Oh wacht, zou het kunnen dat je de ethereum versie Mgo heb gekocht? Die kan inderdaad niet in de waves Wallet.quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:41 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
vreemd, want ik probeer dmv m'n lite wallet adres (copy to clipboard) te withdrawen van Liqui, maar hij geeft 'incorrect address' aan?
ja jesus, en wat moet ik nu doen dan? Wat ontzettend onhandig...quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:51 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Oh wacht, zou het kunnen dat je de ethereum versie Mgo heb gekocht? Die kan inderdaad niet in de waves Wallet.
Ja vind ik eigenlijk ook wel. Je hebt de ethereum versie en de waves versie.quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja jesus, en wat moet ik nu doen dan? Wat ontzettend onhandig...
Kopen op de waves dex loont niet, stervens duur en geen volume aanwezig. Neem aan dat Magnet zijn 25.000 MGO ook niet op de dex kocht, dat is daar niet eens beschikbaar.quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:55 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk ook wel. Je hebt de ethereum versie en de waves versie.
Ik denk traden tegen btc of iets en kopen op de waves Dex. Maar misschien weet magnet meer?
Ik ben niet echt bekend met liqui.
Ik vond het wel meevallen heb er vandaag/gister 500 opgepikt 😊quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:01 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Kopen op de waves dex loont niet, stervens duur en geen volume aanwezig. Neem aan dat Magnet zijn 25.000 MGO ook niet op de dex kocht, dat is daar niet eens beschikbaar.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=247208.0quote:Op vrijdag 15 september 2017 11:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als er ineens een ferretcoin opduikt weet ik al waar die vandaan komt
Holy fuck die coin bestaat dus ook nog echt!quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=247208.0
Mijn fret Yuki (R.I.P.) stond model voor het logo
Haha, mooi ja.quote:Op vrijdag 15 september 2017 14:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
Holy fuck die coin bestaat dus ook nog echt!
Heel lang geleden heb ik es op tv gezien hoe iemand zijn fretten liet zien. De presentator (of hijzelf, weet ik niet meer) pakte er eentje uit een reiskisthokdingdoos, zei nog 'ze zijn roofdieren en soms best fel', en jawel, HAP, in zijn duim!
Onder een nerveus 'au hij laat niet los' schudde hij heen en weer met zijn hand tot de fret wellos liet en in de studio verdween.
Hele zoekttocht, hij zat ergens tussen veel kabels waar niemand hem durfde te pakken.
Ik heb me de tering gelachen
Gebruik je levend aas om wanneer je ze voertquote:Op vrijdag 15 september 2017 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, mooi ja.
Ben in 6 jaar nog nooit hard gebeten, hooguit wat schrammen bij het spelen of een stevige hap toen ik een fret net had. Maar die is wel bijgetrokken nu.
Als ik een muis of hele kwartel in de kooi gooi vind ik er niets van terug, aan de tanden mankeert niets
Waar vang je dit soort dingen op? Hebben ze een centrale plek waar ze dit soort mededelingen doen?quote:Op vrijdag 15 september 2017 09:02 schreef MaGNeT het volgende:
Ook Waves NG (wat op een paper van Bitcoin NG gebasseerd was maar waarvan nooit is aangetoond dat het werkt) draait al op testnet en staat voor 10 oktober in de planning.
Waves slackquote:Op vrijdag 15 september 2017 20:21 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Waar vang je dit soort dingen op? Hebben ze een centrale plek waar ze dit soort mededelingen doen?
Bron: https://medium.com/@wavesgo/ann-waves-litecoin-gateway-69d418f3c348quote:[ANN] Waves <-> Litecoin Gateway
The Waves platform already provides gateways to other currencies,
both crypto (Bitcoin and Ethereum) and FIAT (currently Euro and Dollar).
To build a strong ecosystem, we at WavesGo believe that the platform will benefit greatly from a larger number of gateways, opening the Waves universe to a broader community and let them experience the benefits of the Waves Platform.
Therefore, in recent weeks, we were heavily developing a gateway framework
that allows to easily create new cryptocurrency gateways. Our first
implementation will be an LTC gateway, connecting the Litecoin test
network to the Waves testnet. We are proud to present the current status
in the following video:
Expect more to come, including a test ready environment in order to let fellow
community members actively participate in the testing of our new
technology.
On the organizational level, we are currently working with several projects, which are not part of the Waves ecosystem yet, but expressed their interest to introduce a gateway connecting their respective blockchain/cryptocurrency to the Waves blockchain. These gateways will be based on our proposed technology.
Stay tuned, this is only the beginning!
twitter:GoWavesgo twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 13:08:04We are happy to announce the coming $Waves $LTC Gateway #litecoin #blockchain @wavesplatform https://t.co/R3ZC6IEaJQ reageer retweet
In principe is het 1 bevestiging voordat het gestort wordt, dus sneller dan bij bijv. Bittrex. Soms gaat er weleens wat mis, dus dan wordt het handmatig gedaan wat langer duurt.quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:09 schreef Afwazig het volgende:
Die gateways zijn nice maar erg traag. Tijdje geleden wat wBTC via zon gateway gestort maar dat duurde wel een aardig tijdje voor het aan kwam.
Zou daar nog verbetering in komen?
Oh misschien dat het net druk was dan. Duurde bij mij wel een uur of 8 voor het in mijn wallet zichtbaar was.quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
In principe is het 1 bevestiging voordat het gestort wordt, dus sneller dan bij bijv. Bittrex. Soms gaat er weleens wat mis, dus dan wordt het handmatig gedaan wat langer duurt.
-
De WCT uitbetaling van deze maand laat zien dat Waves team vrij weinig bakt van communicatie. Het is niet erg dat het een dagje vertraagd is, maar geef dat dan even aan. De grote hype rondom hun Q&A van de week sloeg ook al nergens op.
Vooralsnog niet, blockswap functie is kapot/onveilig gebleken.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:02 schreef Repeating het volgende:
Is er een mogelijkheid om mijn MGO die ik heb gekocht op liqui op te slaan in mijn Waves wallet? Zo ja, hoe?
MyEtherWallet.com kan welquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:02 schreef Repeating het volgende:
Is er een mogelijkheid om mijn MGO die ik heb gekocht op liqui op te slaan in mijn Waves wallet? Zo ja, hoe?
Rellen! #Bestuurtegendemuurquote:Op zaterdag 16 september 2017 18:20 schreef fukforce het volgende:
Communicatie van uit het Waves team richting hun community is echt heel slecht. Niemand die ff de moeite neemt om aan te kondigen dat WCT airdrop op een ander tijdstip plaatsvind en wanneer.
Zo ga je niet om met zo'n loyale community, echt triest gewoon!!!
Idd. Weer zo'n voorbeeld.quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:20 schreef fukforce het volgende:
Communicatie van uit het Waves team richting hun community is echt heel slecht. Niemand die ff de moeite neemt om aan te kondigen dat WCT airdrop op een ander tijdstip plaatsvind en wanneer.
Zo ga je niet om met zo'n loyale community, echt triest gewoon!!!
Ik denk dat dit te classificeren is als een botsing tussen culturen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 20:40 schreef Sosa het volgende:
[..]
Idd. Weer zo'n voorbeeld.
Maar hey, Sasha heeft natuurlijk wel wat beters te doen he? Grote zakendeals sluiten enzo. En je kan er maandag ook in de Q&A naar informeren..
Je kan ze altijd gewoon verkopen hoor als je het niet bevalt.
LTC gateway is gebouwd door WavesGo Zcash en Komodo zullen volgen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 21:01 schreef Sosa het volgende:
Wel fijn dat die LTC gateway er komt. Over een paar weken dus, zegt ie in de video.
Heb liever mijn LTC in mijn client dan op een exchange. Cryptsy heeft er nog 200 van mij![]()
Benieuwd welke andere gateways nog volgen! En zou het straks ook met erc20 tokens kunnen?
Sorry maar dit kan gewoon niet op dit niveau hoor dat heeft weinig met cultuur te makenquote:Op zaterdag 16 september 2017 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat dit te classificeren is als een botsing tussen culturen.
quote:Op zaterdag 16 september 2017 21:41 schreef fukforce het volgende:
[..]
Sorry maar dit kan gewoon niet op dit niveau hoor dat heeft weinig met cultuur te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |