Wat moet ik dan anders doen behalve leven om dood te gaanquote:Op zondag 17 september 2017 02:12 schreef Molo het volgende:
[..]
dan pak je het toch echt verkeerd aan jongeman
afterlife creërenquote:Op zondag 17 september 2017 02:15 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat moet ik dan anders doen behalve leven om dood te gaan
dikkere pats dan wanneer je je smartfoon op je bakkes laat pleurenquote:
oe, die manquote:
Gewoon een computerbril aanschaffen de baas vergoed die welquote:Op zondag 17 september 2017 02:25 schreef Koen66 het volgende:
lastig de SC te lezen tussen al die YT filmpjes
gaat nú aanquote:
Dag sjoef!quote:Op zondag 17 september 2017 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom later vandaag wel weer eens neuzen
geen flauw idee, eigenlijk helemaal mijn genre nietquote:
Wat is jouw genre?quote:Op zondag 17 september 2017 02:26 schreef Molo het volgende:
[..]
geen flauw idee, eigenlijk helemaal mijn genre niet
ja ik heb het maar weer afgezet, schattekequote:Op zondag 17 september 2017 02:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De clip is, ehh, misschien confronterend.
Hmm?quote:Op zondag 17 september 2017 02:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik heb het maar weer afgezet, schatteke
nee dat niet, van alles wat. Rammstein is leuk, Maiden, maar ook Britney Spears op zijn tijd of Debussyquote:
geen zin in depri verantwoorde clips. Zie op werkdagen al genoeg ellende, en patiëntenquote:
Britneyquote:Op zondag 17 september 2017 02:31 schreef Molo het volgende:
[..]
nee dat niet, van alles wat. Rammstein is leuk, Maiden, maar ook Britney Spears op zijn tijd of Debussy
Toxicquote:Op zondag 17 september 2017 02:32 schreef fukforce het volgende:
[..]
Britney![]()
I'm a slave for you vond ik dan wel goed
Hier, iets om te lachen.quote:Op zondag 17 september 2017 02:32 schreef Molo het volgende:
[..]
geen zin in depri verantwoorde clips. Zie op werkdagen al genoeg ellende, en patiënten![]()
quote:Op zondag 17 september 2017 02:37 schreef Molo het volgende:
Ik herinner me nog die keer dat ik heel enthousiast tijdens de opening van de Olympische Spelen in Londen op Fok vroeg welk leuk nummer dat was wat ik hoorde.....
Bleek One Direction te zijn
Ga je schamen Molo(n)wijkerquote:Op zondag 17 september 2017 02:37 schreef Molo het volgende:
Ik herinner me nog die keer dat ik heel enthousiast tijdens de opening van de Olympische Spelen in Londen op Fok vroeg welk leuk nummer dat was wat ik hoorde.....
Bleek One Direction te zijn
Gewoon hardere shit luisteren.quote:Op zondag 17 september 2017 02:44 schreef fukforce het volgende:
Die melatonine begint langzamer hand te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |