Jij zou een goede zijn voor de Antifa.quote:Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef timmmmm het volgende:
TS zou niet misstaan op stormfront
O? Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 14 september 2017 10:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij zou een goede zijn voor de Antifa.
TS heeft gewoon een punt. Niet zo links doen jij. Jij bent zeker ook lid van de VARA?quote:Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2017 11:59 schreef Protoplanet het volgende:
Helaas is 'Haat'vana Simons niet verwerkt in de OP
Dit, jammer.quote:Op donderdag 14 september 2017 11:59 schreef Protoplanet het volgende:
Helaas is 'Haat'vana Simons niet verwerkt in de OP
En jij op joop.nlquote:Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2017 10:46 schreef NoXia het volgende:
[..]
TS heeft gewoon een punt. Niet zo links doen jij. Jij bent zeker ook lid van de VARA?
Racist.quote:Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom aanzetten met mijn Stormfrontopmerking om het blatante racisme in veel van je posts. Een beetje raar als dat ook de reden is waarom je mij in het antifakamp schaart. Dat klopt dus denkelijk niet helemaalquote:Op vrijdag 15 september 2017 10:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Op die zelfde reden waarmee jij kwam aanzetten met je Stormfront opmerking.
Volgens mij een schot uit Sint Maarten.quote:Op vrijdag 15 september 2017 11:15 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ze een gehoor apparaat in¿ Anders hou je ff je oorjtes in tijdens een interviewtje![]()
Iwanius is gewoon iemand met levenservaring jij bent een broekie.quote:Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Rechts van deze stond een blond meisje als ik het goed herinner. OP is selectief met afbeeldingen.quote:
zo zo, timmmmm deugt heel erg, en iedereen moet vooral weten dat tim heel erg deugtquote:Op donderdag 14 september 2017 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Miep 1 en 2 kunnen dit bevestigenquote:Op vrijdag 15 september 2017 12:08 schreef Copycat het volgende:
Kraaltjes en spiegeltjes. Daar lok je die zwartjes wel mee, Iwanus!
Vinden ze prachtig, die simpele zieltjes.
Klopt wel, kijk maar eens naar de gemiddelde hiphop video. Alleen maar bling bling, dure auto's, horloges en big booty bitches.quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:08 schreef Copycat het volgende:
Kraaltjes en spiegeltjes. Daar lok je die zwartjes wel mee, Iwanus!
Vinden ze prachtig, die simpele zieltjes.
hoe zou zij daar aankomen¿quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rechts van deze stond een blond meisje als ik het goed herinner. OP is selectief met afbeeldingen.
Edit:
[ afbeelding ]
En zij gaf ook aan gewoon 700 euro te hebben betaald voor een iPhone
DIt inderdaad. Dat is de iphone 8 niet die daar is afgebeeld....quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat ik erger vind aan die afbeelding is dat de iphone 8 niet eens op de X lijkt. :’)
Had je iets anders verwacht toen je op dit topic klikte?quote:
Oh..maar zie je haar kijken toen het meisje links zei dat het geld voor haar geen probleem was? Zo van: "Hallo...waar ga je dat van betalen dan,of je ouders, die het geld niet hebben? Jullie hebben meestal geen geld of een baan i.t.t. ons blanken.quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Rechts van deze stond een blond meisje als ik het goed herinner. OP is selectief met afbeeldingen.
Edit:
En zij gaf ook aan gewoon 700 euro te hebben betaald voor een iPhone
Ik ben rechts, maar jij bent echt een belachelijk laffe low key racist, zeker met dat laatste zinnetje.quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh..maar zie je haar kijken toen het meisje links zei dat het geld voor haar geen probleem was? Zo van: "Hallo...waar ga je dat van betalen dan,of je ouders, die het geld niet hebben? Jullie hebben meestal geen geld of een baan i.t.t. ons blanken.![]()
*meelijwekkende blik dus*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |