Oneens! Hoe onbekender hoe beterquote:Op donderdag 21 september 2017 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]de afk tag wordt echt te weinig gebruikt
quote:Op donderdag 21 september 2017 19:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van
Jullie snappen er allebei niks van.quote:Op donderdag 21 september 2017 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je snapt er zelf niks van
Vond het wel fijn dat het een keer geen aflevering was in het doorlopende plot.quote:Op maandag 18 september 2017 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond hem vandaag niet zo heel geslaagd
Nou ja, met die eekhoorns..quote:Op vrijdag 22 september 2017 15:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vond het wel fijn dat het een keer geen aflevering was in het doorlopende plot.
Was vanaf afl. 1 al wel vrij populairquote:Op zaterdag 23 september 2017 00:02 schreef KingRoland het volgende:
Waarom is het nu opeens zo populair? heb ik wat gemist?
Pas na de stop van seizoen 2 zie ik er een boel mee dwepen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was vanaf afl. 1 al wel vrij populair
quote:
Ze is geen kloon.quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:24 schreef jogy het volgende:
Hilarisch weer. Maar heb ik het nou gemist of is er niet expliciet bekend gemaakt of Beth nou is gekloond of niet?
why?quote:Op dinsdag 26 september 2017 14:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het eigenlijk waarschijnlijker dat ze wel een kloon is.
Ik dus ook. Opeens helemaal chill, relaxed en 'oppervlakkig' en ik vond 'i love you to' van Rick vreemdquote:Op dinsdag 26 september 2017 14:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het eigenlijk waarschijnlijker dat ze wel een kloon is.
Omdat ze een labiel en een psychopate isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |