quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:48 schreef riazop het volgende:
Alsof 50 jaar lang zwaar gesubsidieerd op je eigen media anglofonie verspreiden geen invloed zou hebben op de eigen cultuur en taal
Het levenslied heeft het moeilijk tegenover de Nederlandse urbanquote:Op zaterdag 24 februari 2018 02:14 schreef Enchanter het volgende:
Erwin & Deborah zitten ook al op ruim een kwart miljoen clicks
Ze hebben natuurlijk ook de pech dat niet de kinderen zijn van een bekende zanger , dat zelfde geldt natuurlijk ook voor Joop & Jessicaquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef riazop het volgende:
[..]
Het levenslied heeft het moeilijk tegenover de Nederlandse urban
Andrée Hazes Jr is een uitzondering
20m +
André Hazes Jr. - Leef
Vrij vertaald; AIDS heeft het moeilijk tegenover Ebola.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef riazop het volgende:
Het levenslied heeft het moeilijk tegenover de Nederlandse urban
(...)
Laagontwikkelde jeugd gebruikt meer YouTube dan laagontwikkelde ouderen.quote:Op zondag 25 februari 2018 00:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vrij vertaald; AIDS heeft het moeilijk tegenover Ebola.
Er is echt geen grotere aids dan Broederliefde, ik moet er spontaan van overgeven wat een flikkermuziek zegquote:
Interessant...homofobie als argument tegen bepaalde muziekquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:01 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Er is echt geen grotere aids dan Broederliefde, ik moet er spontaan van overgeven wat een flikkermuziek zeg
Ik heb niks tegen homo's maar deze muziek is nog meer gay dan Joling en Gordon bij elkaar , wat een diarree zegquote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Interessant...homofobie als argument tegen bepaalde muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |