Olav doet meestal nooit de vrije trainingen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 12:46 schreef AnneX het volgende:
Schakel net in op ziggo...heeft Olav vrij vanmiddag ?
twitter:RacingLines twitterde op zaterdag 16-09-2017 om 12:49:31Am hearing @jolyonpalmer offered sizeable sum to vacate @RenaultSportF1 seat after @F1NightRace. Should know +- Wed whether accepted or not. reageer retweet
eerder Renaultquote:
Hoop ik ook!quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:01 schreef F1gamer het volgende:
Hopelijk net zo spannende kwali als 2 weken terug![]()
Een top 3 start voor RB lijkt me mogelijk mits alles mee zit, maar zowel Mercedes als Ferrari hebben hun ware gezicht nog niet laten zien in de trainingen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Gaat dit de eerste pole worden voor Max.. spannend hoor!
quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:05 schreef potjecreme het volgende:
Hoe gaat zoem het dit weekend doen. Je zou bijna wensen dat Max na ronde 3 uit de race ligt om het goed te kunnen beoordelen.
Volgens mij met de kwalificatie is het weer sneller, dan is de tijd hetzelfde als FP2quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:06 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens, gisteren waren ze bijna een seconde sneller... temperatuur van de baan?
Nu ben ik weer aanwezigquote:Op zaterdag 16 september 2017 13:05 schreef potjecreme het volgende:
Hoe gaat zoem het dit weekend doen. Je zou bijna wensen dat Max na ronde 3 uit de race ligt om het goed te kunnen beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |