Kun je ook uitleggen wat er zoal mis is met dit briljante topic ?quote:
Mooi dat je de OP quote. Voor hetzelfde geld wordt er overheen gelezen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:58 schreef Nicotine010 het volgende:
[..]
Manchester City gaat gewoon de klus klaren en winnen. Het is de eerste wedstrijd in de CL voor hun dus dat betekend: Sterkste 11 + inzet. Kwalitatief is City op elke positie 2 stappen verder dan Feyenoord.
Feyenoord gaat wel 3de worden en europa in! En ze gaan het ook nog eens heel goed doen daar denk ik!
Zoals ?quote:
Zit er dik in, lijkt me ook niet raar toch, gezien de begroting van beide clubs. Ik zou de tv gewoon uit laten als ik jou was en morgen weer aanzetten, dan is er EL... oh nee wacht.quote:Op woensdag 13 september 2017 03:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Liverpool vs Sevilla
Spurs vs BVB
Feyenooit wordt kansloos afgeslacht ,zonde van de zendtijd
Liverpool's comeback in de CLquote:Op woensdag 13 september 2017 03:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Liverpool vs Sevilla
Spurs vs BVB
Feyenooit wordt kansloos afgeslacht ,zonde van de zendtijd
quote:Op woensdag 13 september 2017 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
0-7 verwacht ik
en Feyenoord wordt gewoon 4de in de poule
quote:Op woensdag 13 september 2017 11:13 schreef tompsv18 het volgende:
Als City wint zijn ze wel tevreden, die gaan echt niet tot het uiterste. 1-2.
Leukequote:Op woensdag 13 september 2017 00:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zoals PSV ja
OH WACHT, DIE MOGEN NIET EENS EL SPELEN HAHAHAHA
Die komt binnenkort ook wel een keer voorbijquote:Op woensdag 13 september 2017 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LeukeMisschien kun je er ook zoeen over Ajax maken
Allebei is teveel luxequote:Op woensdag 13 september 2017 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Ik hoop op goed resultaat voor Feyenoord.
OF een boel blessures
Ja, gratis zelfs. Op www.nu.nl/sportquote:Op woensdag 13 september 2017 18:35 schreef NanKing het volgende:
Is er een legale (tegen betaling austeraard) stream die ik kan gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |