Ja, maar het was niet Webber die het Button het het moeilijkst maakte terwijl die toch al jaren bij RBR rondliep, en ook niet Massa in de andere Brawn of Hamilton in de McLaren-Mercedes. Nee, dat was het joch dat ook al in een TR wist te winnen. Dat heet een aanstormend talent.quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Brawn was alleen superieur in de eerste helft van het seizoen maar werd niet echt doorontwikkeld. De Red Bull werd wel doorontwikkeld en was de tweede helft de betere. Alleen was de voorsprong van Button toen al groot genoeg om het kampioenschap te winnen.
quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lukt Max nu ook niet. Dus wat wil je Ricciardo verwijten?
Nee ik ga er geen woorden meer aan vuil makenquote:
Badum tsss.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat jij precies datzelfde doet, alleen dan ten faveure van Vettel?
Weltschmerz heeft teveel biertjes en nootjes op. Eeen gevaarlijk combinatie: bier en nootjesquote:
Nee Weltschmerz is precies als eender andere Duitser: zo chauvinistisch als de pestquote:Op zaterdag 16 september 2017 19:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Weltschmerz heeft teveel biertjes en nootjes op. Eeen gevaarlijk combinatie: bier en nootjes
weet de FIA dat wel?quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Weltschmerz heeft teveel biertjes en nootjes op. Eeen gevaarlijk combinatie: bier en nootjes
En Nederlanders zijn dat nietquote:Op zaterdag 16 september 2017 19:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee Weltschmerz is precies als eender andere Duitser: zo chauvinistisch als de pest
Alsof Weltschmerz zich bezondigd aan dat soort aardse luxigheid.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Niet in dezelfde matequote:
Ik denk zelfs erger. Zie de Max-maniaquote:
Ricciardo staat gewoon boven Max.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee ik ga er geen woorden meer aan vuil maken
Max rijdt Ricciardo gewoon voorbij, de kans is klein dat Ric nog WK gaat worden en die van Max is meer dan aanwezig.
In de stand klopt dat ja.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ricciardo staat gewoon boven Max.
Ja je kunt door blijven gaan maar het is allang duidelijk dat jij andere races kijkt als de rest.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ricciardo staat gewoon boven Max.
Strollgodquote:Op zaterdag 16 september 2017 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de stand klopt dat ja.
Stroll staat ook boven Alonso.
Om wereldkampioen te worden moet je in de stand bovenaan staan. Tenminste, op het eind.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de stand klopt dat ja.
Stroll staat ook boven Alonso.
Wie of wat jij serieus neemt maakt mij niet zoveel uit, mocht jij in die illusie verkeren.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja je kunt door blijven gaan maar het is allang duidelijk dat jij andere races kijkt als de rest.
Net als dat Weltschmerz niet toe kan geven dat Vettel ver buiten zijn boekje ging door eigen rechtertje te gaan spelen en dit onder "een beetje wielbangen moet kunnen" goed praat kan ik zulke post(er)s niet serieus nemen
Zijn velg had zo te zien een klap gehad. Dus dan is dat niet zo gek.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Vettel meldde behoorlijk veel vibraties te voelen bij opkomen rechte stuk na zijn tik tegen de muur in de laatste ronde.
Wellicht gaat dat hem morgen nog parten spelen, als de wielophanging toch een dreun heeft opgelopen.
Als er echt schade is mogen ze hier en daar wel wat vervangenquote:Op zaterdag 16 september 2017 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Vettel meldde behoorlijk veel vibraties te voelen bij opkomen rechte stuk na zijn tik tegen de muur in de laatste ronde.
Wellicht gaat dat hem morgen nog parten spelen, als de wielophanging toch een dreun heeft opgelopen.
Klopt, maar het is afwachten of het alleen de velg was of niet. Hoop het wel, want ik hoop dat RBR wint op eigen kracht en niet door technisch falen van anderenquote:Op zaterdag 16 september 2017 19:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn velg had zo te zien een klap gehad. Dus dan is dat niet zo gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |