quote:Op maandag 11 september 2017 20:29 schreef Fokker89 het volgende:
Wegflikkeren en morgen gewoon een vette steak eten.
Het steak gedeelte.quote:Op maandag 11 september 2017 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo is dat stoerTofu kost toch geen reet?
Gedroogd als in drooggedept?quote:Op maandag 11 september 2017 19:42 schreef kuolema het volgende:
Ik heb een deel van een tofublok over. Ik heb het vocht van de verpakking al weggegooid en de tofu gesneden en gedroogd. Hoe kan ik dat het best bewaren in de koelkast? In een bakje met water of (gemarineerd en) gebakken?
Klopt, dat kan, maar het punt is dat ik het nu niet hoef. Vind je het rauw lekker?quote:Op maandag 11 september 2017 20:33 schreef PandaDrop het volgende:
Gewoon rauw opeten.![]()
Je wordt er niet ziek van.
* PandaDrop is al 23 jaar vegetariėr
In een theedoek vocht eruit geperst.quote:Op maandag 11 september 2017 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gedroogd als in drooggedept?
quote:Op maandag 11 september 2017 21:47 schreef Amarantha het volgende:
In een bakje met water hoor ik hier zojuist. (Niet doen als je het al hebt gekruid)
Oké, dank, dan doe ik dat.quote:Op maandag 11 september 2017 22:12 schreef RobinOok het volgende:
In een bakje water. Water elke dag verversen als je het niet morgen opeet.
Nee, Het liefst gebakken natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2017 22:18 schreef kuolema het volgende:
[..]
Klopt, dat kan, maar het punt is dat ik het nu niet hoef. Vind je het rauw lekker?
Tofu die ingevroren is geweest is zo lekker in kleine blokjes in de vetpan/airfryer.quote:Op maandag 11 september 2017 22:35 schreef Farenji het volgende:
Je kan tofu ook prima invriezen. Maar dan wordt ie wel wat sponziger. Niks mis mee op zich, want dan neemt ie ook marinade of saus beter op.
Die tofu is inmiddels wel beschimmeld hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2017 20:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik zeg ook invriezen! Marineert daarna veel beter
Hoorde ik vorige keer in de Chinese super ook.quote:Op maandag 11 september 2017 21:47 schreef Amarantha het volgende:
In een bakje met water hoor ik hier zojuist. (Niet doen als je het al hebt gekruid)
Volgende keer danquote:Op dinsdag 19 september 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die tofu is inmiddels wel beschimmeld hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |