abonnement Unibet Coolblue
pi_173822300
Een locatiescout van de populaire Netflix-serie Narcos is vermoord tijdens een klus in het midden van Mexico. De man was op zoek naar geschikte opnamelocaties voor het komende vierde seizoen van de serie. Dat gaat over de Mexicaanse drugsscene.

De 37-jarige Carlos Muñoz Portal werd begin deze week dood gevonden in zijn auto. Hij was doodgeschoten. Het nieuws van zijn dood komt nu pas naar buiten. Zowel de politie als Netflix heeft geen informatie over wat er precies is gebeurd.

Het lichaam van Muñoz Portal werd gevonden op een zandpad bij Temascalapa, niet ver van de grens met de deelstaat Hidalgo. Dat is de staat met hoogste moordcijfer van Mexico.

De locatiescout was sinds 2003 actief in Mexico. Hij deed ook werk voor de laatste James Bond-film Spectre. Een deel van die film is opgenomen in Mexico-Stad.

Bron; https://nos.nl/artikel/21(...)hoten-in-mexico.html
'krak'
pi_173822318
Toevallig gisteren net de laatste aflevering gekeken, en dacht meteen aan het mogelijke gevaar indien ze Mexico als locatie zouden kiezen. Bizar natuurlijk dat dit gebeurd, schetst wel iets over de staat van veiligheid aldaar.
  User die overal opduikt 2022 zondag 17 september 2017 @ 07:48:54 #3
186611 Haags
pi_173822334
lol
Zonder wrijving geen glans
pi_173822371
quote:
Ja, lachen man. :{

Er is iemand vermoord.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_173822410
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 07:56 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja, lachen man. :{

Er is iemand vermoord.
Ik vraag me af of er een aanleiding was
pi_173822419
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 08:01 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er een aanleiding was
Daar lees ik idd niets over terug. Als een of andere kartel zich niet kan vinden in de serie zouden ze dat op z'n minst moeten communiceren. Het kan net zo goed een gevalletje bad time, bad place zijn.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_173822440
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 08:04 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Daar lees ik idd niets over terug. Als een of andere kartel zich niet kan vinden in de serie zouden ze dat op z'n minst moeten communiceren. Het kan net zo goed een gevalletje bad time, bad place zijn.
Dat doen ze zo op deze manier toch ook. Die lui zijn echt gruwelijk daar.
pi_173822446
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 07:39 schreef Poepoog het volgende:
Toevallig gisteren net de laatste aflevering gekeken
Komt nu wel erg dichtbij zo
standaarddrinker
pi_173822459
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 07:39 schreef Poepoog het volgende:
Toevallig gisteren net de laatste aflevering gekeken, en dacht meteen aan het mogelijke gevaar indien ze Mexico als locatie zouden kiezen. Bizar natuurlijk dat dit gebeurd, schetst wel iets over de staat van veiligheid aldaar.
Las laatst een interview met de zoon van Escobar. Die vindt de Netflix versie van het verhaal niet stroken met de werkelijke versie.

Maar goed, het gaat hier om Mexico en niet om Columbia. Mexico staat erom bekend gevaarlijk te zijn.
pi_173823213
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2017 08:01 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er een aanleiding was
Daar in je eentje rondrijden is aanleiding genoeg voor ze.
  zondag 17 september 2017 @ 09:39:32 #11
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173823253
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 08:04 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Daar lees ik idd niets over terug. Als een of andere kartel zich niet kan vinden in de serie zouden ze dat op z'n minst moeten communiceren. Het kan net zo goed een gevalletje bad time, bad place zijn.
Denk je dat ze een boze brief zouden schrijven? :D Het is het kartel, dit is hoe ze communiceren.

Ik dacht eerst nog heel even dat het een promotiestunt was, maar dat zal wel niet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173825631
Ik vind Trump overigens wel gek maar over Mexico heeft hij wel gelijk.
pi_173825741
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 08:04 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Daar lees ik idd niets over terug. Als een of andere kartel zich niet kan vinden in de serie zouden ze dat op z'n minst moeten communiceren. Het kan net zo goed een gevalletje bad time, bad place zijn.
Dit is volgens mij een vrij ganbare manier van communiceren daar. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173826865
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 09:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Denk je dat ze een boze brief zouden schrijven? :D Het is het kartel, dit is hoe ze communiceren.

Ik dacht eerst nog heel even dat het een promotiestunt was, maar dat zal wel niet.
Soms hangt er wel eens een boos briefje aan zo'n lijk. Het zou iig meer helderheid scheppen dan te raden: Was het omdat 'ie niet uit de buurt kwam? Keek hij raar? Of is het een recentie? Drie kogels = mwah. Vijf kogels = bagger. Okee, ik draaf door
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 17 september 2017 @ 13:07:23 #15
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173827071
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Soms hangt er wel eens een boos briefje aan zo'n lijk. Het zou iig meer helderheid scheppen dan te raden: Was het omdat 'ie niet uit de buurt kwam? Keek hij raar? Of is het een recentie? Drie kogels = mwah. Vijf kogels = bagger. Okee, ik draaf door
Daar heb je wel een punt. Misschien hadden ze daar deze keer geen zin in. Of misschien was het inderdaad verkeerde tijd+plek. Aan zijn naam te zien was het geen gringo, maar iedereen kan dood in zulke regio's.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173827143
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Soms hangt er wel eens een boos briefje aan zo'n lijk. Het zou iig meer helderheid scheppen dan te raden: Was het omdat 'ie niet uit de buurt kwam? Keek hij raar? Of is het een recentie? Drie kogels = mwah. Vijf kogels = bagger. Okee, ik draaf door
Nou ja, een kogel door de kop is toch een vrij helder: doe maar niet hier. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173842075
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 12:02 schreef Hdero het volgende:
Ik vind Trump overigens wel gek maar over Mexico heeft hij wel gelijk.
Ergens een stuk ooit gelezen dat Trump vooral heel erg anti-drugs is, maar dat is tegenwoordig niet meer sexy, een war on drugs. Trump's belangrijkste reden voor een muur zou drugs gerelateerd zijn. En je kan je er iets bij voorstellen :X (niet dat het gaat helpen, maar goed)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173844299
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Misschien hadden ze daar deze keer geen zin in. Of misschien was het inderdaad verkeerde tijd+plek. Aan zijn naam te zien was het geen gringo, maar iedereen kan dood in zulke regio's.
Ik denk eerder verkeerde tijd+plek en dat de daders geen idee hadden wie het was. Zo van: "Hé, deze man is niet van hier. Neerknallen dan maar."
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 18 september 2017 @ 06:07:41 #19
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_173846183
Puur toeval lijkt me, dit heeft plaatsgevonden zo'n 25km van de toeristische trekpleister Teotihuacan (de pyramides bij Mexico Stad) in een verre van gevaarlijk gebied.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')