quote:
niet gehuild, maar ik was wel enorm fan en vond het vréselijkquote:Op zondag 17 september 2017 02:43 schreef fukforce het volgende:
[..]
Heb je ook gehuild toen Take That uit elkaar ging ??/
Moet je morgen werken dan?quote:Op zondag 17 september 2017 02:45 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
morgen even doorsturen in de werkgroepsapp
omdat het kan?quote:Op zondag 17 september 2017 02:47 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ja waarom zou je er anders iets in gaan posten?
Dan moet je wel heel leuk werk hebbenquote:Op zondag 17 september 2017 02:48 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat het kan?
Denken aan werk of omgaan met collega's is voor mij niet per se gerelateerd aan werktijden
Drum & Bassquote:Op zondag 17 september 2017 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is wel schitterend:
Gronings producerstrio maakt van Japanse meisjespop een drum & bass track.
Somsquote:Op zondag 17 september 2017 02:49 schreef fukforce het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel leuk werk hebben
Dat komt omdat je zeker ook zo gespierd bent je gebruikt toch geen mannelijke hormonenquote:Op zondag 17 september 2017 02:52 schreef Molo het volgende:
Die politiereferentie heb ik wel vaker gehoord trouwens
Bij gokken denken mensen vrij vaak dat ik ME-er ben, gevangenisbewaker etc
ik ben gewoon dikquote:Op zondag 17 september 2017 02:53 schreef fukforce het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zeker ook zo gespierd bent je gebruikt toch geen mannelijke hormonen
geen idee waar je op doelt, maar nopequote:
Maagband wil wel eens helpenquote:
Daar zit het gekkenhuis in 070quote:Op zondag 17 september 2017 02:54 schreef Molo het volgende:
[..]
geen idee waar je op doelt, maar nope
sympathiek gezichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |