abonnement Unibet Coolblue
pi_173708066
Aangeboden omdat mijn ouders niet meer fietsen, nog in perfecte staat! Foto's zijn gisteren genomen.

Kunnen 2 fietsen op de drager.

Fietsendrager is ook kantelbaar, ook wanneer de fietsen op de fietsendrager staan, zodat u altijd de kofferbak van uw auto kan openen.

**Fietsendrager word geleverd met een grote sleutel, om hem mee vast te zetten op de trekhaak.

Richtprijs is 75 Euro , alleen ophalen in Son en Breugel Noord Brabant of Eindhoven (High Tech Campus) Noord Brabant.



Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_173726166
Up, prijs is onderhandelbaar.
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_173788225
Up, prijs verlaagd naar 50 euro
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_173849411
Laatste poging
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_173850698
Misschien interesse. Even met de vrouw bespreken.
pi_173884418
40 eurie of wil je niet lager? (proberen kan altijd he :) )

Kan deze ook op een wat hogere trekhaak dan normaal? Mij Mitsubishi heeft een wat apart trekhaak naar het schijnt. En anders testen we het meteen bij het ophalen :)

[ Bericht 37% gewijzigd door Mr_Belvedere op 20-09-2017 10:01:49 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_173889242
Hij heeft altijd op een Mitsubishi Spacestar gezeten (geen idee of die anders is) zonder problemen. 40 Euro ga ik mee akkoord. Wil je hem komen halen? Kan eventueel vanavond al.
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_173890626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:17 schreef GekkeMat het volgende:
Hij heeft altijd op een Mitsubishi Spacestar gezeten (geen idee of die anders is) zonder problemen. 40 Euro ga ik mee akkoord. Wil je hem komen halen? Kan eventueel vanavond al.
Top! Vanavond wordt wat moeilijk vanwege al bestaande afspraken, maar ik wil 'm zeker komen halen. Zullen we de rest via pm/dm doen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_173905170
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:17 schreef GekkeMat het volgende:
Hij heeft altijd op een Mitsubishi Spacestar gezeten (geen idee of die anders is) zonder problemen. 40 Euro ga ik mee akkoord. Wil je hem komen halen? Kan eventueel vanavond al.
Check your pm :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_173919117
Zojuist opgehaald en ziet er netjes uit. Thanks! ^O^
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  Moderator vrijdag 22 september 2017 @ 08:25:26 #11
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_173924521
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:17 schreef GekkeMat het volgende:
Hij heeft altijd op een Mitsubishi Spacestar gezeten (geen idee of die anders is) zonder problemen. 40 Euro ga ik mee akkoord. Wil je hem komen halen? Kan eventueel vanavond al.
quote:
0s.gif In het V&A Feedback topic staat het volgende geschreven:

Hi,
je product is verkocht maar je topic is nog open! Je kan het melden in het topic maar het is sneller (en vooral makkelijker) als je een TR (topic report) plaatst. Hierdoor zien wij als moderators dat er iets moet gebeuren vanuit het overzicht zonder elk los topic te hoeven lezen.
Dit doe je door in je topic op het icoontje warnbig.png te klikken. Plaats ook een post in je topic om het omhoog te schoppen als er een tijd niet is gepost, een moderator zal het topic voor je aanpassen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld

Bedankt voor je hulp alvast! :9B
voor je volgende topic!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')