Zo'n lange (cross)fit-chickquote:Op dinsdag 12 september 2017 10:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zolang ze maar lekker thick is en beetje muscle ja tog??
Hoe lang zijn die?quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
IFBB-chick, Johanna Hermans, Bettina Gräsbeck in offseason
Je bent zo lang geworden omdat je vader lang is. De lengte van een man is altijd afhankelijk van die van de vader.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
MN eigen moeder is 1.70m, vriend.
Wil tevens geen kinderen.
Waarom verkondig jij zo vaak met volle overtuiging onwaarheden?quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Je bent zo lang geworden omdat je vader lang is. De lengte van een man is altijd afhankelijk van die van de vader.
Wil je nu zeggen dat mijn moeder vreemd is gegaan?quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Je bent zo lang geworden omdat je vader lang is. De lengte van een man is altijd afhankelijk van die van de vader.
Bullshit: http://www.erfocentrum.nl(...)20erfelijkheid_0.pdfquote:Op dinsdag 12 september 2017 11:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ahhaha, deze man is reusquote:Op dinsdag 12 september 2017 10:06 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ah die Italiaanse pakken zitten me altijd zo strak. Vraag me altijd af of iedereen daar ondervoed is.
100kg bij 2m hier. Get on my lvl manlet
Dit is echt een kanker mongool ditquote:Op dinsdag 12 september 2017 10:15 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Heb je mazzel gehad. Een vriend van mij tikt bijna de twee meter aan en heeft een volwassen zoon onder de 180Fucked for life, omdat die gozer zo egoīstisch was een kleine vrouw uit te zoeken!
Meneer met verhoogde kans op kanker vanwege zijn lengte noemt mij onderontwikkeld. Heb je nog meer te vertellen grapjasquote:Op dinsdag 12 september 2017 11:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Chicks diggen
En lelijke chicks moeten akkoord gaan met onderontwikkeld volk als jij
En nooit geen hongerquote:Op dinsdag 12 september 2017 11:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Fijn voor je. Maar ik neem lekker een kleine negerin zodat ik kleine halfbloed kinderen krijg
quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:38 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Waarom verkondig jij zo vaak met volle overtuiging onwaarheden?
Verhoogde kans op prostaatkanker ja om de lengte.quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Meneer met verhoogde kans op kanker vanwege zijn lengte noemt mij onderontwikkeld. Heb je nog meer te vertellen grapjas
Oh op die manier. Ja klopt en ze koken altijd een portie te veelquote:Op dinsdag 12 september 2017 11:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze altijd goed koken, in tegenstelling tot Nederlandse vrouwen
Waarom leg je de associatie tussen vrouwen en koken?quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze altijd goed koken, in tegenstelling tot Nederlandse vrouwen
Ook dat geeneens. Ik ben die fitte jongen, want kleinquote:Op dinsdag 12 september 2017 11:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Verhoogde kans op prostaatkanker ja om de lengte.
Heb jij even geluk.
Antilliaanse en surinaamse vrouwen koken gewoon goed. Staan ze om bekendquote:Op dinsdag 12 september 2017 11:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom leg je de associatie tussen vrouwen en koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |