Nope, want dat wordt ze door de gutmenschen van Nederland weer weggezet als een veredelde PVV stemmer.quote:Op vrijdag 15 september 2017 15:01 schreef Kamelenteen het volgende:
Dit dus.. Flikker die sigaretten weg en je kunt wekelijks je kattenvoer gewoon zelf kopen. Maar zo'n links knuffelmensje van de voedselbank zou dat natuurlijk nooit durven te zeggen.
Pertinent onjuist.quote:Op donderdag 14 september 2017 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen haten Gary meer dan mij hoor.
Dan ga je toch lekker in een land wonen zonder belastingen, of waar ze niks aan armen/werklozen geven.quote:Op vrijdag 15 september 2017 10:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja en nog wel indirect extra "geld" te vragen, te eisen via de media die hardwerkende mensen ophoesten en waar hij verder niets voor hoeft te doen dan alleen maar te klagen en verder weer een sjekkie te rollen.
Maar wel terecht dat klagen. Heel wat mensen werken keihard voor dr geld, om nauwelijks meer over te houden dan Ali en Jan en hun gezinnetjes die teren op de Nederlandse staat.quote:Op zaterdag 16 september 2017 14:31 schreef Kola het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in een land wonen zonder belastingen, of waar ze niks aan armen/werklozen geven.
Nee daar wil niemand wonen, maar wel zeiken op ons sociaal systeem. Natuurlijk.
Shagrokend uitkeringstrekkend kattenvrouwtje gespotquote:Op zaterdag 16 september 2017 19:15 schreef renwan het volgende:
Hoe diep kun je zinken TS, godverredomme man.
Geen vrouw, geen huisdieren, geen shag en geen uitkering.quote:Op zaterdag 16 september 2017 19:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Shagrokend uitkeringstrekkend kattenvrouwtje gespot
Zie je vaak bij blanke tokkies iddquote:Op donderdag 14 september 2017 10:42 schreef Fatoeman het volgende:
Mensen geven sws meer om hun dier dan om zichzelf
Het zegt overigens meer over Catkiller dan over jou, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 16 september 2017 20:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ga dit in mijn Fobo zetten als ik weer eens achter een pc zit.
Dan niet hè.quote:Op dinsdag 19 september 2017 02:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zegt overigens meer over Catkiller dan over jou, maar dat terzijde.
Zit je in een andere time zone?quote:Op donderdag 14 september 2017 10:08 schreef Handleiding het volgende:
Even rustig lezen dit #acclimatiseren #lidlbier
[ afbeelding ]
Ja klopt. Vaak ook veel te dik en een kortpittige vrouw. Daarom beter antilliaanse vrouw nemen, die houden niet van honden. Ik haat honden btw, echt jammer dat de hondenbelasting zo laag isquote:Op dinsdag 19 september 2017 00:56 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Zie je vaak bij blanke tokkies idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |