nee, met dit prachtige ding:quote:Op zaterdag 16 september 2017 14:52 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Je laad de controller op via een externe power bank?
Doe ik wel regelmatig, die dual shock is zo snel leeg dat het wel moet.quote:Op zaterdag 16 september 2017 14:52 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Je laad de controller op via een externe power bank?
Ah een charging station.quote:Op zaterdag 16 september 2017 14:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nee, met dit prachtige ding:
[ afbeelding ]
Ik heb de GSM oplader op een bijzet tafel, naast mijn bank, liggen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe ik wel regelmatig, die dual shock is zo snel leeg dat het wel moet.
het begon een paar weken nadat ik dat station had gekocht. Als de PS4 aanstaat laadt ie wel gewoon op.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Ah een charging station.
Werkte het opladen voorheen wel of ging het mis zou gauw je de station begon te gebruiken?
Het zou kunnen dat dit het probleem is, maar vind het wel vreemd want het is niets meer dan een usb-pass through.
Verbind de controller eens direct op de PS4 en kijken of het dan wel werkt.
had er ook nooit problemen mee en vond dat batterijduur altijd prima.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:33 schreef Jimbo het volgende:
Waarom zijn jullie controlers zo snel leeg? Hier gaat ie echt goed een hele dag mee.
M'n led staat wel op.minimum en t geluid zacht...misschien maakt dat t verschil?
Mijnes pakt hooguit 5-8 uur en met koptelefoon erin geplugged nog minder.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:33 schreef Jimbo het volgende:
Waarom zijn jullie controlers zo snel leeg? Hier gaat ie echt goed een hele dag mee.
M'n led staat wel op.minimum en t geluid zacht...misschien maakt dat t verschil?
Een dag, wow. Mijn pro controller en joycons gaan drie weken mee. En die hebben HD rumble.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:33 schreef Jimbo het volgende:
misschien moet je d'r dan eens mee spelen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een dag, wow. Mijn pro controller en joycons gaan drie weken mee. En die hebben HD rumble.
Okay. Dat zal t zijn ja.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
misschien moet je d'r dan eens mee spelen.
Als ik m'n PS4 niet aanraak gaat de accu ook 3 weken mee
De batterijduur is ook in orde, tenzij je het gaat vergelijken met de DS3.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
had er ook nooit problemen mee en vond dat batterijduur altijd prima.
Als het voorheen wel werkte denk ik dat de station een probleem heeft.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
het begon een paar weken nadat ik dat station had gekocht. Als de PS4 aanstaat laadt ie wel gewoon op.
Zal eens kijken of dat werkt. Heb jij Sparc toevallig? Ga m zo ff uitproberenquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:36 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Als het voorheen wel werkte denk ik dat de station een probleem heeft.
Al geprobeerd om de USB optie op 'always on' te zetten i.p.v. 3 hours?
Pfoe dan is het voor mij helemaal niet meer te doen..quote:Op zaterdag 16 september 2017 17:30 schreef dud0r het volgende:
Infamous wordt een stuk moeilijker zodra je de brug over bent. Ach ja dan blijft het een beetje een uitdaging hè.
Gewoon oefenen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 17:47 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Pfoe dan is het voor mij helemaal niet meer te doen..
Not yet... had wel al de review gezien van PSVRFrank.quote:Op zaterdag 16 september 2017 17:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Zal eens kijken of dat werkt. Heb jij Sparc toevallig? Ga m zo ff uitproberen
Hij is overal lovend overquote:Op zaterdag 16 september 2017 17:51 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Not yet... had wel al de review gezien van PSVRFrank.
Hij was er in ieder geval erg lovend over.
Frank is nogal een apart figuur; kan er soms wel om lachen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 17:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Hij is overal lovend overKan die gast niet uitstaan, met z'n domme liedjes. Maar Sparc krijgt overal wel goede recensies, denk alleen niet dat t me lang zal boeien.
hij dikt z'n accent wel flink aan en volgens mij wilt ie vooral graag beroemd worden.quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:13 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Frank is nogal een apart figuur; kan er soms wel om lachen.
Ik dacht eerst dat hij acteerde, blijkt dat hij irl i.d.d. een stereoscopische Americain-Italian is.
Zal me ook niets verbazen als hij ADHD heeft
Hmmm... Heb ook een aantal opnames gezien, van hem, buiten de PSVR context.quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:28 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hij dikt z'n accent wel flink aan en volgens mij wilt ie vooral graag beroemd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |