Top! Vanavond wordt wat moeilijk vanwege al bestaande afspraken, maar ik wil 'm zeker komen halen. Zullen we de rest via pm/dm doen?quote:Op woensdag 20 september 2017 14:17 schreef GekkeMat het volgende:
Hij heeft altijd op een Mitsubishi Spacestar gezeten (geen idee of die anders is) zonder problemen. 40 Euro ga ik mee akkoord. Wil je hem komen halen? Kan eventueel vanavond al.
Check your pmquote:Op woensdag 20 september 2017 14:17 schreef GekkeMat het volgende:
Hij heeft altijd op een Mitsubishi Spacestar gezeten (geen idee of die anders is) zonder problemen. 40 Euro ga ik mee akkoord. Wil je hem komen halen? Kan eventueel vanavond al.
quote:Op woensdag 20 september 2017 14:17 schreef GekkeMat het volgende:
voor je volgende topic!quote:In het V&A Feedback topic staat het volgende geschreven:
Hi,
je product is verkocht maar je topic is nog open! Je kan het melden in het topic maar het is sneller (en vooral makkelijker) als je een TR (topic report) plaatst. Hierdoor zien wij als moderators dat er iets moet gebeuren vanuit het overzicht zonder elk los topic te hoeven lezen.
Dit doe je door in je topic op het icoontjete klikken. Plaats ook een post in je topic om het omhoog te schoppen als er een tijd niet is gepost, een moderator zal het topic voor je aanpassen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld
Bedankt voor je hulp alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |