Wil hij steeds mosterd na de maaltijd, of wat?quote:Op zondag 10 september 2017 17:25 schreef Lemijn het volgende:
Mijn baby houdt een mosterdmarathon vandaag.
Ja, voor advies, maar ze wilden haar toch graag zien ivm haar inmiddels 40.8 en algehele sneuheid.quote:Op zondag 10 september 2017 17:25 schreef Lemijn het volgende:
Selv, hoe is het met je koortsbaby? Nog gebeld?
Zielig! Sterkte ook voor jouquote:Op zondag 10 september 2017 19:05 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, voor advies, maar ze wilden haar toch graag zien ivm haar inmiddels 40.8 en algehele sneuheid.Oortjes, longen, keel allemaal oké, dus de arts vermoedde de zesde ziekte ivm haar algehele malaise en vooralsnog afwezige vlekjes. Ze is zo vreselijk zielig, huilt en slaapt al de hele dag, maar de afgelopen uren heeft ze vooral gehuild. Nu hebben we toch maar een pcm gegeven en ze krijgt er vannacht rond een uur of 1 nog een. Hopelijk komt ze een beetje de nacht door op deze manier. Ik vrees dat ik mijn teamleider vast op de hoogte mag brengen dat ik morgen niet kom werken.
Mijn beeld van poep en de inhoud van die luiers passen zo slecht bij elkaar. Maar goed, begrijpelijkheid is ook wat waard.quote:Op zondag 10 september 2017 18:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wil hij steeds mosterd na de maaltijd, of wat?Daar zou ik ook krampjes van krijgen hoor!
Ach wat sneu!quote:Op zondag 10 september 2017 19:05 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, voor advies, maar ze wilden haar toch graag zien ivm haar inmiddels 40.8 en algehele sneuheid.Oortjes, longen, keel allemaal oké, dus de arts vermoedde de zesde ziekte ivm haar algehele malaise en vooralsnog afwezige vlekjes. Ze is zo vreselijk zielig, huilt en slaapt al de hele dag, maar de afgelopen uren heeft ze vooral gehuild. Nu hebben we toch maar een pcm gegeven en ze krijgt er vannacht rond een uur of 1 nog een. Hopelijk komt ze een beetje de nacht door op deze manier. Ik vrees dat ik mijn teamleider vast op de hoogte mag brengen dat ik morgen niet kom werken.
Oh zo!quote:Op zondag 10 september 2017 20:13 schreef Lemijn het volgende:
Mijn beeld van poep en de inhoud van die luiers passen zo slecht bij elkaar. Maar goed, begrijpelijkheid is ook wat waard.
Zo onhandig hè, ik ging zelfs youtube-filmpjes voor haar neerzetten als ik naar de wc wilde zonder Groot Verdriet. Ze is nu bijna 11 maanden en sinds een aantal weken mag ik weer uit beeld verdwijnen, tenzij ze erg moe is.quote:Op zondag 10 september 2017 22:11 schreef BlueEyes het volgende:
Hier kickte bij 6 mnd ineens de heywaarbenjenoujebentuitbeeldikgheulhardgillenin
Ookal was ik maar gebukt om een speeltje van de grond te rapen
quote:Op zondag 10 september 2017 23:29 schreef FlyingFish het volgende:
Maar gewoon alle herriemakers aan een kant zetten, dan is het lawaai iig niet in stereo
Nooit geprobeerd! Ik zet de doek inderdaad vooral in voor moeilijke momenten, maar dat knoopt ook vrij moeilijk. Deze ga ik eens proberen, tnx.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:14 schreef WupWup het volgende:
Lemijn, wist je dat je ook een slapende baby in de doek kan knopen? Ik haal baby los en schuif hem dan in 1 beweging rechtop, zoek het midden van de doek op en sla die dan om ons heen.
Hehe. Ik ben voor de snelle wasbak-actie gegaan.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:29 schreef Sylver_ het volgende:
Ik deed Ella ook altijd slapend in de Marsupi
Maar dan zou ik niet gaan douchen hoor
Geen idee. Het zou moeten bestaan.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:32 schreef Sylver_ het volgende:
Balen Gogo. Bestaan die babyfoons wel?
RF, kusjes! Zo schattig
Waarom zijn die 9 uit Engeland er nog niet?
Ah, ik zie een gat in de markt!quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:33 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Geen idee. Het zou moeten bestaan.
Dat weet ik niet! Zo stom.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:32 schreef Sylver_ het volgende:
Balen Gogo. Bestaan die babyfoons wel?
RF, kusjes! Zo schattig
Waarom zijn die 9 uit Engeland er nog niet?
Dit ís toch ook een goede nacht?quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:06 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
We zijn hier op het punt beland dat we het inmiddels een goede nacht vinden als hij alleen om 3.30 wakker wordt voor een fles. Terwijl hij eerst gewoon doorsliep.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele rare lange smalle pyjama van de Lidl, eigenlijk een beetje een miskoop. Maar zo schattig![]()
Oeh! Voor je er erg in hebt kunnen ze het, hè. Gaat snel!quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:07 schreef PiperMaru het volgende:
Ja, dat is hier ook wel lastig! Nu het iets kouder wordt, krijgt O. een pyjamaatje aan, en een zomerslaapzak zonder mouwen. Voorheen alleen een romper (soms met shirtje) en een zomerslaapzak.
Mijn moeder stuurt net een foto door van O. op de tweede trede van de trapDit weekend snel alle traphekjes monteren.
SPOILER: doek om slapende J heengeknoopt met matige techniek maar hee, hij sliep wel door!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
er is er idd eentje verbonden aan mijn verloskundigenpraktijk, zij kwam voorlichting geven, wie weet ga ik haar bellenquote:Op dinsdag 12 september 2017 17:11 schreef Budabuddumbam het volgende:
Misschien een andere lactatiekundige inschakelen weer? misschien is beter aanleggen of een andere houding wel de truc. De ene lactatiekundige is de ander niet.
Je laatste statement gaat hier niet op, daarvoor vond ik zwanger zijn iets te zwaar, maar het eerste deel ben ik het helemaal mee eens! Wij hadden/hebben geen noemenswaardige problemen maar alsnog is het moeilijk. En steeds weer anders.quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:26 schreef Budabuddumbam het volgende:
Borstvoeding is moeilijk!
als het eenmaal loopt is het easypeasy maar opstarten is zwaarder dan zwanger zijn en bevallen in het kwadraat ( vind ik! )
quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:33 schreef Lemijn het volgende:
SPOILER: doek om slapende J heengeknoopt met matige techniek maar hee, hij sliep wel door!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn hè!
Nee hij drinkt dan niet alsnog bij mij, om de een of andere reden lijkt het hem teveel moeite/energie te kosten om goed te drinken. Na n paar minuten proberen valt ie in slaap terwijl hij amper wat binnen lijkt te krijgen. Vandaar dat ik t kolf zodat hij iig zoveel mogelijk binnen krijgt. Zn eerste twee dagen (na t zkh) heeft ie ook te weinig binnen gekregen. Veel te weinig ontlasting/plas, vandaar dat we zijn gaan bijvoeden/kolven. Vind het allemaal maar n ingewikkeld gedoetjequote:Op dinsdag 12 september 2017 19:48 schreef Sylver_ het volgende:
Kolf je alles ldg? Want ik vind 40ml eigenlijk ook wel netjes klinken, maar als hij daarnaast ook nog bij je drinkt is het helemaal prima.
Ik kolf echt belabberd en al 3 maanden lang hetzelfde: 100-120ml per keer. Maar ik ga er van uit dat Ella live bij mij wel meer drinkt dan dat
En soms komt die tijd van het plukken er niet.quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:16 schreef FlyingFish het volgende:
De eerste weken van borstvoeding is gewoon even doorbijten, pas daarna pluk je de vruchten er van!
Ik kan voor jou ook alleen maar respect opbrengen, ik zou het je niet na doen (ongeacht het aantal baby's ) ik kijk nu al uit naar het moment dat ik niet meer hoef te kolven, en ik kolf überhaupt maar vier keer per week totaal. Ik ben meer zo iemand die borstvoeding geeft uit luiheid, en dat is het bij kolven niet.quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Lieve foto LemijnZZ heeft ook de combi groot hoofd + veel haar, soort van peuterhoofd op een babylijfje haha.
[..]
En soms komt die tijd van het plukken er niet.Erg gemeen vond ik dat destijds.
LDG, 40 ml is écht niet lousy hoor, dat is ook ongeveer de maaginhoud van je baby:
[ afbeelding ]
Oh ja, had je nog wat uitgeprobeerd (een vaste borst per baby, meer/vaker laten aanbieden op kdv)?quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:42 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk overigens dat mijn baby's op formaat mini ei zitten. Ik vrees een beetje voor het cb morgen. En niet alleen omdat ik in m'n eentje met twee baby's en een peuter moet.
Ja, beide. Ze drinken nu ieder een eigen borst die ik om de paar dagen afwissel, en op het kdv drinken ze nu flessen van 100 (was 80). Dus ik hoop maar dat het resultaat heeft gehad, want anders weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh ja, had je nog wat uitgeprobeerd (een vaste borst per baby, meer/vaker laten aanbieden op kdv)?
Succes alvast, lijkt me een hele onderneming morgen!![]()
Maar hij vraagt echt heel vaak om die abrikoosquote:Op dinsdag 12 september 2017 23:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Lieve foto LemijnZZ heeft ook de combi groot hoofd + veel haar, soort van peuterhoofd op een babylijfje haha.
[..]
En soms komt die tijd van het plukken er niet.Erg gemeen vond ik dat destijds.
LDG, 40 ml is écht niet lousy hoor, dat is ook ongeveer de maaginhoud van je baby:
[ afbeelding ]
blurghquote:Op woensdag 13 september 2017 08:55 schreef FlyingFish het volgende:
Lana zal een kilo minder aangekomen zijn dan als we gisteren hadden gewogen denk ik. Bestaan er ook van die milestone kaartjes met 'eerste keer in mama's bed gepoept'?
Gelukkig waren alleen de bovenste twee lagen vies, die gaan makkelijk in de wasmachine die dus alweer draait.
Heb er helemaal een beeld bij haha!quote:Op woensdag 13 september 2017 09:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier is projectielpoepen favorietals je bij t verschonen zn beentjes optilt dan schijt ie in n lange straal keihard achteruit.. Beetje straalmotor idee
quote:Op woensdag 13 september 2017 09:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
blurgh
Hier is projectielpoepen favorietals je bij t verschonen zn beentjes optilt dan schijt ie in n lange straal keihard achteruit.. Beetje straalmotor idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2017 12:08 schreef Nolita het volgende:
hallo allemaal, na 2 weken kom ik me dan ook maar eens melden met onze dochter N. De dagen vliegen voorbij zonder dat ik veel gedaan krijg, maar wil toch proberen hier langzaam aan te haken.
Het gaat goed hier, overdag is ze de rust zelf, de nachten gaan erg wisselend. Afgelopen nacht is ze van 3:30 tot 7:30 wakker geweest en dat vind ik wel erg zwaar. Overdag bijslapen zit nog niet in mijn systeem, maar is nu wel nodig om de volgende nacht door te komen
quote:Op donderdag 14 september 2017 12:08 schreef Nolita het volgende:
hallo allemaal, na 2 weken kom ik me dan ook maar eens melden met onze dochter N. De dagen vliegen voorbij zonder dat ik veel gedaan krijg, maar wil toch proberen hier langzaam aan te haken.
Het gaat goed hier, overdag is ze de rust zelf, de nachten gaan erg wisselend. Afgelopen nacht is ze van 3:30 tot 7:30 wakker geweest en dat vind ik wel erg zwaar. Overdag bijslapen zit nog niet in mijn systeem, maar is nu wel nodig om de volgende nacht door te komen.echt een meisjesgezichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zit dat overdag slapen ook niet echt in mn systeem, gaat vast nog n keer backfiren
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Dit.quote:Op vrijdag 15 september 2017 05:59 schreef Stormqueen het volgende:
"When the baby sleeps" is sowieso de grootste hoax ever.
Als ik haar na een voeding terugleg en dan vooral op het moment dat ik de lamp uitzet begint ze eerst te mopperen en dat gaat vrij vlot over in huilen en als we niet komen schreeuwen. Dus niet alleen maar wakker idd. Vannacht kwam ze om de 2 uur en ben ik per ongeluk met haar in mijn armen in slaap gevallen na een voeding. Een uur later word ik wakker, leg haar in bed maar dat is meteen niet goed. Ze heeft ook wel veel gedronken vannacht, heb een app (om bij te houden welke kant) en zit normaal op 80 minuten over 24 uur, nu al op 60 in 11 uur!quote:Op donderdag 14 september 2017 14:51 schreef Lemijn het volgende:
Welkom Nolita en mooie dochter! Herkenbaar hoor, dat weinig gedaan krijgen. Mijn dagen zijn geslaagd als ik hem en mezelf goed voeder.
Wel balen dat ze 's nachts zo onrustig is zeg... is ze alleen wakker of huilt ze ook? Ik ben inmiddels moe genoeg dat ik gewoon slaap naast een wakkere baby. Pas bij aanhoudende hongersignalen of huilen word ik wakker. Hopelijk slaap je nu!
Cygne, wat een mooi koppie toch. Duimt hij of was dit alleen voor een extra zoet plaatje?
Hier: http://www.isala.nl/patie(...)gelmaat-voor-uw-babyquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:46 schreef FlyingFish het volgende:
Maar ik ben dat schema dus kwijt. Iemand zoiets recent tegen gekomen?
krampjes zijn hier heel duidelijk, dat is echt in vlagen schreeuwen van de pijnquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:14 schreef Nolita het volgende:
[..]
Als ik haar na een voeding terugleg en dan vooral op het moment dat ik de lamp uitzet begint ze eerst te mopperen en dat gaat vrij vlot over in huilen en als we niet komen schreeuwen. Dus niet alleen maar wakker idd. Vannacht kwam ze om de 2 uur en ben ik per ongeluk met haar in mijn armen in slaap gevallen na een voeding. Een uur later word ik wakker, leg haar in bed maar dat is meteen niet goed. Ze heeft ook wel veel gedronken vannacht, heb een app (om bij te houden welke kant) en zit normaal op 80 minuten over 24 uur, nu al op 60 in 11 uur!
cygne wat een mooi jongetje heb je!
Franny lastig idd als je niet weet wat er is. Dat vind ik mss nog wel het moeilijkst op het moment. Honger herken ik wel, maar als dat het niet is en de luier is schoon? De volgende gok is meestal krampjes op dit moment.
Thanks! Die slaapcyclus was bij O ook altijd heel goed te merken. Nu merk ik nog helemaal niks van ritme. Lemijn, ik pik uit zulk soort teksten ook de dingen die ik bruikbaar vind. Het mooie is ook de tegenstrijdigheid van sommige adviezen. De kleine van mn schoonzusje moest juist in de box gaan slapen, en die van ons moeten nu dus juist in bed gaan slapen. Uiteindelijk is dat ook waar we naar toe willen, maar hoe en wanneer zien we nog wel. Lala heeft net bijna een half uur in haar bed geslapen, daarna was het heel hard krijsen. En na even spelen onder de babygym (waar vooral Lala en O interesse in hebben) slapen ze nu weer gewoon in de box. Alleen O ligt in zijn bedje weer te kakelen ipv slapen.quote:Op vrijdag 15 september 2017 11:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hier: http://www.isala.nl/patie(...)gelmaat-voor-uw-baby
Bij ZZ klopt vooral die slaapcyclus van 45-50 minuten heel goed, dutjes zijn inderdaad vaak 1 cyclus of een veelvoud ervan. Ze is wel altijd langer wakker geweest dan daar staat (zonder problemen verder).
Waarschijnlijk reiken ze die folder uit aan ouders die in een neerwaartse spiraal terechtgekomen zijn van slecht slapen en veel huilen.quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:38 schreef Lemijn het volgende:
Die opsomming van tijden vind ik wel interessant. Verder gaat dat artikel uit van slapen in bed, spelen in de box, ritme inbouwen, wennen aan structuur. Dat is niet wat ik zelf belangrijk vind deze eerste tijd.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 14:32 schreef FlyingFish het volgende:
En ik vind je een beetje te rooskleurig Lemijn, volgens mij doen de meeste 17-jarige helemaal niets met de was, en al zeker niet gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 september 2017 14:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Laat haar nou! Lemijn, misschien wel als er zakgeld mee te verdienen valt.
Ohjaaaaa jij gaat vanavond ook naar ome Arjen he? Ik ben heel benieuwd, heb niet zoveel met die muziekquote:Op vrijdag 15 september 2017 14:49 schreef Selvaria het volgende:
Bij L. zijn die slaapcycli ook heel duidelijk, ze wordt bijna standaard na 45 minuten of 1,5 uur wakker overdag. Na 45 minuten heeft ze alleen nog nooit genoeg geslapen en gaat ze liggen chagrijnen tot ze weer in slaap valt.Meestal helpen ik en mijn tiet haar dan even mee.
"Als de baby slaapt" is hier gelukkig geen hoax, overdag gaat het erg goed de laatste tijd. 's Nachts ging dat het altijd al wel, al heeft ze nog steeds structureel 3 of 4 drinkmomenten tussen 23.00 en 07.00. Gelukkig deed mijn peuter dat als baby (en zelfs als dreumes) ook en weet ik dat het vanzelf goed komt, daardoor vind ik het deze keer veel behapbaarder en relaxter allemaal.
Ik kijk (qua slapen/slaapgebrek) alleen niet zo uit naar dit weekend: vannacht en morgen overdag ben ik alleen met de meisjes, dan ga ik naar een concert op twee uur rijden (in het gunstigste geval 1 uur weer thuis) en de volgende dag moet man weer om half 8 werken en 's middags/'s avonds vieren we zijn verjaardag, waarna ik op maandag en dinsdag weer 7-8 uur voor de klas mag. Ik voorzie een #teamzombie.
Ik kan boksen met J. dan. Veel beter dan dit wordt het voor mij niet, dus ik zit te stuiteren als een klein kind momenteel.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ohjaaaaa jij gaat vanavond ook naar ome Arjen he? Ik ben heel benieuwd, heb niet zoveel met die muziekmaar J vindt het zo fantastisch...
Dat laatste heeft onze wurm ook, die gaat dan KO op schoot maar zodra je m in zn bedje legt valt ie niet in slaap. Soms doen twee extra slokken dan wonderenquote:Op zaterdag 16 september 2017 14:13 schreef Sylver_ het volgende:
Nolita, wat bedoel je met rekken tot de voeding? Van haar uit, alsin ze wilde elke 2 uur drinken of probeer je de voedingen uit te stellen?
Zou je misschien vaker kunnen voeden? Ik weet van Ella dat zolang ze ook nog maar een beetje trek heeft, ze niet gaat slapen. Zou het zoiets kunnen zijn?
Ik hoop het voor je, zulke nachten hou je niet lang volquote:Op zaterdag 16 september 2017 18:11 schreef Nolita het volgende:
vandaag als eerst idd misschien maar proberen om steeds weer bij de eerste signalen aan te leggen, kijken of dat helpt.
Hopelijk werkt het kolven uiteindelijk wel voor je productie ldg!
Hier heeft het inbakeren voor een heerlijk slapende baby gezorgd. Er zat nu 4 uur tussen z'n voeding en hij slaapt nu al weerquote:Op zaterdag 16 september 2017 17:01 schreef Nolita het volgende:
Flav onze nacht klinkt hetzelfde! (exclusief het armen maaien). Hier heeft ze ook van 9:45 tot 14:00 (en sinds 14:30 weer) in coma gelegen.
Hollands Christelijk Mannenkoor.quote:Op zaterdag 16 september 2017 17:12 schreef Lemijn het volgende:
Ik weet dat er mannen zijn die een poosje niet in het gezamenlijke bed slapen om die reden. Ik zeg niet dat jullie dat moeten doen hoor, maar ik snap het wel als ik je zo lees. Want het lijkt me enorm pittig... en als J niet slaapt maar ook niet huilt, dan val ik dus gewoon in slaap. Geen idee wat je verder nog zou kunnen doen... met die borstvoeding is het hier ook gewoon steeds weer zoeken en inderdaad in vlagen gevoelige tepels daarvan.
Selvaria, ik kwam in mijn zoektocht eerst bij deze Arjan uit maar toen ik mijn typfout ontdekte heb ik eindelijk kunnen ontdekken naar welk concert je waarschijnlijk gaat. Klinkt wel als iets waar je wakker zal kunnen blijvenNiet goed voor je nachtrust maar hee, soms moet je wat leuks doen he!
Een staande baby, dat lijkt me gek opeens! Was het eenmalig?
Bv is ook het beste dat weet iedereen, maar ik heb 2 kinderen die ook geweldig groeien op kv en wat niet gaat gaat niet.quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, zulke nachten hou je niet lang vol
En ik ben benieuwd mbt mn productie. Mocht het nou uiteindelijk hierbij blijven heb ik er ook vrede mee hoor, alles wat ik kolf/voedt is mooi meegenomen. ik weiger me slecht te voelen omdat de maffia vind dat bv de enige juiste optie is
.
Trip down memorylane hequote:Op zaterdag 16 september 2017 18:07 schreef Mies_poes het volgende:
Wat lijkt het allemaal lang geleden, die verhalen van de verse baby's en wat ben ik dan blij dat die tijd hier voorbij is
Ik heb nog minder dan vier uur een baby! En hoewel ik haar fantastischer vindt dan ooit, word ik er toch een beetje sentimenteel van. De tijd vliegt voorbij...
Kan ook niet anders, want ze is zo geweldig leuk!
Gefeliciteerd alvast!quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:07 schreef Mies_poes het volgende:
Wat lijkt het allemaal lang geleden, die verhalen van de verse baby's en wat ben ik dan blij dat die tijd hier voorbij is
Ik heb nog minder dan vier uur een baby! En hoewel ik haar fantastischer vindt dan ooit, word ik er toch een beetje sentimenteel van. De tijd vliegt voorbij...
Kan ook niet anders, want ze is zo geweldig leuk!
Is het kolven pijnlijk? Want dat hoort niet en gebruik je misschien niet de juiste maat borstschilden ofzo. Of bedoel je de stuwing?quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Hij krijgt trws een combinatie van borst en flesvoeding want weinig productie. Daarnaast kolf ik om t wat op gang te krijgen/houden. Maar tot nu toe scheelt dat weinig. Al voel ik vandaag wat stuwing aankomen
dus wie weet gaat er wat gebeuren
(beter gaat er wat gebeuren, anders ist kut en pijnlijk voor niks
)
Ha leukquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:24 schreef Selvaria het volgende:
Fijn dat Y. weer gereset lijkt Franny.Fijne vakantie nog!
Mijn baby ging vanavond zelf staan op de bank.
die werkten hier niet, liepen volquote:Op zaterdag 16 september 2017 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Gebruikt iemand hier trws lilypadz zoogcompressen en is t wat? Ik lek steeds als n malle door de natusan dingen heen of ze blijven niet op zn plek zittenziet er zo seksloos uit van die plekken
ik kan er niet mee omgaan.
De stuwingquote:Op zaterdag 16 september 2017 23:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Is het kolven pijnlijk? Want dat hoort niet en gebruik je misschien niet de juiste maat borstschilden ofzo. Of bedoel je de stuwing?![]()
Mies gefeliciteerd!
thnx, ik twijfel n beetje om ze te kopen. Best duur voor iets wat mogelijk niet werkt.quote:Op zaterdag 16 september 2017 23:45 schreef Unihipili het volgende:
[..]
die werkten hier niet, liepen vol
Maar doorgegaan met die wegwerp idd en inmiddels wasbare of niks..
[ Bericht 8% gewijzigd door Mies_poes op 17-09-2017 10:12:43 ]
quote:Op zondag 17 september 2017 10:06 schreef Mies_poes het volgende:
Dat klinkt als een goede nacht, Flav!
Mijn meisje is 1!Ik was afgelopen weken niet zo actief meer, maar wil toch even uitzwaaien met een collage (links bovenaan beginnen, met de klok mee).
Bedankt voor jullie luisterende oren en adviezen!Gefeliciteerd met je kleine meid! Tof om de collage te bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Selvaria op 18-09-2017 20:26:44 ]
Ik denk niet dat het jouw verantwoordelijkheid is dat ze weer inslaapt. Je voldoet aan de basisvoorwaarden (liefde, nabijheid, eten, schone luier) en that's it. De rest is aan haar.quote:Op maandag 18 september 2017 08:23 schreef Nolita het volgende:
Ik vind de nachten zo best zwaar en voel me schuldig tov van N. dat ik er niet voor kan zorgen dat ze weer inslaapt en dat ik het 's nachts soms echt even niet meer kan opbrengen (gelukkig kan mijn vriend het dan overnemen)
95% van de luiers doe ik juist op onze (leren) bankquote:Op maandag 18 september 2017 15:04 schreef Lemijn het volgende:
En toch op bed blijven verschonen he? Volgens mij doe je het er gewoon om
Bedje staat al wat schuiner jaquote:Op maandag 18 september 2017 15:12 schreef ReginaFalange het volgende:
Skittles: Mijn baby heeft / had ook reflux.
Wij hebben een stapel boeken onder 1 kant van het ledikantje gezet en een schepje pure johannesbroodpitmeel van de natuurwinkel in elke fles. Vooral dat laatste helpt echt geweldig en het is een 100% natuurlijk verdikkingsmiddel. In tegenstelling tot Nutriton wat vol met suiker zit.
De ergste reflux was hier na 3 maanden wel verdwenen, maar spugen doet hij nog steeds na een fles als er geen Johannesbroodpitmeel in zit.
quote:Op maandag 18 september 2017 12:57 schreef Memoru het volgende:
Mies: Wat een mooie collage!
Selv: Wat een mooierd!
Flav: E. heeft waarschijnlijk ook verborgen reflux... Hier helpt het om tussendoor te laten boeren en voor de fles infacol.
Nolita: Hopelijk snel betere nachtenZe groeien erg snel. Maar ben eigenlijk allang blij dat hij überhaupt maat 50 heeft kunnen dragen. Ik las vanmorgen iets over een baby die bij de geboorte zo'n 4,5 kg woog en alleen maar kleren aan kon wat normaal gesproken voor baby's van 6 maanden is.
Vanmorgen naar CB geweest en E. weegt nu 3910 ( woog bij de geboorte 23/8: 3050). E. is verder helemaal goedgekeurd![]()
Even pronken met foto
Zo'n mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar heb je dat mutsje gekocht?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
een extra dekentje over haar heen? Heb je wollen kleertjes?quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:17 schreef Nolita het volgende:
memoru wat een mannetje![]()
lemijn bedankt voor je lieve woorden. rationeel weet ik het wel, maar toch dat gevoel hè.
skittles idd goed om in gedachte te houden dat het ooit stopt.
gisteravond ben ik even ingestort. Pijn in een borst, koorts, spierpijn. Na een lange douche in bed gaan liggen en kon even helemaal niets meer. Gefrustreerd om alles wat nog moet in huis en dat het me niet lukt ondanks hele dagen thuis. De oorzaak ligt vooral in het nachten niet tot weinig slapen en overdag geen rust nemen omdat er zoveel 'moet'.
Gisteravond wilde N wel om de twee uur drinken (vriend nam haar daarna weer mee zodat ik kon rusten), dus ik was bang voor de nacht. Die begon met huilen, maar was er vrij snel achter dat ze het koud had. Inwikkelen in een doek, half uur opwarmen en haar erna weer zonder doek in bed leggen heeft haar 4,5 uur doen slapen. Na de voeding om half 5 weer zo gedaan en ze sliep weer 4 uur.
Probleem is dus dat ik niet wist wat ik haar nog aan kon trekken zodat ze het warmer heeft. Ik denk nu aan een slaapzakje in een mini maat. Maar we hebben geen grote babywinkels in de buurt en de hema's hebben allemaal een karig assortiment, iemand tips? want heb het liever vandaag dan morgen pas in huis.
Je bent hele dagen thuis om te herstellen van de zwangerschap en de bevalling en om tijd door te brengen met je baby door haar te knuffelen, te voeden en te verzorgen. Al het andere is mooi meegenomen als dat lukt, maar verwacht er niet te veel van hoor!quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:17 schreef Nolita het volgende:
Gefrustreerd om alles wat nog moet in huis en dat het me niet lukt ondanks hele dagen thuis.
Ik vraag me altijd af in hoeverre dat ook echt zo is. Een collega van mij zegt ook dat haar dochter altijd doorslaapt, maar de helft van de tijd is ze moe omdat dochter slecht sliep. 'Ja, maar dat kwam door tandjes.' 'Ja, maar ze is een beetje verkouden.'quote:Op dinsdag 19 september 2017 10:29 schreef Selvaria het volgende:
Of een dikke slaapzak in een grotere maat bij de Hema kopen en zo lang de opening waar het hoofd doorheen komt even iets verder dichtstikken? Dat het bij de armpjes en beentjes veel te groot is maakt niet zo veel uit.
Sterkte, die lange periodes wakker 's nachts zijn echt killing. Hier begint dat nu ook.L. was (net als haar zus de eerste +/- 9 maanden) altijd een prima slaper 's nachts. Oké, ze meldde zich wel tussen de twee en vier keer voor een voeding, maar sliep altijd gelijk verder. De laatste nachten is ze steeds wakker na een voeding en het maakt geen verschil of ze de borst of de fles heeft gehad. Bij peuter duurde het destijds tot ze anderhalf was voor het echt weer beter ging, dus ik maak mijn borst maar nat. Gelukkig kunnen we afwisselen en doet man alle nachten voor mijn werkdagen, dat maakt het nog wel redelijk te doen. Het helpt niet bepaald dat _alle_ kindjes in mijn omgeving (vrienden, collega's, pufclub) doorslapen (volgens hun ouders
) en ik dus steeds vol verbazing ("oh, echt joh?
") aan word gekeken als ik vertel dat L. zich nog meldt 's nachts.
Ahhh google liegt dus?quote:Op dinsdag 19 september 2017 22:19 schreef Skittles het volgende:
Vanaf 3 maanden doorslapen? Ik denk dat dat een beetje optimistisch is
In het begin zette ik de wekker en stond ik midden in de nacht op om te kolven. Dus mijn baby sliep door en ik (vanwege diezelfde baby) niet.quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heeft fulltime kolven met doorslapen te maken vivi?
Ja dat is een beetje mijn schrikbeeld, dat ze alsnog structureel gaat spoken 's nachts.quote:Op woensdag 20 september 2017 08:00 schreef LeSage het volgende:
Stroop, het kan zeker wel. Het is alleen geen garantie dat het gebeurt en er is ook geen garantie dat er nu altijd doorgeslapen gaat worden![]()
Nu ik jouw reactie lees bedenk ik net dat ik wel een kleine nuance moet doen bij wat ik net zei, ik vond het de eerste maanden ook best heftig. Ze is nu bijna 6 maanden en ik was het al weer een beetje vergeten dat dat zo wasquote:Op woensdag 20 september 2017 09:25 schreef Adrian4 het volgende:
Ik vond juist van 1 naar 2 een enorme overgang die ik totaal niet verwacht had. Ik ging er meer in van "ik heb er al eentje, dus die tweede komt wel goed". Maar bij nummer twee stond niet alleen ons leven weer over hoop, maar het leven van de oudste ook.
Jawel hoor, want je moet wel.quote:Op woensdag 20 september 2017 09:23 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Maar zo sta ik er ook in, hoor! Elke avond besef ik dat het zomaar anders kan zijn. Maar zeker omdat ik zelf mijn slaap echt nodig heb (minder dan 8 uur per nacht hou ik niet lang vol) ben ik extra blij dat ze mijn slaaptalent lijkt te hebben.
En heb ik nóg meer respect voor al die vrouwen met gebroken nachten, werk, grotere kinderen die ook verzorgd en vermaakt moeten worden.. Ik doe het jullie niet na!![]()
Zzmooie timing
Mij lijkt dat eerlijk gezegd ook best wel zwaar, een baby die overdag weinig slaapt. Ik vind het nog steeds erg moeilijk om een wakkere baby te entertainen. Hij vind het wel prima om een tijdje ergens te liggen, maar dat houdt ook een keer op. Nu heb ik, tegen al mijn principes in, zo'n hysterische wipstoel met licht en geluid gekocht. Maar dat vindt hij prachtig.quote:Op woensdag 20 september 2017 10:42 schreef Minarosa het volgende:
Ik vond van geen naar een kind heftiger, wist bij de eerste af en toe totaal niet hoe ik een baby ooit zou begrijpen. Dat gebeurde ook niet echt maar hij werd ouder en we leerden elkaar kennen :-) Baby 2 (bijna 4 maanden) slaapt hier overdag niet veel maar 's avonds al een tijd van 19.30/20u tot 6.30/7u, dan wil hij ook echt meteen aan de borst. Wellicht dat ik daarom al rammel voor nr. 3Ik vind het over het algemeen goed te handelen, twee kinderen, ze zijn zoals anderen dan zeggen 'gemakkelijk' (daarom schrijf ik hier ook niet vaak mee, lees graag jullie verhalen maar voelt een beetje misplaatst om te komen met een blij doorslaapverhaal).
Hij vermaakt zichzelf best prima met mobile boven zijn hoofd en speeltjes die broer aangeeft, behalve rond etenstijd. Op mijn vrije dag probeer ik overdag vooruit te koken zodat het 'spitsuur' minder spits is en op alle andere weekdagen probeer ik er maar ad hoc mee om te gaan (als in: soms baby laten wachten, soms juist even de tijd nemen voor elkaar, dan moet peuter maar even wachten op eten) of doe een poging daartoe.quote:Op woensdag 20 september 2017 14:39 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Mij lijkt dat eerlijk gezegd ook best wel zwaar, een baby die overdag weinig slaapt. Ik vind het nog steeds erg moeilijk om een wakkere baby te entertainen. Hij vind het wel prima om een tijdje ergens te liggen, maar dat houdt ook een keer op. Nu heb ik, tegen al mijn principes in, zo'n hysterische wipstoel met licht en geluid gekocht. Maar dat vindt hij prachtig.
Nu hij overigens tegen dingen aan kan slaan enzo, gaat het wel steeds beter.
Ow en een boks voor het rammelen voor een derde
N had een navelgranuloom, maar dat ging na een maand of drie vanzelf over. Aanstippen hebben we niet gedaan.quote:Op woensdag 20 september 2017 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
De schreeuwende baby tijdens/na het eten hier bleek trouwens geen reflux te hebben maar krampjes aldus de cb arts (die m toevallig zag tijdens het eten). Ergo, goed laten boeren en verder niks aan te doen. Nou ja, dat doen we dan maar
Ze zei ook dat kleine beeb n stukje wild vlees aan zn naveltje heeft nog en dat dat er nog af moet vallen. Ze had het erover dat ze dat kunnen aanstippen en dat t dan verschrompeld maar zei ook dat het gewoon uit zichzelf zou loskomen.. Nou dan ga ik dat dus niet laten aanstippen, als dat net zo is als met wratjes aanstippen vroegahdoe ik m dat niet aan. Iemand hier die dat ook heeft gehad?
[/megalurker ontlurkt]quote:Op woensdag 20 september 2017 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
De schreeuwende baby tijdens/na het eten hier bleek trouwens geen reflux te hebben maar krampjes aldus de cb arts (die m toevallig zag tijdens het eten). Ergo, goed laten boeren en verder niks aan te doen. Nou ja, dat doen we dan maar
Ze zei ook dat kleine beeb n stukje wild vlees aan zn naveltje heeft nog en dat dat er nog af moet vallen. Ze had het erover dat ze dat kunnen aanstippen en dat t dan verschrompeld maar zei ook dat het gewoon uit zichzelf zou loskomen.. Nou dan ga ik dat dus niet laten aanstippen, als dat net zo is als met wratjes aanstippen vroegahdoe ik m dat niet aan. Iemand hier die dat ook heeft gehad?
Ze merken er echt niks van, mijn peuter heeft het ook gehad.quote:Op woensdag 20 september 2017 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik weet uit ervaring dat een 3e erg leuk is 😉 Ik zit hier overigens echt niet de hele dag de baby te vermaken. Daar heb je gewoon de tijd ook niet voor. Standaard recept: fles geven, buikje vol dan in de wipstoel uitbuiken, daarna op de mat spelen met speelboog, lekker knuffelen, weer naar bedje toe.quote:Op woensdag 20 september 2017 14:39 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Mij lijkt dat eerlijk gezegd ook best wel zwaar, een baby die overdag weinig slaapt. Ik vind het nog steeds erg moeilijk om een wakkere baby te entertainen. Hij vind het wel prima om een tijdje ergens te liggen, maar dat houdt ook een keer op. Nu heb ik, tegen al mijn principes in, zo'n hysterische wipstoel met licht en geluid gekocht. Maar dat vindt hij prachtig.
Nu hij overigens tegen dingen aan kan slaan enzo, gaat het wel steeds beter.
Ow en een boks voor het rammelen voor een derde
Uniiiii...quote:Op woensdag 20 september 2017 23:04 schreef Unihipili het volgende:
Ik kom ook even uitzwaaien. Mijn babydreumes is 1
.
Was niet meer zo actief, geen idee of dat in het nieuwe topic gaat lukken, maar euh, tot ziens misschien.
Hier moet ik even op terugkomen, want kijk nouquote:Op donderdag 14 september 2017 23:52 schreef Burdie het volgende:
Wat een fantastisch advies, FF!.
Een beetje in deze categorie:
We hadden de intake vorige week vrijdag, dus dan zou hij een kilo in 6 dagen zijn aangekomen.quote:Op donderdag 21 september 2017 14:58 schreef kazy het volgende:
Soof en Uni nog gefeliciteerd
Fijn dat Cas is aangekomen Skittles! In hoeveel tijd zou hij een kilo zijn aangekomen? (Mijn spekkie was toen in 3 weken 1,2 kg aangekomen namelijk..)
Kijk, dat is nog eens handigquote:Op donderdag 21 september 2017 15:20 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hier moet ik even op terugkomen, want kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben gewoon samen een was opgevouwen én een nieuwe opgehangen. Zo lang lag ie een week geleden echt niet op z'n rug zonder groots protest. Is dit een ontwikkelingsstap? Dan juich ik 'm zeer toe.
Zie je, daar hoef je echt geen 17 jaar op te wachtenquote:Op donderdag 21 september 2017 15:20 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hier moet ik even op terugkomen, want kijk nou![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben gewoon samen een was opgevouwen én een nieuwe opgehangen. Zo lang lag ie een week geleden echt niet op z'n rug zonder groots protest. Is dit een ontwikkelingsstap? Dan juich ik 'm zeer toe.
omgjaweetikooknietquote:Op donderdag 21 september 2017 11:41 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Uniiiii...
Gefeliciteerd!!! Hoooooolyyyy maddafahkerssss!! M'n baby is gisteren ook 1 geworden.
HOE KAN DAT?
Huh ja dat zou wel kunnenquote:Op donderdag 21 september 2017 19:01 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd Uni! Snel gegaan zeg, toen je bij mij was was ze toch pas 6 maanden?
L. ging gisteren echt staan.Ze deed het al eens op de bank, maar nu trok ze zich helemaal op aan peuters bed. Vervolgens zette ze wat stapjes (dude! Je bent nog geen acht maanden
) en donderde ze op haar achterhoofd.
Wat gaat de tijd achterlijk snel bij zo'n tweede.
Wij kregen tijdens het weeguurtje een keer de vraag om ZZ ook even op een andere weegschaal te leggen. "Oh zie je, die andere is echt niet meer in orde." Toen moest ik toch wel denken aan het tegenvallende gewicht bij de intake toen de cb-vpk op huisbezoek was, wat de eerste deuk in mijn vertrouwen rondom de borstvoeding is geweest. De tweede deuk (een soort fatale botsing eigenlijk) kwam op het weeguurtje 11 dagen later, toen was het gewicht onverwacht flink achtergebleven en ben ik fulltime gaan kolven. Het idee dat een haperende weegschaal hierin een rol kan hebben gespeeld vind ik erg kwalijk en daar wil ik liever niet aan denken.quote:Op donderdag 21 september 2017 14:20 schreef Skittles het volgende:
De weegschaal van de intake wordt nu nagekeken, want een kilo afwijking vond die mevrouw toch wat veel
Nog één maand dan!quote:Op donderdag 21 september 2017 16:30 schreef ReginaFalange het volgende:
Volgens mij zijn nu bijna alle groterikken weg uit het topic! Nouja, Viva is er nog!
#spuit11 James had dat en dat is aangestipt... voelde hij niets van en komt geen stikstof aan te pas. Alleen een lucifer en 1 of ander goedje... geen pijn oid.quote:Op woensdag 20 september 2017 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
Nee joh, stapjes langs het bed of de bank in dit geval. Los zal nog wel even duren.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:15 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Huh ja dat zou wel kunnen.
Toen was L nog euhh heulpiepjong iig.
En die gaat nu lopen?! Los? Skills.
Ik denk het wel, maar niet al te vaak ofzo? Ze wisten wel meteen welke van de twee weegschalen fout zat, dus misschien was de andere net gedaan. Ik vond het weinig professioneel om dat tijdens het weeguurtje te testen, ze wekten de indruk dat het mogelijk al weken niet goed was.quote:Op vrijdag 22 september 2017 05:05 schreef Adrian4 het volgende:
Zouden ze die weegschalen niet kalibreren? 😳
quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Verschil van ruim n halve kgen dat boeide ze ook niks
. Terwijl dat op t gebied van geboortegewicht toch best een dingetje is.
Guppy speelde wel een beetje vals hè, die was al ruim 2 weken oud toen hij geboren werd.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:56 schreef Burdie het volgende:
Zoiets was Guppy bij geboorte, Flav.
Klinkt juist goed! In het begin groeien ze (als alles goed is) echt veel.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:47 schreef Flav het volgende:
Nu ga ik ook aan het gewicht twijfelen.
V’s geboorte gewicht was 3390 en zat afgelopen maandag (5weken) bij het cb al op 4730![]()
Maar misschien is V gewoon een spekkie
guppy is ook op dezelfde leeftijd geboren als de baby van flav nu isquote:Op vrijdag 22 september 2017 09:56 schreef Burdie het volgende:
Zoiets was Guppy bij geboorte, Flav.
Nouja dan nogquote:Op vrijdag 22 september 2017 10:13 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Nee joh, stapjes langs het bed of de bank in dit geval. Los zal nog wel even duren.![]()
Ja Blue, geen idee.Normaal moet ik ze wel eens uit elkaar trekken, maar over het algemeen gaat het heel goed. "Hier Jenne, jij mag hiermee spelen, asjebiep!".
Hoe oud is hij nu?quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:27 schreef Flav het volgende:
Nou dat zijn fijne buren Regina![]()
Ik loop me suf met de tula zodat ik ook nog wat kan eten. Hij is alleen stil als ie vastgehouden wordt, rechtop. Volgens mij werkt het indikken van de voeding ook niet meer dus maandag maar eens met de ha contact opnemen wat we nog kunnen doen. Hij stikt soms gewoon in het gehuil. Hij heeft nu ook meer speeksel, kwijlt m’n trui onder
, en ruikt naar zure melk uit z’n mond. Arm ventje.
dat klinkt wel héél lief zegquote:Op zaterdag 23 september 2017 14:14 schreef Burdie het volgende:
Noud.
Guppy is verliefd. En het is wederzijds. Heel schattig, ze gaan elkaar steeds knuffelen en kusjes geven
![]()
.
't Zijn net echte mensen al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemijn, wat ik me nog afvroeg: gebruik jij wel eens een wipstoeltje? Ik vind dat wel een uitkomst als je een baby hebt die niet graag op z'n rug ligt maar toch even je handen vrij wilt hebben. Ik zet Y er bijvoorbeeld in als ik alleen met hem thuis ben en wil douchen. Dan staat hij gezellig bij me in de badkamer en praat ik tegen hem van onder de douche."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
wat een lekker dingiequote:Op zaterdag 23 september 2017 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat skittles zegt. 6 weken is vreselijk
Mijn baby deed vanmorgen een nieuw kunstje
[ afbeelding ]
Nu snap ik je V&A-vraag ookquote:Op zaterdag 23 september 2017 18:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wow, kijk Noud zitten![]()
En Y ook al zo groot! Die rolt gewoon al alle kanten op dus! En wat lief, I. met haar kleine broertje
O. heef hier de mobiel boven de box ontdektEn nu vindt ze het dus ook helemaal niet zo erg om er 20 minuten in te liggen, zolang ik 'm maar elke 2 minuten opnieuw opwind
ze slaat er dan ook tegenaan
![]()
Haha, ja! Het idee van de box is dat zij even speelt en ik dus even mijn handen vrij heb. Op deze manier werkt dat niet zoals optimaalquote:Op zaterdag 23 september 2017 19:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nu snap ik je V&A-vraag ook![]()
Noudje en Y
En nu hier favoriet! Ook zonder muziek overigens, die liedjes hoor je op een gegeven moment nog als je in bed ligt.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:23 schreef BlueEyes het volgende:
MP zou mijn advies zijn.
Hier heeft de Tinylove tot 4 of 5 maanden geloof ik gewerkt, toen kon ze er aan trekken en heb ik 'm verwijderd voor het gesloopt werd.
De loopkar van Vtech was hier een absolute hit. Het activiteiten paneel kan eraf en werd al gebruikt toen dochter alleen nog op haar buik kon liggen. Later weer vastgeklikt toen ze kon zitten. Ze heeft er weken aan een stuk mee gelopen, eerst binnen en later ook met ons buiten, tot ze genoeg vertrouwen had om losse stapjes te zetten. Het activiteiten paneel vindt ze nog steeds leuk als ze het karretje ziet (ze is nu ruim 15 maanden). Ze speelt er dus al heel lang mee. En het geluid kan uit (heeeele fijne optie...quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:20 schreef ReginaFalange het volgende:
Noud.![]()
Wat een knappie.
Voor de ervaren moeders:
We zijn voor een loopkar aan het kijken, maar zoveel keus.
Een blokkenkar, een loopkar met activity center of zo´n ding waar ze ook op kunnen rijden.
Met welke hebben ze doorgaans het langste plezier als ze eenmaal kunnen lopen?
Ik kan me voorstellen dat zo'n blokkenkar maar heel even gebruikt wordt en daarna als blokkenton functioneert.
Hoe schattig is dit?
[ afbeelding ]
Tringelingelinge, hoor de dieren zingenquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De loopkar van Vtech was hier een absolute hit. Het activiteiten paneel kan eraf en werd al gebruikt toen dochter alleen nog op haar buik kon liggen. Later weer vastgeklikt toen ze kon zitten. Ze heeft er weken aan een stuk mee gelopen, eerst binnen en later ook met ons buiten, tot ze genoeg vertrouwen had om losse stapjes te zetten. Het activiteiten paneel vindt ze nog steeds leuk als ze het karretje ziet (ze is nu ruim 15 maanden). Ze speelt er dus al heel lang mee. En het geluid kan uit (heeeele fijne optie...)
https://www.bol.com/nl/p/(...)9_I_DsBoC5b0QAvD_BwE
quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Tringelingelinge, hoor de dieren zingen![]()
Flashback naar 3,5 jaar geledenquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:08 schreef Adrian4 het volgende:
Spelen op de boerderij is altijd zo leuk
De koe die loeit de haan die kraait
Kom en doe maar mee
Bedankt voar het bellûh!quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Tringelingelinge, hoor de dieren zingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |