Meer beharing trek ik niet..quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2e is geen baard. Dat is gewoon een dag of 2 niet geschoren.
Daar doe ik 2 weken over... Ik laat het wel staan trouwens, anders lijk ik 17. Dat is niet zo handig als je al 33 bent.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wees blij.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:48 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Daar doe ik 2 weken over... Ik laat het wel staan trouwens, anders lijk ik 17. Dat is niet zo handig als je al 33 bent.
Dat wil ze alleen maar omdat er geen vrouw meer naar je omkijkt. Geen concurrentie en dus veilig.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:43 schreef Glazenmaker het volgende:
Eerst was mijn vriendin aan het zeuren, maar nou mag hij er niet meer af.
quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat meteen een baard groeien.
Mannen met baard erkennen überhaupt niet dat vrouwen denken.quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:00 schreef LXIV het volgende:
Mannen met baarden maakt niet uit wat vrouwen ervan denken
quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:19 schreef SeLang het volgende:
[..] de generatie die in de jaren '80 opgroeide (waaronder ikzelf) heeft een jeugdtrauma opgelopen doordat je leraren op school een vieze baard hadden waar stinkende etensresten in hingen. Dus in de 80's was een baard het toppunt van niet cool - want alleen ouwe lullen en leraren hadden dat..
Ik heb jouw baard gezien..quote:
Photoshop toch? Jammer, want het zou wel een flinke verbetering zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:45 schreef Pedroso het volgende:
Maxima is ook een liefhebber.
[ afbeelding ]
Precies. Qua baarden stem ik voor foto 4, maar dan met een netjes geschoren hals. Een baard moet wel netjes begrensd zijn, niet doorlopen tot je borsthaar.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En, wat vind je ervan?quote:
Te veel behaard. Ik vraag me af waarom mannen hun [vaak knappe] gezichten willen verbergen onder hun baard. Zonde..quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:31 schreef bondage het volgende:
[..]
En, wat vind je ervan?
Overigens staat niet alle mannen een baard, sommige hebben er gewoon geen passend gezicht voor
Ik vind mezelf er beter uitzien metquote:Op zaterdag 16 september 2017 11:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Te veel behaard. Ik vraag me af waarom mannen hun [vaak knappe] gezichten willen verbergen onder hun baard. Zonde..
Dat kan en dat mag. Kan niet oordelen, want heb geen foto gezien zonder baard..quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind mezelf er beter uitzien met
Jaren '80...quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:19 schreef SeLang het volgende:
Dit is typisch zoiets waar een golfbeweging in zit.
In de jaren '60 werd een baard opeens "cool" want dat was hippie. Maar die mensen werden oud en de generatie die in de jaren '80 opgroeide (waaronder ikzelf) heeft een jeugdtrauma opgelopen doordat je leraren op school een vieze baard hadden waar stinkende etensresten in hingen. Dus in de 80's was een baard het toppunt van niet cool - want alleen ouwe lullen en leraren hadden dat.
Nu is het weer hipster maar ik krijg de indruk dat die baarden alweer een beetje over hun top heen zijn want je ziet de trendzetters hun baard nu alweer afscheren. Over een jaartje of 10 zal een baard wel weer het toppunt zijn van niet cool.
Jij hebt een hartstikke mooie baardquote:Op zaterdag 16 september 2017 11:31 schreef bondage het volgende:
[..]
En, wat vind je ervan?
Overigens staat niet alle mannen een baard, sommige hebben er gewoon geen passend gezicht voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |