er worden dan bv restanten gevonden van vet en kristal (ik kan niet op het juiste woord komen , geen kristal , maar ....??)
iig dit zou komen doordat door een zeer zeldzame chemische reactie plaatsvind in het menselijk lichaam waarbij deze hetzelfde effect heeft als een ontploffing . Een verbrandingsproces dat zo heftig is dat het lichaam zich weer terugbind naar de 3 oorspronkelijke status
-mineralen(die kristallen dus)
-vet
-water
hierbij zou een een krachtig nodig zijn vergelijkbaar met 1000maal de kracht van een sterke magnetron
heeft iemand er misschien meer info over en misschien wat links?
ik heb zelf proberen wat te vinden , maar zonder resultaat
Ik denk dat het een beetje zo is als bij diamantslijpen: Als je één verkeerde slijpbeweging maakt, vergruist de hele diamant. Dit omdat een diamant voor 100% bestaat uit koolstofatomen, die allemaal een tetraëdische verbinding hebben (een diamant is dus eigenlijk één groot molecuul). Wanneer je deze tetraëdische verbinding op een verkeerde manier verbreekt (verkeerd slijpt) stort alles in. Hetzelfde lijkt hier ook te gebeuren, maar dan zal het natuurlijk niet komen door tetraëdisch verbonden koolstofatomen maar andere stoffen/cellen.
http://www.crystalinks.com/hsii.html
Spontaneous Human Involuntary Invisibility
quote:juist niet
Op dinsdag 17 december 2002 07:47 schreef Plonz het volgende:
Gebeurt over het algemeen alleen bij mensen die al dood zijn, en ook nog eens dik. Er is namelijk vet nodig voor de verbranding.
het gebeurt bij mensen die juist nog gewoon leven
en het maakt niet uit hoe dik ze zijn
daar heeft het nix mee te maken
er komt geen pijn bij te pas..volgens de weinige overlevene
mensen gaan opeens roken,
echt weird stuff
maar ik ben eigenlijk op zoek naar die ene voorval dat het zo heftig was dat er alleen nog maar vet en mineralen gevonden werden
quote:dat is dus gewoon onzin.
Op dinsdag 17 december 2002 14:56 schreef kaio het volgende:[..]
juist niet
het gebeurt bij mensen die juist nog gewoon leven
en het maakt niet uit hoe dik ze zijn
daar heeft het nix mee te makener komt geen pijn bij te pas..volgens de weinige overlevene
mensen gaan opeens roken,
echt weird stuffmaar ik ben eigenlijk op zoek naar die ene voorval dat het zo heftig was dat er alleen nog maar vet en mineralen gevonden werden
die theorie met die kleren als lont kan ik nog wel in komen...
maar je vliegt niet zomaar in de fik.
heb bij scheikunde ooit eens geleerd dat er 3 dingen nodig zijn voor vuur:
temperatuur..moet er wel erg veel zijn
zuurstof...ok das er altijd wel
brandstof....vlees is niet een bepaald goede brandstof
quote:Da`s dus geen onzin, hou het ff relatief, jij vindt het onzin.
Op woensdag 18 december 2002 03:04 schreef Riva het volgende:[..]
dat is dus gewoon onzin.
net als schapen, koosmeesjes, zonnebrillen en paspoorten kunnen mensen niet zomaar in de fik vliegen. ik ben verre van wetenschapper....maar kom op zeg..die theorie met die kleren als lont kan ik nog wel in komen...
Ik heb er anders wel een flinke brandplek aan over gehouden vroeger, toen spontaan mijn rechterdij in de fik vloog....
quote:er zijn bewijzen
Op woensdag 18 december 2002 03:04 schreef Riva het volgende:[..]
dat is dus gewoon onzin.
net als schapen, koosmeesjes, zonnebrillen en paspoorten kunnen mensen niet zomaar in de fik vliegen. ik ben verre van wetenschapper....maar kom op zeg..die theorie met die kleren als lont kan ik nog wel in komen...
getuigen
wat wil je nog meer?
quote:no shit
Op woensdag 18 december 2002 03:07 schreef SliderTPP het volgende:
Ik heb er anders wel een flinke brandplek aan over gehouden vroeger, toen spontaan mijn rechterdij in de fik vloog....
vertel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |