quote:
Ja nice, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Rond een uurtje of 7 komt de fifa 18 demo in de store
Welcome to your new online only worldquote:Op dinsdag 12 september 2017 18:39 schreef Radjan het volgende:
Jeetje net Destiny 2 binnen zijn de servers offline, kan ik er niet eens mee starten
Zonde zegquote:Op dinsdag 12 september 2017 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik volg op GAF het topic van War of the Chosen al eventjes. Toen die uitkwam waren mensen lyrisch dat alle performance issues uit de base game zo goed als opgelost waren. ( op de pc )
Dus hele snelle laadtijden, animaties vloeiender, game zou niet zoveel meer stotteren tijdens acties waarbij er bv veel vuur en rook op het scherm zou zijn.
Nou al dit is dus totaal niet terug te vinden in de uitbreiding op de PS4, sterker nog ik heb soms het idee dat het nog iets slechter draait dan de base game.
Te triest voor woorden aangezien er werd gezegd dat ze deze optimalisaties in de uitbreiding hadden gecodeerd, waarbij ze aangaven dat de base game qua performance hetzelfde zou blijven.
Ik baal er gewoon enorm van. 40$ en dan krijg je nog een halfbakken product. Er zijn al weinig XCOM fans op de consoles dus ik steun ze graag. Maar dan wel graag ook ondersteuning voor consoles.
hij loopt hopelijk beter dan de download...quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Wow..
Fifa18 speelt gewoon echt lekker!
1000x beter dan 17
Pauze resume of test connectie is je palquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij loopt hopelijk beter dan de download...
van 13 min, naar 16, naar 30 min remaining
heb m al inmiddelsquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pauze resume of test connectie is je pal
Niet beter dan PES neem ik aan.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Wow..
1000x beter dan 17
Je bedoelt dat je het niet kunt?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb m al inmiddels
vind m wel prima spelen maar defenden is gewoon nogsteeds bagger..zoals de laatste 5 jaar
Het defenden is idd shit, dat gaat bij pes een stuk makkelijker. En tackles maken ook.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb m al inmiddels
vind m wel prima spelen maar defenden is gewoon nogsteeds bagger..zoals de laatste 5 jaar
Niet beter dan pes17 nee idd.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Niet beter dan PES neem ik aan.
.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Wow..
1000x beter dan 17
Ik vond hem wel oke, maar de verbeteringen niet schokkend genoeg om hem full price @ launch te halen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet beter dan pes17 nee idd.
De demo van 18 was ik niet van onder de indruk
sowiesoquote:Op dinsdag 12 september 2017 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het niet kunt?
Als je slaapstoornissen hebt misschien.quote:
Ik was te druk aan het werk 's morgensquote:Op dinsdag 12 september 2017 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
of je kijkt gewoon hier zo af en toe. Het had zelfs een eigen topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |