moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?
quote:Nee, Afrikanen.
Op dinsdag 17 december 2002 11:17 schreef VisStick het volgende:moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?
boycotten dat zooitje!
quote:En dan ook nog van die nep *kijk mijn dikke auto en mijn 6kilo goud* negers
Op dinsdag 17 december 2002 11:17 schreef VisStick het volgende:
je ziet bijna alleen nog maar hip hop, rap of r&b op die zenders. en nu is een programma als rockzone ook nog weggehaalt!moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?
Idd zoals hier:
quote:
En dan ook nog van die nep *kijk mijn dikke auto en mijn 6kilo goud*-negers. Kut commercieele troep!
[Dit bericht is gewijzigd door Howlin_Mad op 17-12-2002 11:21]
quote:Wel geinig. Ik dacht precies hetzelfde vorige week. Ziet alleen nog maar Nelly, Kelly, Delly, Melly, Dokter Drie, Twee Pak en weet ik wat voor een hiphop triphop r&b gedoe.Oh ja, en af en toe Eminem, maar das ook weer rap of hoe je het noemen wilt. Doe mij maar gewoon m'n internetstream.
je ziet bijna alleen nog maar hip hop, rap of r&b op die zenders. en nu is een programma als rockzone ook nog weggehaalt!moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?
ze kunnen r&b wel op tmf zetten, en de rest op mtv laten ofzo.
SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen
quote:Eerder andersom.. Maar tv verloedert, al is dat al een tijdje zo.
Op dinsdag 17 december 2002 11:22 schreef Wisp het volgende:
SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen
quote:? is het niet precies andersom
is al 3 jaar zo toch?SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen
quote:[klein detail]
is al 3 jaar zo toch?SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen
quote:En ik maar denken als je cd's uitbrengt dat je hoopt dat ze verkopen.. Stop met het woord commmercieel. Elke artiest wil platen verkopen. Je kunt allen zeggen dit is tof, dit niet, maar uiteindelijk is iedereen commercieel.
commerciele blablablabla
Jullie hebben wat mij betreft gelijk over de muzieksoort. Ik vind die klote muziek op de TMF en MTV ook nix, maar de breezahgeneratie geilt erop, dus blijft het op de TV komen.
inderdaad allemaal r&b! Maar ja, hardhouse / hardstyle komt niet vaak uit op clip...
gewoon niet kijken!
quote:Ehm Mariah Carey is deels neger en komt uit de bronx. Jennifer Lopez ook! En ik vind Through the Rain nou niet echt negermuziek
Op dinsdag 17 december 2002 11:22 schreef MobileRingtonez het volgende:
Negers zijn al een tijdje een modeverschijnsel. Kijk maar hoe al die snolletjes de laatste maanden allemaal opeens met negers muziek aan het opnemen zijn ... ik noem bijv. een Mariah Carey, een Jennnifer Lopez, en een Christina Aguilera ...
quote:Jaja, gelukkig hebben 'we' Eminem nog.
Op dinsdag 17 december 2002 11:28 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ach jongens toch. Was Vanilla Ice toch maar weer terug, of Snow! Dat waren tenminste echte rappers, en blank!
quote:HOERRAY FOR THAT
Op dinsdag 17 december 2002 11:28 schreef Zander het volgende:[..]
Jaja, gelukkig hebben 'we' Eminem nog.
quote:Maar die heeft alleen een grote bek. Mijn helden waren tenminste nog beschaafd... ze waren gewoon beter dan Mc Hammer.
Op dinsdag 17 december 2002 11:28 schreef Zander het volgende:[..]
Jaja, gelukkig hebben 'we' Eminem nog.
Word to yo' mother!
quote:OMG!
Op dinsdag 17 december 2002 11:31 schreef Zander het volgende:
[afbeelding]Word to yo' mother!
quote:Omg
Op dinsdag 17 december 2002 11:31 schreef Zander het volgende:
[afbeelding]Word to yo' mother!
Is toch nooit wat fatsoendelijk op...
Er zijn maar 3 kanalen die ik kijk:
- Discovery Channel (alles waar techniek in voorkomt )
- Nederland 3 (Nova)
- CNN (ontbijtnieuws)
De rest is toch crap.
Ik kijk nooit naar tmf/mtv/thebox, maar als ik af en toe erlangs zap dan zie ik behalve een heleboel troep rap ook een boel dance troep. Hiermee bedoel ik een idiote blonde vrouw die lelijk staat te dansen in een te kort pak. En dat zijn allemaal "witjes" (als je die kant op wil gaan).
Wat zeg je nou daarvan ?
quote:Ik vind die differentiatie toch wel erg ver gezocht van je. Wat wil je dan? Alleen maar zonnebank figuren op tv? "Hij heeft altijd binnen gestaan... altijd..
Op dinsdag 17 december 2002 11:33 schreef Choller het volgende:
Word dit nog echt een wit/zwart gedoe ?Ik kijk nooit naar tmf/mtv/thebox, maar als ik af en toe erlangs zap dan zie ik behalve een heleboel troep rap ook een boel dance troep. Hiermee bedoel ik een idiote blonde vrouw die lelijk staat te dansen in een te kort pak. En dat zijn allemaal "witjes" (als je die kant op wil gaan).
Wat zeg je nou daarvan ?
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 11:35 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ik vind die differentiatie toch wel erg ver gezocht van je. Wat wil je dan? Alleen maar zonnebank figuren op tv? "Hij heeft altijd binnen gestaan... altijd..
"
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat Hans van Willigenburg een plaat heeft opgenomen?
Op dinsdag 17 december 2002 11:35 schreef chocolatemoeze het volgende:
Alleen maar zonnebank figuren op tv? "Hij heeft altijd binnen gestaan... altijd.."
De clipzenders zijn de stations waar ik het liefst zo min mogelijk naar kijk, hoewel ik soms dubbel lig om de zooi die langskomt (vooral die SMS chat zooi is hilarisch). Op zich sluiten de zenders goed op de doelgroep aan, alleen vind ik het een beetje teveel van het goede.
quote:Die staat ook in mn winampbookmarks
Op dinsdag 17 december 2002 11:22 schreef GoodspeeD het volgende:
Doe mij maar gewoon m'n internetstream.
quote:Voor zenentwintig duizend euro per dag.
Op dinsdag 17 december 2002 11:34 schreef poesjesfanaat het volgende:
the boxkan jij zelf beslissen wat je wilt zien
quote:Afro-Americans.
Op dinsdag 17 december 2002 11:19 schreef Smike het volgende:[..]
Nee, Afrikanen.
Wel PC blijven he?
quote:Ja, kun je kieze welke troep je wilt zien
Op dinsdag 17 december 2002 11:34 schreef poesjesfanaat het volgende:
the boxkan jij zelf beslissen wat je wilt zien
quote:Omg
Op dinsdag 17 december 2002 11:40 schreef -F- het volgende:
Yo, VIP, Let's kick it!
quote:ik ben het helemaal met je eens
quote:Godspeed had Adidas
Op dinsdag 17 december 2002 11:42 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik was cool, ik had Adidas.
Chocolatemoeze had Converse
Godspeed was cool
Chocolatemoeze was stoer
quote:Ok dat de Box veel r&b kan draaien is begirjpelijk want mensen vragen et zelf aan maar waarom MTV en TMF zoveel van die zooi(de meeste nummers dan
Op dinsdag 17 december 2002 11:46 schreef spaceben het volgende:[..]
ik ben het helemaal met je eens
MTV,TMF,TheBox, allemaal nigga shake Yo Yo ass crap
en een intelligent 'polletje' tussendoor
slecht.
ice ice baby....
quote:Alle Friezen het land uit!
Op dinsdag 17 december 2002 11:48 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
zullen we hier ook van die west-coast north-coast taferelen krijgen? we hebben geen east-coast dus we moeten toch wat....ice ice baby....
quote:simpelweg omdat mensen het leuk vinden denk ik.....hoe dat kan, tja....................
Op dinsdag 17 december 2002 11:48 schreef BOT het volgende:[..]
Ok dat de Box veel r&b kan draaien is begirjpelijk want mensen vragen et zelf aan maar waarom MTV en TMF zoveel van die zooi(de meeste nummers dan
) moeten draaien is mij een raadsel
Van "cybersite"
Interactive Charts
pos nummer
1. Sk8er Boi - Avril Lavigne
2. Last Goodbey - Atomic Kitten
3. Feel - Robbie Williams
4. Girlfriend - Alicia Keys
5. Naughty Girl - Holly Valance
6. Dirrty - Christina Aguilera
7. Put The Needle on - Dannii Minogue
8. Boys Of Summer - DJ Sammy
9. Jenny From The Block - Jennifer Lopez
10. Like I Love You - Justin Timberlake
4, 6, 9 (en heel misschien 10) kan je rekenen als "commerciele hh/r&b zooi".
Da's toch nog steeds minder dan de helft.
Nu jullie.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 11:52 schreef Choller het volgende:
Is er nergens op de tmf site een playlist ? Ik ga niet naar die kutzender kijken om te kijken of jullie gelijk hebben of niet.
Let op: IK zeg wel dat er een heleboel r&b/hh shit erbij is gekomen maar ook nog meer dance bitch shit en stomme remixjes (bv die stomme drummende sukkels).Van "cybersite"
Interactive Charts
pos nummer
4, 6, 9 (en heel misschien 10) Alles kan je rekenen als "commerciele hh/r&b zooi".Da's toch nog steeds minder dan de helft. alles.
Nu jullie.
En die lijst is natuurlijk maar een moment opname, over het jaar gezien zou er wel eens een heel ander beeld uit kunnen komen..
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 12:05 schreef Ludwig het volgende:
Lekker boeiend! Dit is kennelijk wat het publiek wel de marketeers en platenbonzen voor het publiek bepalen wat het wil, so be it!
quote:heb je gelijk in, in beginsel, maar ik vraag me af of het echt is wat men wil, of wat men opgedrongen krijgt
Op dinsdag 17 december 2002 12:05 schreef Ludwig het volgende:
Lekker boeiend! Dit is kennelijk wat het publiek wel, so be it!
Ach whatever het ergste vind ik nog dat je dus ook geen tent meer in kan zonder dit te horen bijna. En heel veel mooie meiden het prachtig vinden.
Doe mij maar gewoon mijn eigen cafe'tje met leuke muziek en mooie vrouwen die WEL weten wat goeie muziek is...
{offtopic]
Misschien een leuk idee voor een topic, of vrouwen een slechte smaak hebben of iig minder selectief zijn, als het op muziek aankomt??
[/offtopic]
Wat in de top 40 staat enzo is eigenlijk ook niet representatief. Allemaal muziek die 14 jarige meisjes op hun kamer luisteren. Zij kopen misschien wel al die singletjes, maar alle oudere jongeren downloaden ze wel, ikke ook.
quote:Tja, zo kan ik het ook.
Op dinsdag 17 december 2002 12:00 schreef kwib het volgende:[..]
pak ik een lijst (die imo best wel representatief is) dan kom je met dit. Lekker argument dan. Voor de rest blijft iedereen nu stil want ze weten dat ze onzin zitten te praten.
Dit soort gedrag (doelloos hersenloos meelopen) is precies wat dezelfde tmf/breezer generatie aan het doen is !
Zie maar ook Opsporing verzocht...
quote:Ik zie liever een scherm over Fred Durst heen stuiteren
Op dinsdag 17 december 2002 13:13 schreef Nyles het volgende:
kzie nog liever die freddurst over het scherm heen stuiteren...
quote:Oh als dat toch eens waar kon zijn
Op dinsdag 17 december 2002 15:23 schreef Elegy het volgende:[..]
Ik zie liever een scherm over Fred Durst heen stuiteren
quote:Daarom vind ik dus ook dat je neger van r&b muziek moet scheiden. Want zelfs Gordon blaat een stukje R&B mee...
Op dinsdag 17 december 2002 15:25 schreef HeatWave het volgende:
das een hele andere discussie, ik hoef ook niet zonodig een clip te zien bij een nummer, bv Nickelback super muziek, maar LELIJK dat die gasten zijn
quote:Wat vernegeren betreft: Het wordt tijd dat ze eens wat van Bodycount of Livin' Colour gaan draaien
Op dinsdag 17 december 2002 15:26 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Daarom vind ik dus ook dat je neger van r&b muziek moet scheiden. Want zelfs Gordon blaat een stukje R&B mee...
Of Carl Cox
quote:En de twintig plussers de grootste zeikerds. Je vond het toch ook altijd maar niets dat je oom liever pink-floyd op de buis zag dan Vanilla Ice (het lef om Pink Floyd beter te vinden
Op dinsdag 17 december 2002 15:36 schreef Punica het volgende:
Sinds TMF begonnen is is dit al zo, en het zal altijd zo blijven, niks aan te doen zolang 14 Jarigen de grootste singlekopers zijn.
En Jimi Hendrix dan Snap
en GNR dan salt n pepa
en Led Zep dan MC hammer
en ja ik ben 20+
Smaak is geen kwestie van leeftijd, maar van smaak
quote:Da's tegenwoordig ook maar vette commerciėle bagger ... maar hij weet wel hoe ie live een show moet opzetten
Op dinsdag 17 december 2002 15:23 schreef Elegy het volgende:[..]
Ik zie liever een scherm over Fred Durst heen stuiteren
Die mensen die nu in de top 40/50/100/tmf/mtv staan, die kunnen dat vaak niet...
Ik hoor trouwens liever een R&B liedje met een leuk refrein, dan weer zo'n dom en inspiratieloos trance liedje van Jan Wayne en consorten
quote:Ja, komt dat TMF / MTV alleen de dingen draaien die "in" zijn.
Het is blijkbaar "in" om een neger te zijn. Veel van die zielige popsterretjes proberen het ook al. Net zo praten, met accent, zich zo kleden, zich net zo bewegen. Justin Timberlake bijvoorbeeld...hoezo wigger! Christina Aguilera net zo.
Een tijdje geleden, en nu nog wel een beetje, was het geloof ik ook "in" om een latin achtergrond te hebben. Toen had iedereen dat ineens. Nu is iedereen ineens een hiphopper, uit de hood....
Trouwens wel met alle respect hoor. Ik heb enorm veel bewondering voor erg veel zwarte artiesten en hun muziek. Maar de gene die er top40 sell outs mee zijn en die t na doen ik op....
Niet dat jongeren tegenwoordig nog makkelijk kennis maken met andere muzieksoorten, neeeee, daar zorgen mtv en tmf wel voor. Stel top40 slaven!
Gewoon voor 100% inspelen op de top40 en de bestaande/bekende dingen. En vooral niet ook wat andere, alternatieve artiesten een kans geven! Geweldig recept voor zo'n kanaal!
tmf / mtv:
iedereen die gewoon zn eigen dingen blijft doen muzikaal gezien:
Ps. als je "zap de neger" zit te doen en je zapt op een muziekzender moet je 9 van de 10 keer zuipen dus ja je kan niet ontkennen dat de muziekzenders vernegeren
quote:Heh, wereldspel is dat!
Op dinsdag 24 december 2002 14:16 schreef IsaacD het volgende:
Ps. als je "zap de neger" zit te doen en je zapt op een muziekzender moet je 9 van de 10 keer zuipen dus ja je kan niet ontkennen dat de muziekzenders vernegeren
Het enige wat je nog voorbij ziet komen zijn van die kneuzen die denken gangster te zijn, en stoer proberen te doen over hoeveel cops ze in hun dromen wel niet afgeschoten hebben en hoe vaak ze hun zus hebben gepaald.
Nog triester is het dat er van die kneuzen zijn hier die als een stel bijen achter honing er achteraan hollen en zich ook gaan kleden als gangsterkneus en het zelfde zwakzinnige taaltje beginnen uit te slaan.
BET = voor de negers/wiggers
VH1 = voor de leuke muzielliefhebber
MTV = voor de top40 bopper
In de VS werkt het zo en dus moet het hier ook zo kunnen
i want my mtv (uk)
quote:hallelujah, ik ken geen enkel nummer ervan. G.O.D.D bless me for not watching tv and listening to the radio
Op dinsdag 17 december 2002 11:52 schreef Choller het volgende:
Is er nergens op de tmf site een playlist ? Ik ga niet naar die kutzender kijken om te kijken of jullie gelijk hebben of niet.
Let op: IK zeg wel dat er een heleboel r&b/hh shit erbij is gekomen maar ook nog meer dance bitch shit en stomme remixjes (bv die stomme drummende sukkels).Van "cybersite"
Interactive Charts
pos nummer
4, 6, 9 (en heel misschien 10) kan je rekenen als "commerciele hh/r&b zooi".Da's toch nog steeds minder dan de helft.
Nu jullie.
Vinyl/Mp3 Ownatsch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |