Zoiets is mijn toekomst op liefdesgebied ? :D
pi_173827872
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:33 schreef 8777 het volgende:

[..]

Zo goed dat je er boos een topic over ging maken :')
Ja achhhhh :P

Snap zelf ook dat ik ook fout zat hoor ;)
pi_173827888
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik op mijn 34e geen kerel kan vinden en jank dat alle mannen klootzakken zijn terwijl ik graag kids wil? Zoiets is mijn toekomst op liefdesgebied ? :D
Kan gebeuren.
pi_173827889
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik op mijn 34e geen kerel kan vinden en jank dat alle mannen klootzakken zijn terwijl ik graag kids wil? Zoiets is mijn toekomst op liefdesgebied ? :D
Of 3 baby daddies hebt.
pi_173827900
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik op mijn 34e geen kerel kan vinden en jank dat alle mannen klootzakken zijn terwijl ik graag kids wil? Zoiets is mijn toekomst op liefdesgebied ? :D
Ken tal van voorbeelden.
pi_173827909
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:40 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja achhhhh :P

Snap zelf ook dat ik ook fout zat hoor ;)
Niet meer doen dus en in de toekomst eerlijk zijn tegenover eventuele dates
pi_173828014
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:41 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ken tal van voorbeelden.
Meestal kattevrouwtjes genoemd.
pi_173828060
Uitgesloten.
pi_173828163
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:46 schreef RedRain het volgende:
Uitgesloten.
Wat precies?
  zondag 17 september 2017 @ 13:52:21 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173828229
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:39 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ik op mijn 34e geen kerel kan vinden en jank dat alle mannen klootzakken zijn terwijl ik graag kids wil? Zoiets is mijn toekomst op liefdesgebied ? :D
Of je (dan) kinderen wilt weet ik niet, en maakt ook niet uit, maar gezien je het nu zelf al ter sprake brengt zal dat ook nog wel gaan meespelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173828372
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je (dan) kinderen wilt weet ik niet, en maakt ook niet uit, maar gezien je het nu zelf al ter sprake brengt zal dat ook nog wel gaan meespelen.
Ja, maar serieus, waarom ga je er vanuit dat ik geen fatsoenlijke relatie kan/ga opbouwen in de komende jaren? Dat vind ik gek.
pi_173828397
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:56 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja, maar serieus, waarom ga je er vanuit dat ik geen fatsoenlijke relatie kan/ga opbouwen in de komende jaren? Dat vind ik gek.
Zolang je hetzelfde gedrag vertoond zoals je nu doet gaat geen vent het uithouden met je.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 17 september 2017 @ 13:57:57 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173828421
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zolang je hetzelfde gedrag vertoond zoals je nu doet gaat geen vent het uithouden met je.
Geen vent die wel de moeite waard is iig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173828461
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja. Omdat ik geen relatie heb en omdat ik het prettig vind om seksueel contact te hebben met aantrekkelijke mannen.

Het kwam op mij heel flauw over. Ook al is het misschien waar, het is kut als iemand je zo behandeld. 4 dagen niks zeggen en dan komt ie met zoiets aan. Ik vind het respectloos. Had niet moeten schelden etc, maar ergens heb ik toch eel een beetje gelijk dat t niet helemaal klopt van hem

Maar ik wil het hem eigenlijk zeggen dat het me spijt. Denk ik
Waarom niet met onaantrekkelijke mannen? :D
pi_173828469
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat precies?
Wat jullie zeggen. Ik ben best aantrekkelijk en dat weet ik, al zeg ik het zelf, ik snap dat het arrogant overkomt. Maar ik weet hoe ik in de markt ligt en dat gaat de komende jaren niet anders worden. Het is niet dat ik iedereen de huid vol scheldt of dat ik ontzettend ongepast ben. Ik ben best normaal, sociaal, al het positieve. Ja, ik ben wel eens een keer geflipt en of temperamentvol, maar dit is de eerste keer dit jaar dat ik zoiets vaags doe. En dat terwijl ik zoveel mannen heb gedate.
pi_173828509
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:59 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat jullie zeggen. Ik ben best aantrekkelijk en dat weet ik, al zeg ik het zelf, ik snap dat het arrogant overkomt. Maar ik weet hoe ik in de markt ligt en dat gaat de komende jaren niet anders worden. Het is niet dat ik iedereen de huid vol scheldt of dat ik ontzettend ongepast ben. Ik ben best normaal, sociaal, al het positieve. Ja, ik ben wel eens een keer geflipt en of temperamentvol, maar dit is de eerste keer dit jaar dat ik zoiets vaags doe. En dat terwijl ik zoveel mannen heb gedate.
Pic, of ik 'call bullshit'.
  zondag 17 september 2017 @ 14:03:05 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173828628
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:59 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat jullie zeggen. Ik ben best aantrekkelijk en dat weet ik, al zeg ik het zelf, ik snap dat het arrogant overkomt. Maar ik weet hoe ik in de markt ligt en dat gaat de komende jaren niet anders worden. Het is niet dat ik iedereen de huid vol scheldt of dat ik ontzettend ongepast ben. Ik ben best normaal, sociaal, al het positieve. Ja, ik ben wel eens een keer geflipt en of temperamentvol, maar dit is de eerste keer dit jaar dat ik zoiets vaags doe. En dat terwijl ik zoveel mannen heb gedate.
Je weet dat hoe je in de markt ligt voor seks en hoe je in de markt ligt voor een relatie twee totaal verschillende dingen zijn hè?
Soms zijn ze zelfs omgekeerd evenredig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173828654
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:56 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja, maar serieus, waarom ga je er vanuit dat ik geen fatsoenlijke relatie kan/ga opbouwen in de komende jaren? Dat vind ik gek.
Genoeg studies met de conclusie dat losbandige mensen geen goede monogame relaties op kunnen bouwen. Er bestaat een correlatie tussen de kans op een scheiding en het aantal bedpartners. Hoe hoger dat aantal hoe kleiner de kans dat het huwelijk standhoud. Daarnaast kamp jij met irritationele gedachten, labiel gedrag en een gebrek aan eigen inzicht. Allemaal factoren waardoor het opbouwen van een langdurig stabiele relatie voor jou een heel lastig verhaal gaat worden.
pi_173828766
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je weet dat hoe je in de markt ligt voor seks en hoe je in de markt ligt voor een relatie twee totaal verschillende dingen zijn hè?
Soms zijn ze zelfs omgekeerd evenredig.
Wat bedoel je daarmee? :)
pi_173828834
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:05 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? :)
Dat mannen veel maar dan ook veel lagere standaarden hebben voor seks dan voor een vaste relatie.
pi_173828843
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:05 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? :)
Er zijn vrouwen die ik alleen wil neuken maar die ongeschikt voor een duurzame relatie zijn. Ik zou ze niet mee naar m'n ouders nemen zeg maar.
pi_173828859
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat mannen veel maar dan ook veel lagere standaarden hebben voor seks dan voor een vaste relatie.
Oooja dat geloof ik.. :P
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 17 september 2017 @ 14:09:39 #286
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173828980
4 dagen niks gehoord en dan al zo'n drama maken _O-
Hoe triest ben je dan :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173829122
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:05 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? :)
Dat het nog maar te bezien valt hoe je in de relatiemarkt ligt.
pi_173829226
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:56 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja, maar serieus, waarom ga je er vanuit dat ik geen fatsoenlijke relatie kan/ga opbouwen in de komende jaren? Dat vind ik gek.
Nou er zijn de volgende hobbels
1. Je hebt geen behoefte om je te binden en enige vorm van commitment jaagt je de stuipen op het lijf
2. Het uitspreken van gevoelens, wensen en verwachtingen is belangrijk, ook in het begin. Zulke communicatie loopt nu al spaak.
pi_173829353
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat het nog maar te bezien valt hoe je in de relatiemarkt ligt.
Nee, zit goed!
  zondag 17 september 2017 @ 14:28:17 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173829601
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:19 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee, zit goed!
En dat baseer je op?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173829615
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat baseer je op?
Zeer waarschijnlijk het stemmetje in haar hoofd.
pi_173829625
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat baseer je op?
Men wil exclusief met haar daten, dus uiteindelijk ook een relatie.

Zo simpel is het toch?
  zondag 17 september 2017 @ 14:30:00 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173829658
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 14:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Men wil exclusief met haar daten, dus uiteindelijk ook een relatie.

Zo simpel is het toch?
Oh ja, en het feit dat zij dat niet wil maakt haar uiteraard nog aantrekkelijker *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173829720
Het vertrouwen in de vrouwelijke medemens is een klein beetje hersteld.
pi_173829730
Nee geen stemmetjes of deze situatie, heb meerdere mannen gehad die verder wilden. Zeiden ze en dan liep t stuk
pi_173829787
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:32 schreef RedRain het volgende:
Nee geen stemmetjes of deze situatie, heb meerdere mannen gehad die verder wilden. Zeiden ze en dan liep t stuk
Bindingsangst, altijd een goed ingrediënt voor een relatie inderdaad.
pi_173829791
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:32 schreef RedRain het volgende:
Nee geen stemmetjes of deze situatie, heb meerdere mannen gehad die verder wilden. Zeiden ze en dan liep t stuk
Bizar. Je klinkt als een aanwinst die niemand kwijt zou willen.
pi_173829837
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2017 14:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Bizar. Je klinkt als een aanwinst die niemand kwijt zou willen.
Ik zou TS een ring geven en nooit meer laten gaan.
pi_173829875
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 14:32 schreef RedRain het volgende:
Nee geen stemmetjes of deze situatie, heb meerdere mannen gehad die verder wilden. Zeiden ze en dan liep t stuk
Door ? Misschien komen we er wel...
Of bedoelde ze anaal?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 14:44:22 ]
pi_173830752
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 09:28 schreef RedRain het volgende:
Goedemorgen,

Twee weken geleden had ik een date met een leuke jongeman. Dit was hartstikke leuk. Ook de daaropvolgende date (1 dag later) was leuk. Dermate fijn dat we met elkaar naar bed zijn gegaan. En daarna hebben we nog 3 keer afgesproken en ook 2x bij elkaar geslapen. Ergens gegeten, gedronken en verder thuis dus fijn gehad :).

En dan het vreemde; ik hoorde sinds 4 dagen niks meer van hem. Meestal stuurde ie elke dag appjes of belde hij, en nu niets. Ik heb dus 2 dagen gelegen zelf een berichtje gestuurd en kreeg geen antwoord terwijl hij het wel had gelezen. Kutstreek, dus ik heb hem maar verwijderd en ben doorgegaan met mijn leven. Ik had toch geen gevoelens ofc, vond hem alleen maar leuk, grappig en zeer aantrekkelijk. Af en toe een kriebeltje in mijn buik, maar nog geen verliefdheid. Het boeide me verder ook niet zo, behalve dat ik het niet netjes vond. Ok dus dat is dat.

Krijg ik gisteravond een berichtje van wat ik aan het doen ben, dus ik beantwoord met wat zoek je nu contact? Na 4 dagen niks? Krijg ik een heel verhaal met dat ie het leuk met mij heeft en ie het niks vindt dat ik seks heb met meerdere mannen, daardoor nog niet toe ben aan serieus afspreken om te kijken of het wat kan worden tussen ons. En dat ie dat niet wil als ik met hem date omdat hij serieus een kans ziet, want hij voelde dé klik. Dus ik belde hem in al mijn emotie op en heb hem uitgescholden voor alles en nog wat. Waarom weet ik niet en ik heb er nu ook spijt van. Maar het was meer van; wat flik je me nou na 4 dagen niets laten horen.

Ik kreeg terug dat ik me goed anderen voor kan doen, ik niet spoor en daar kon ik het mee doen. Begrijp ik best, maar ik was op mijn teentjes getrapt door hoe hij zich gedraagt en waar hij mij van beticht. Ook voel ik me naar omdat ie zegt dat ik me heel andere voordoe en niet spoor. En al is het waar dat ik best wat seks heb, toch wil ik mij binden aan de juiste persoon. En heel eerlijk gezegd was hij wel iemand waar ik soms een kriebel van in mijn buik kreeg, super aantrekkelijk is, grappig, intelligent met sociaal leven en goede functie. En dan stoot ik hem zo van me af.. aan de andere kant; misschien zoek ik op papier en voor de buitenwereld wel gewoon de meest geschikte partner, ofzo...

Dus ik heb een beetje spijt van mijn uitbarsting naar hem toe. Maar volgens mij heb ik het best wel grandioos verknald bij hem. Twijfel of ik nog een berichtje moet doen met sorry of dat ik het erbij moet laten omdat ik al gek genoeg overkom.

1. Het boeide je blijkbaar wel.

2. Stuurde je letterlijk "wat zoek je nu contact?". Hahaha dan kan ik me helemaal inbeelden in wat voor persoon jij bent...
  zondag 17 september 2017 @ 15:41:28 #301
240618 Micson
The lonely stoner
pi_173831761
Wijven als TS zijn leuk om een keer je pik in te stoppen, maar verder moet je er ver bij uit de buurt blijven.

Labiel, zelfoverschattend en geen enkel reflectief vermogen. Die jongen mag blij zijn dat hij van TS af is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')