SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelf gemaakt:) voor buiten heb ik een iets grotere gemaaktquote:Op zondag 17 september 2017 10:13 schreef Leandra het volgende:
Hoe heb je die BBQ ringen precies gemaakt? Heb je een makkelijk verkrijgbaar iets gebruikt of ben zelf aan het lassen gegaan?
de volgenden worden wel goedquote:Op zondag 17 september 2017 10:28 schreef Sorella het volgende:
Draai die foto,s ff joh, ik krijg een scheve nek.
ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 17 september 2017 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het houtskool ligt alleen in de binnenste ring?
Ik ben benieuwd. Het ziet er voor mij uit alsof de luchttoevoer heel groot is en de hoeveelheid houtskool klein. Ik vraag me af of de temperatuur niet te hoog wordt en of je niet heel vaak de houtskool bij moet vullen. Benieuwd dus
nope geen briketten op het dekselquote:Op zondag 17 september 2017 10:58 schreef Sorella het volgende:
Gooi je ook nog briketjes op het deksel ?
Ik kom vanavond wel wat halen voor morgen
ik snap ook niet dat ik er niet eerder opgekomen benquote:Op zondag 17 september 2017 12:00 schreef Leandra het volgende:
Het is jammer dat het rooster van onze open haard niet plat is (zit een golfje in), anders had ik je gevraagd voor hoeveel je zo'n ding kon maken, ik vind dit briljant.
nog drie dagenquote:Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef Sorella het volgende:
Hoelang duurt het nog ? want ik ga zodirect naar de appie kan ik meteen een portie op komen halen
Oe, dat wil ik ook!quote:Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef bonke het volgende:
deze heb ik voor buiten![]()
[ afbeelding ]
btw: je wil niet weten hoe lekker het hier en buiten ruikt
geen idee eigenlijk, nog niks getestquote:Op zondag 17 september 2017 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oe, dat wil ik ook!
Gewoon een tegel weglaten, grind er in, ring er op en dan kan je er voor gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |