Hij was anders !quote:Op dinsdag 12 september 2017 09:20 schreef Hallojo het volgende:
Maar Maghrebje, het was toch juist je droom om slaaf te zijn van een islamitische man?
Procentueel gezien.....quote:Op dinsdag 12 september 2017 09:34 schreef Voetbalmeisje het volgende:
[..]
Enkel islamitische mannen hebben daar een handje van inderdaad.
Bitterzoet.quote:Op maandag 11 september 2017 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Weer een onzinverhaal van deze troll.
Manmanman
Als het echt is zou het mooi karma zijn. Grote bek over Nederland maar nu je echt met een conservatieve moslim moet is het ineens toch niet zo slecht, vrijheid.
Ik zie en lees allemaal berichten op fok dat de bezoekersaantallen teruglopen, dat de aanwas minder is, veel oudgedienden geven de brui eraan en nu is er een topic dat meer entertainment value heeft dan As The World Turns, Santa Barbara, Dallas (de oude versiequote:Op dinsdag 12 september 2017 09:44 schreef Samzz het volgende:
[Info]Even ter informatie, als dit topic vol is komt er géén deel twee.[/info]
Partypooper hequote:Op dinsdag 12 september 2017 09:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zie en lees allemaal berichten op fok dat de bezoekersaantallen teruglopen, dat de aanwas minder is, veel oudgedienden geven de brui eraan en nu is er een topic dat meer entertainment value heeft dan As The World Turns, Santa Barbara, Dallas (de oude versie), Bold & The Beautiful, Medisch Centrum West, ONW en GTST bij elkaar en dat dreig je ons te ontzeggen door geen deel 2 toe te staan?
[ afbeelding ]
Je kunt meer avonturen van TS terugvinden waar ze horen te staan; in ONZ.quote:Op dinsdag 12 september 2017 09:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zie en lees allemaal berichten op fok dat de bezoekersaantallen teruglopen, dat de aanwas minder is, veel oudgedienden geven de brui eraan en nu is er een topic dat meer entertainment value heeft dan As The World Turns, Santa Barbara, Dallas (de oude versie), Bold & The Beautiful, Medisch Centrum West, ONW en GTST bij elkaar en dat dreig je ons te ontzeggen door geen deel 2 toe te staan?
[ afbeelding ]
Ze is helemaal niet getrouwd joh. Ze kreeg alleen in haar ONz topic niet genoeg aandacht meer, dus dan maar een nieuw verhaaltje voor R&P uit je duim zuigen he.quote:
Gelukkig, want wat een flauwekul is dit zeg - dat er mensen hier nog serieus op reagerenquote:Op dinsdag 12 september 2017 09:44 schreef Samzz het volgende:
[Info]Even ter informatie, als dit topic vol is komt er géén deel twee.[/info]
Hehe eindelijk iemand die het snaptquote:Op dinsdag 12 september 2017 10:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet getrouwd joh. Ze kreeg alleen in haar ONz topic niet genoeg aandacht meer, dus dan maar een nieuw verhaaltje voor R&P uit je duim zuigen he.
Ik hoop toch eigenlijk niet dat dat nou de les is die je in Nederland leert.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:12 schreef WodanIsGroot het volgende:
Maar ja in ieder geval. Als je iets hebt geleerd in Nederland dan kom je voor jezelf op en ga je direct terug naar Nederland. Fuck iedereen behalve jezelf.
Precies, anders gaaf de vuist er tegenaan!quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:22 schreef VeX- het volgende:
Je moet gewoon beter leren luisteren naar je man. Jij bent geacht onderdanig te zijn en moet je schikken in je rol. Het feit dat je dit nog moet vragen is eigenlijk al vreemd.
Lost het probleem van loerende mannen wel op.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, anders gaaf de vuist er tegenaan!Zou zonde zijn van zo'n mooi smoeltje!
Ownee, ik geloof dat "het gezicht lelijk maken" haram was.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:25 schreef Elpis het volgende:
[..]
Lost het probleem van loerende mannen wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |