SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Wilt u genieten van de werken van onder meer José Been en Juan Antonio Flecha en in volle finale uitgelegd krijgen hoe je het beste bochten kunt nemen dan ben je van harte welkom in het warme bad dat Eurosport heet. Als je een voorkeur hebt voor het beste commentaarduo binnen het wielrennen, Michel Wuyts en José de Cauwer, dan is Sporza meer wat voor jou. Mocht er onverhoopt een Nederlander succes hebben dan bestaat de kans er genoten kan worden van Joris van den Berg.
Opdat wij niet vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspellen:
CYCLINGMASTER:
Subleague: De Vuelta subliek van FOK!
ww: twancastelijns
SCORITO:
https://www.scorito.com/c(...)7b-a042-0f3b18a47a60
10 boni's dus 13quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Bert heeft nog 23 seconden nodig voor podium.
dat telt nietquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Morgen rijdt ie niet mee?
quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kelderman is veel te goed, die moet gewoon gaan. Dat valt niet meer te ontkennen. Hij verspeelt hier misschien zijn podium door lafheid.
....?quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieve valt bijna dood van zijn fiets, toch nog even werken. MENSELIJK.
Het is gewoon een laffe hond. Zoals de kenners hier al een tijdje zeggen, maar de Nederfappers hebben altijd wat meer bewijsmateriaal nodig.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:39 schreef Mansjester het volgende:
Als Kelderman niet kan snap ik het. Maar hij zat zo op het wiel van Zakarin
kssst, ga je eens snel naar VBLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
Wat zouden de kampleiders van Sunweb eigenlijk influisteren bij Wilco?quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is gewoon een laffe hond. Zoals de kenners hier al een tijdje zeggen, maar de Nederfappers hebben altijd wat meer bewijsmateriaal nodig.
Dan zit je niet meteen op het wiel.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat het bij kelderman gewoon echt is van niet beter kunnen
Dan volg je Zakarin niet zo makkelijk en zou ie constant ergens achteraan hangenquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen idee, kunnen die mensen praten?quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zouden de kampleiders van Sunweb eigenlijk influisteren bij Wilco?
Hij kon anders wel op het wiel springen van Zak.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo laf dat hij in de derde week met 20+% stijgingspercentage niet wegrijdt idd.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is gewoon een laffe hond. Zoals de kenners hier al een tijdje zeggen, maar de Nederfappers hebben altijd wat meer bewijsmateriaal nodig.
Hij mag pas in de laatste 200m aanvallenquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zit je niet meteen op het wiel.
Hij kan wel reageren op Zakarin, dan kan je ook zelf initiatief nemen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo laf dat hij in de derde week met 20+% stijgingspercentage niet wegrijdt idd.
Ik ben geen Nederfapper, die hele Kelderman boeit me geen reet. Maar wat jij zegt is nogal naïef.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kan wel reageren op Zakarin, dan kan je ook zelf initiatief nemen.
Nederfappers zijn echt zo vermoeiend.
Ja maar waarom zou je dan op dit moment niet een ultieme poging doen je podiumplek te redden? Omdat je hoopt dat Contador nog wel wat verliest? Als je ergens moet aanvallen dan is t hier welquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij kon anders wel op het wiel springen van Zak.
Omdat hij niet kan, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dan op dit moment niet een ultieme poging doen je podiumplek te redden? Omdat je hoopt dat Contador nog wel wat verliest? Als je ergens moet aanvallen dan is t hier wel
Inderdaad, Wilco Kelderman is de enige renner die nooit in de aanval kan gaan. Heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederfapper, die hele Kelderman boeit me geen reet. Maar wat jij zegt is nogal naïef.
Hoe hij op de fiets zit?quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:42 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk is wel een aantrekkelijke Nederlandse renner, qua rijstijl.
Het talent spat er gewoon af bij die jongen. Met een psycholoog als meesterknecht is er helemaal geen houden meer aanquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:42 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk is wel een aantrekkelijke Nederlandse renner, qua rijstijl.
Thijs gaat liever een stuk schrijven over de afdaling van de vorige klim en het onmenselijke weer. De feelgoodshow telt wel mee, hé.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:44 schreef Szura het volgende:
Gaat lul Thijs nog een column schrijven hierover?
Thijs had Kruijswijk nog zo gewaarschuwd op tijd te gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch jammer dat Kruijswijk niet mee durfde te gaan met Contador in de afdaling. Was een spannende strijd geworden, zijn aan elkaar gewaagd.
En Zakarin gaat de 3e plek van Kelderman zo redden.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wilco rijdt gewoon op het wiel van Zakarin.
Nieuwe bevestiging van waar we al achter waren gekomen: dit zijn niet de meest dappere klassementsrenners.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op zich wel matig dat ze allemaal wat achter Pellizotti blijven hangen, minstens de helft moet toch sneller kunnen, het is de laatste inspanning van de Vuelta.
Wat een conditie hebben die lui. Beetje de Angliru oprennen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het volgen van de mannetjes van de Guardia Civil is eigenlijk vermakelijker dan de koers.
Jammer dat je altijd je gelijk wil halenquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Waar kan ik mijn prijs ophalen?
quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:47 schreef Aguero het volgende:
Nibali is aan het kraken, zo kan Wilco ook naar het podium.
Blijkbaar kan ik hem niks kwalijk nemen dus.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:41 schreef silverhill het volgende:
Ik hoop dat als iemand aanvalt dat Nibali meteen moet lossen, anders is ie best een laffe faalhaas nu.
Ik moet je toch gelijk geven over Froome.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poels en Froome.
Hahaha.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze Bert nog opvegen, ga ik mijn laptop kapotslaan
quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze Bert nog opvegen, ga ik mijn laptop kapotslaan
Hij kan nu Zakarin ook niet meer volgen, kijk je mee?quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kan wel reageren op Zakarin, dan kan je ook zelf initiatief nemen.
Nederfappers zijn echt zo vermoeiend.
Ik denk niet dat Contador nog voorbij Kelderman gaat.quote:
Maar Zakarin welquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Contador nog voorbij Kelderman gaat.
Zakarin welquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar ik denk ook niet dat Kelderman Nibali voorbijgaatquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik vergeten.quote:
Zakarin welquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, die geintjes van Froome hebben we al vaker gezien natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik moet je toch gelijk geven over Froome.
Met 2 vingers.quote:Op zaterdag 9 september 2017 17:53 schreef TheArt het volgende:
Als Froome hem had laten gaan, had Poels de rit gewonnen
Volledige terechte overwinningquote:Op zaterdag 9 september 2017 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar goed, Contador toch nog z'n mooie overwinning op 't einde van zijn carriere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |