abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:36:26 #226
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173814255
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Om wereldkampioen te worden moet je in de stand bovenaan staan. Tenminste, op het eind.
Daar staat RIC ook niet, toch?
pi_173814333
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klopt, maar het is afwachten of het alleen de velg was of niet. Hoop het wel, want ik hoop dat RBR wint op eigen kracht en niet door technisch falen van anderen :)
Wat PSM zegt; bij schade die gevaarlijk kan zijn mag een team eea vervangen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173814359
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daar staat RIC ook niet, toch?
Nee, maar dat komt omdat beiden geen auto hebben die titelwaardig is.

Als ze dat wel hebben is het maar de vraag wie aan het langste eind trekt.

In het verleden heb je genoeg kampioenen gehad die vooral heel calculerend reden. En toen werden nota bene de slechtste resultaten nog uit de stand geschrapt.

Beide typen kunnen succesvol zijn. En vooralsnog presteert in mijn ogen Ricciardo beter dan Max. Ook al is de laatste het snelst.
pi_173814702
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:02 schreef Blik het volgende:

[..]

Je bent je er van bewust dat jij precies datzelfde doet, alleen dan ten faveure van Vettel?
Ik ben me er van bewust dat ik me hier vooral één kant van de zaak belicht, omdat die andere kant ruimschoots voldoende aan bod komt. Als ik de analyse voor Ziggo zou doen dan zou ik natuurlijk ook de andere kant zelf aan bod moeten laten komen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:27 schreef daNpy het volgende:

Net als dat Weltschmerz niet toe kan geven dat Vettel ver buiten zijn boekje ging door eigen rechtertje te gaan spelen en dit onder "een beetje wielbangen moet kunnen" goed praat kan ik zulke post(er)s niet serieus nemen :P
Ik heb het helemaal niet goedgepraat, ik heb alleen gezegd dat het wheelbangen was en dat je daar niet 'inrijden op' van moet maken om het op te blazen en te doen alsof het gevaarlijk was. Ik ben geen Duitser overigens.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:57:08 #230
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173814726
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik heb het helemaal niet goedgepraat, ik heb alleen gezegd dat het wheelbangen was en dat je daar niet 'inrijden op' van moet maken om het op te blazen en te doen alsof het gevaarlijk was. Ik ben geen Duitser overigens.
Nogmaals, het gaat niet om het wielbangen, maar om het eigen rechtertje spelen. Dat snap jij dus nog steeds niet blijkt wel weer.

Oja, en als je langs iemand rijdt, en je wil diegene raken, moet je daarnaartoe sturen, ofwel; erop in sturen. Feitelijk dus gewoon correct, waar je hem raakt is van later zorg.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 16 september 2017 @ 20:11:08 #231
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173815065
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt omdat beiden geen auto hebben die titelwaardig is.

Als ze dat wel hebben is het maar de vraag wie aan het langste eind trekt.

In het verleden heb je genoeg kampioenen gehad die vooral heel calculerend reden. En toen werden nota bene de slechtste resultaten nog uit de stand geschrapt.

Beide typen kunnen succesvol zijn. En vooralsnog presteert in mijn ogen Ricciardo beter dan Max. Ook al is de laatste het snelst.
Beter presteren is een wijd begrip hè...
Qua punten heb je gelijk, echter ben je dan ook erg afhankelijk van hoe je auto het houdt. Daar zit hoe je het ook wendt of keert een factor mechanische pech bij. Er was na de race in Azerbaijan een schema met gereden ronden. Max had het minst aantal gereden rondes van alle coureurs. Geen enkele van zijn dnf was door eigen toedoen.
Gedurende de races en in het gros van de overige sessies is Max gewoon sneller. Dat was vorig seizoen, en dat is dit seizoen ook.
Ricciardo is een enorm stabiele rijder, maakt zelden foutjes en is ondanks zijn lage foutenlast toch enorm snel. Maar als Max in een auto zit die zich kan meten met Ferrari, dan scoort Max ook gewoon goed en is dan ook erg stabiel.
Als het om het kampioenschap zou gaan tussen die 2, dan geef ik toch het voordeel aan Max. Waarom?
Max komt Ricciardo voorbij als het moet, andersom is het volgens mij nog niet of zelden gelukt.

Vergeet niet dat Max met een andere mindset in zijn auto zit dan Ricciardo. Max heeft een verknald seizoen, en weet dat de kans dat zijn auto heel blijft ongeveer 50% is.
Op safe rijden met een hoog tempo kan Max. Onder druk rijden en niet bezwijken ook. Inhalen kan hij alsde beste, en qua pure snelheid rammen ook.
Ik ben benieuwd waarin Ricciardo ECHT beter is.
pi_173815070
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:57 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nogmaals, het gaat niet om het wielbangen, maar om het eigen rechtertje spelen. Dat snap jij dus nog steeds niet blijkt wel weer.
Ik snap het nog steeds heel goed, fout komt in gradaties van ernst en dit werd enorm opgeblazen.

quote:
Oja, en als je langs iemand rijdt, en je wil diegene raken, moet je daarnaartoe sturen, ofwel; erop in sturen. Feitelijk dus gewoon correct.
Waarom wordt het dan nooit zo genoemd als alleen de wielen elkaar raken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173815636
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Beter presteren is een wijd begrip hè...
Qua punten heb je gelijk, echter ben je dan ook erg afhankelijk van hoe je auto het houdt. Daar zit hoe je het ook wendt of keert een factor mechanische pech bij. Er was na de race in Azerbaijan een schema met gereden ronden. Max had het minst aantal gereden rondes van alle coureurs. Geen enkele van zijn dnf was door eigen toedoen.
Gedurende de races en in het gros van de overige sessies is Max gewoon sneller. Dat was vorig seizoen, en dat is dit seizoen ook.
Ricciardo is een enorm stabiele rijder, maakt zelden foutjes en is ondanks zijn lage foutenlast toch enorm snel. Maar als Max in een auto zit die zich kan meten met Ferrari, dan scoort Max ook gewoon goed en is dan ook erg stabiel.
Als het om het kampioenschap zou gaan tussen die 2, dan geef ik toch het voordeel aan Max. Waarom?
Max komt Ricciardo voorbij als het moet, andersom is het volgens mij nog niet of zelden gelukt.

Vergeet niet dat Max met een andere mindset in zijn auto zit dan Ricciardo. Max heeft een verknald seizoen, en weet dat de kans dat zijn auto heel blijft ongeveer 50% is.
Op safe rijden met een hoog tempo kan Max. Onder druk rijden en niet bezwijken ook. Inhalen kan hij alsde beste, en qua pure snelheid rammen ook.
Ik ben benieuwd waarin Ricciardo ECHT beter is.
Fair enough.

Ik kan niet zeggen dat het anders is, ik kan alleen maar zeggen dat ik Ricciardo dit seizoen echt heel erg goed zie presteren als het gaat om de punten en Max op mij wat dat betreft (ook deels buiten zijn schuld om) weinig indruk heeft achtergelaten.
  zaterdag 16 september 2017 @ 20:35:02 #234
342627 tja77
pi_173815992
quote:
Ik hoop dat die geleerd heeft van de vorige race.
Het ding is iets breder dan n kart, wel geweldig om te zien dat die er altijd voor gaat.
Maar vorige race was echt echt echt slecht je weet dat daar geen ruimte is en massa echt niet vol in de remmen gaat wanneer je er minder dan n halve meter evoor zit.
  zaterdag 16 september 2017 @ 20:46:17 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173816085
Welke kant van de baan is pole? Het is vaak beter om als derde te starten dan tweede. Ben bang dat Max na de eerste twee bochten derde ligt....
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 16 september 2017 @ 20:47:42 #237
342627 tja77
pi_173816133
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Fair enough.

Ik kan niet zeggen dat het anders is, ik kan alleen maar zeggen dat ik Ricciardo dit seizoen echt heel erg goed zie presteren als het gaat om de punten en Max op mij wat dat betreft (ook deels buiten zijn schuld om) weinig indruk heeft achtergelaten.
Vorig seizoen oogde het misschien wat indrukwekkender. Maar vergeet niet dat de races waar Max wel mooie dingen liet zien vroeg in het seizoen. Bahrein en Canada oa. dat daar zijn bolide de geest gaf. In Bahrein was hij echt goed onderweg, net als in Canada. Natuurlijk is het gissen wat voor resultaat hij daar gehaald zou hebben, maar door botte pech zullen we dat nooit weten.

Ricciardo is inderdaad ijzersterk, profiteert optimaal van iedere kans die hij krijgt. Terwijl Max zijn kansen wat meer probeert af te dwingen. Ricciardo doet eigenlijk hetgeen wat hij altijd doet, snel en vrijwel foutloos zijn rondjes afjakkeren. Al moet ik wel zeggen dat Ricciardo sinds Max bij RBR is gekomen, een stuk sneller is dan ten tijde van Kvyat.
Echter kan Max zich wellicht nog verder ontwikkelen, en dan vooral op het vlak waarop Ricciardo dit seizoen veel punten heeft gepakt. Geduld wil ik het niet noemen. Maar meer met het hoofd dan met het hart racen.
pi_173816278
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:47 schreef tja77 het volgende:
Ricciardo is inderdaad ijzersterk, profiteert optimaal van iedere kans die hij krijgt. Terwijl Max zijn kansen wat meer probeert af te dwingen.
Ik denk dat dit wel het essentiële verschil is tussen beide coureurs. Het zit 'em ook wel in het karakter. Ricciardo is niet makkelijk van z'n stuk te brengen, terwijl Max altijd gretig op zoek gaat naar meer.
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:03:00 #239
342627 tja77
pi_173816505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:53 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel het essentiële verschil is tussen beide coureurs. Het zit 'em ook wel in het karakter. Ricciardo is niet makkelijk van z'n stuk te brengen, terwijl Max altijd gretig op zoek gaat naar meer.
Klopt, maar de kracht van Max is ook (en dat kon je heel goed zien bij zijn GP zege) dat wanneer Max onder druk staat, hij niet bezwijkt. In Spanje 2016 stond hij -tig rondes onder enorme druk van Kimi, hij reed zijn eerste race in de RBR, en hij bezweek niet.

Dit jaar ook in China, toen Ricciardo sneller was, maar hij Max toch niet voorbij kwam op het einde van de race. Dat soort momenten vormen hem, en kun je zien dat hij wat extra's heeft.

Want hoe typisch Nederlands zou het zijn als hij in Spanje vorig jaar, een ronde of 5 voor het einde zich zou verremmen, en de leiding zou verspelen? Zeker met de staat van zijn banden was dat goed mogelijk. En je kunt het hypen noemen, maar hij heeft iets extra's.
pi_173816578
Nu maar hopen dat de motor het houdt :?
pi_173816760
Mwoah, daar vrees ik niet zo voor. Het zal morgen vooral gaan om de start, de pitstopstrategie en de timing mbt de SC. Inhalen is er immers lastig. De kans op een SC in Singapore is historisch gezien heel erg groot.
pi_173816841
Als Kvyat een spinnetje maakt tijdens de warmup weten we genoeg.
.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 september 2017 @ 21:20:53 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173816978
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 september 2017 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
Welke kant van de baan is pole?
De buitenkant voor de eerste bocht, voor de kijker links dus (in 2015 en 2016 in elk geval, lijkt me sterk dat dat nu anders is).

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 16 september 2017 @ 21:21:39 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173816992
Voor de bookies is Vettel wel heel dik favoriet, had het closer verwacht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_173817102
Stiekem hoop ik dat Vettel wint. Al is het alleen maar om kampioenschap tot eind spannend te kunnen houden.

Kan ook leven met zege voor Max en een DNF voor Hamilton :+
pi_173817151
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:26 schreef franklop het volgende:
Stiekem hoop ik dat Vettel wint. Al is het alleen maar om kampioenschap tot eind spannend te kunnen houden.

Je post ook net, terwijl ik dit nummer luister op spotify:

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_173817173
quote:

Hmm je wil een spannend kampioenschap maar ook een dnf voor Ham....
pi_173817226
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hmm je wil een spannend kampioenschap maar ook een dnf voor Ham....
Omdat ik denk dat Mercedes bij de laatste GP's een voordeel heeft qua banen tov Ferrari. Dus moet VET maxmimaal scoren hier.
  † In Memoriam † zaterdag 16 september 2017 @ 21:30:16 #249
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_173817235
quote:

of Raikonen ploft em achterin Max bij de eerste bocht -O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_173817244
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:30 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

of Raikonen ploft em achterin Max bij de eerste bocht -O-
Ric tikt Max aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')