abonnement Unibet Coolblue
pi_173824153
Alles wat Linda zegt klinkt als een verwijt aan de hele wereld...
dat klagelijke praten.
Kan ze geen spraakles krijgen om anders te praten en dat walgelijke gekmakende klagende toontje eruit te krijgen? Zou ook voor haarzelf helpen om effectiever te worden en betere relaties.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173824156
  zondag 17 september 2017 @ 10:39:12 #178
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_173824185
"Net alsof dat kleine beetje make-up je wel mooi maakt" _O-
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_173824189
Johan: alsof dat kleine beetje makeup wél mooi maakt _O- _O-
pi_173824203
quote:
_O- _O- _O_ Gm Cos
Makeupje fitty fake
pi_173824206
quote:
Kijk die grote gok met een vies vet haar aan het ontbijt zitten. :X
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_173824220
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

_O- _O- _O_ Gm Cos
Makeupje fitty fake
Gm skeet :*
pi_173824224
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:37 schreef Injetta het volgende:
Alles wat Linda zegt klinkt als een verwijt aan de hele wereld...
dat klagelijke praten.
Kan ze geen spraakles krijgen om anders te praten en dat walgelijke gekmakende klagende toontje eruit te krijgen? Zou ook voor haarzelf helpen om effectiever te worden en betere relaties.
Geen idee of logopedie haar daar vanaf kan brengen of één of andere positiviteitsgoeroe. Het kan ook liggen aan een jarenlange vorm van depressiviteit..Ik vind het jammer, want ze is geen naar mens op zich...
pi_173824249
Op mijn werk schrok ik me rot.... hoorde Linda praten... blijkt een tijdelijke collega echt identiek te praten als Linda. Zelfde timbre, zelfde accent, zelfde kraak, zelfde klagerigheid. Na zin 1 zat ik me al aan haar te irriteren.... waarom praten mensen zo? Lijkt ook steeds meer voor te komen. Paulien Cornelisse heeft er over geschreven en had er een keer zelfs een item in een programma over. In Amerika is het heel in...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173824295
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:40 schreef magnaal het volgende:

[..]

Geen idee of logopedie haar daar vanaf kan brengen of één of andere positiviteitsgoeroe. Het kan ook liggen aan een jarenlange vorm van depressiviteit..Ik vind het jammer, want ze is geen naar mens op zich...
Logopedie kan zeker helpen... het is echt een maniertje en heel af en toe is het weg...
Het is moeilijk om door die stem en klagerigheid heen te kijken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173824332
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:14 schreef Injetta het volgende:

[..]

Het lijkt alsof zijn holtes niet goed open zijn en daardoor veel slijn verzamelt daarbinnen. Ik herken het... heb er ook last van, maar ik loop niet met een microfoon in een RLS. Ik zou zeggen, bats ruilt met Johan qua neusjob...
maar dat ophalen vind ik het ergste niet eens maar dat "gesnurkte" dat hoeft toch niet? Dat doen sommige verkouden mensen ook
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_173824347
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:42 schreef Injetta het volgende:
Op mijn werk schrok ik me rot.... hoorde Linda praten... blijkt een tijdelijke collega echt identiek te praten als Linda. Zelfde timbre, zelfde accent, zelfde kraak, zelfde klagerigheid. Na zin 1 zat ik me al aan haar te irriteren.... waarom praten mensen zo? Lijkt ook steeds meer voor te komen. Paulien Cornelisse heeft er over geschreven en had er een keer zelfs een item in een programma over. In Amerika is het heel in...
Mensen zijn het zich niet bewust..Zelfinzicht is ver te zoeken, vooral in Utopia. Maar ook de andere kant wordt niet graag gezien, neem Romy nu..Altijd vrolijk, maar een brulboei..Moet je dat de kop indrukken? Ik vind van niet..vooral omdat ik zelf af en toe zo een druktemaker kan zijn..
pi_173824351
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:46 schreef schizolientje het volgende:

[..]

maar dat ophalen vind ik het ergste niet eens maar dat "gesnurkte" dat hoeft toch niet? Dat doen sommige verkouden mensen ook
Inderdaad dat overdreven gerochel er bij. :r
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 17 september 2017 @ 10:48:22 #189
421449 Klapskaats
Klabam jonguh
pi_173824364
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Sjahh.. Bitcoinhandel.. een loosergame _O-
Als het bitcoins heeft, mogen die nog dieper gaan vallen in waarde. Het verdient het. Het? Ja, het.
pi_173824372
quote:
_O-
pi_173824382
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 09:06 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Dat is die Miranda die altijd achter de bar helpt
Las eerder dat ze in het frietkot hielp.
Zag ik Bil nou een haarstuk uit de magnetron/oven halen? Zie je wel dat ze nephaar heeft. Het was eerder niet zo lang hoor en je ziet kleurverschil.
pi_173824385
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:46 schreef schizolientje het volgende:

[..]

maar dat ophalen vind ik het ergste niet eens maar dat "gesnurkte" dat hoeft toch niet? Dat doen sommige verkouden mensen ook
Wat is beter? Je neus ophalen of snuiten? Je neus ophalen is volgens onderzoekers beter omdat je daarmee voorkomt dat je slijm in de bijholten perst, wat gebeurt als je hard snuit. Wil je toch liever snuiten, gebruik dan een papieren tissue, druk één neusgat dicht en snuit niet te hard door het andere neusgat. Snuit daarna het andere gat. Zoutwaterdruppels (verkrijgbaar bij drogist of apotheek) helpen bij een verstopte neus.

Bron:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173824402
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:48 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Als het bitcoins heeft, mogen die nog dieper gaan vallen in waarde. Het verdient het. Het? Ja, het.
Zijn mondhoeken liggen nu al bijna op zijn borst...dat wordt dan nog erger..En afreageren op anderen
pi_173824427
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:47 schreef magnaal het volgende:

[..]

Mensen zijn het zich niet bewust..Zelfinzicht is ver te zoeken, vooral in Utopia. Maar ook de andere kant wordt niet graag gezien, neem Romy nu..Altijd vrolijk, maar een brulboei..Moet je dat de kop indrukken? Ik vind van niet..vooral omdat ik zelf af en toe zo een druktemaker kan zijn..
Je hoeft niet alles de kop in te drukken natuurlijk, maar dat zeikerige, klagerige, krakerige praten werkt bij heel veel mensen als een lap op een rode stier. Zij zal zelf denk ik niet weten dat het niet gaat om WAT ze zegt maar om HOE ze het zegt. Zelfs een hele normale vraag of mededeling klinkt als een verwijt, een klacht en dan is niet prettig voor de ontvanger. Want die reageert op de toon en niet op de inhoud.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173824457
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:49 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Las eerder dat ze in het frietkot hielp.
Zag ik Bil nou een haarstuk uit de magnetron/oven halen? Zie je wel dat ze nephaar heeft. Het was eerder niet zo lang hoor en je ziet kleurverschil.
In Utopia 1.0 had ze een verschrikkelijke bos touw op haar hoofd, verknipt en verpest door kleuring en stijltang, ik dacht al, hoe heeft ze dat zo snel goed gekregen?
pi_173824493
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Wat is beter? Je neus ophalen of snuiten? Je neus ophalen is volgens onderzoekers beter omdat je daarmee voorkomt dat je slijm in de bijholten perst, wat gebeurt als je hard snuit. Wil je toch liever snuiten, gebruik dan een papieren tissue, druk één neusgat dicht en snuit niet te hard door het andere neusgat. Snuit daarna het andere gat. Zoutwaterdruppels (verkrijgbaar bij drogist of apotheek) helpen bij een verstopte neus.

Bron:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt inderdaad, mijn man en zoon deden dit ook om die reden. Kan soms wel irritant zijn maar is wel beter. Alleen is het bij Johan wel hééééél erg en dagelijks.
pi_173824495
Is Johan bang dat hij niet opvalt? Hij loop aaan een stuk door geluid te maken en idiote opmerkingen te maken.
Of dit is zijn ware aard of hij is dolgedraaid of hij heeft iets gebruikt.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_173824500
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:51 schreef Injetta het volgende:

[..]

Je hoeft niet alles de kop in te drukken natuurlijk, maar dat zeikerige, klagerige, krakerige praten werkt bij heel veel mensen als een lap op een rode stier. Zij zal zelf denk ik niet weten dat het niet gaat om WAT ze zegt maar om HOE ze het zegt. Zelfs een hele normale vraag of mededeling klinkt als een verwijt, een klacht en dan is niet prettig voor de ontvanger. Want die reageert op de toon en niet op de inhoud.
Het is de toon, die de muziek maakt :)
pi_173824530
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:54 schreef Injetta het volgende:
Is Johan bang dat hij niet opvalt? Hij loop aaan een stuk door geluid te maken en idiote opmerkingen te maken.
Of dit is zijn ware aard of hij is dolgedraaid of hij heeft iets gebruikt.
1 van de 3, denk ik :) vanaf het begin al. hij voelt zich de dandy van Utopia
pi_173824539
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:53 schreef magnaal het volgende:

[..]

In Utopia 1.0 had ze een verschrikkelijke bos touw op haar hoofd, verknipt en verpest door kleuring en stijltang, ik dacht al, hoe heeft ze dat zo snel goed gekregen?
Ben ik de enige die haar net zag lopen met een lange streng haar in haar handen? Was in de keuken toen Johan haar weer aan het uitdagen was en zei dat het opmaken voor de tv onzin is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')